Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Михайло

Customer support representative

Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Summary:
• Experience in development test documentation: Test Plans, Test
Cases, Checklists, Bug Reports
• Knowledge of the types and levels of testing
• Understanding the test design techniques
• Experience with bug - tracking system - Jira, Trello
• Basic experience of API testing (Postman)
• Basic experience of Chrome DevTools
• Knowledge of Agile methodology - Scrum, Kanban
• • Basic experience GIT

Experience:

Dec 2019 – Jul 2024
Company: AeroCool Advanced Technologies Corp.
Position: Technical Support Specialist
• User support and moderation in social networks
• Customer support on the largest platforms for the sale of goods
Mykhailo Uhriumov and through company mail
• Help in solving problems with the company's goods
Objective: • Consultation and answers to users' questions
Technical support position • Monitoring and identifying problems with products
Kyiv, Ukraine • Analytical work on competitive products
• Reports on the work performed and the situation in general about
CONTACTS user feedback, problem detection, etc.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
June 2016 – Nov 2020
Company: F.ua
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Position: Customer Service Support Manager
uhriumov/
• Working with user feedback on all price aggregators regarding
the operation of the online store, solving problems that have
Additional education:
arisen.
2024 Udemy course – Software Testing
QA- In progress • User support through social networks, mail and on the website of
the online store, moderation.
https://www.udemy.com/course/qaengineer • Helping users with their online store orders
/ • Monitoring problems with placing an order or its delivery or
Language: shipment. Also monitoring the problems of the site, collecting
• English: Intermediate feedback from users and transferring information to the relevant
• Ukraine: Native departments.
• Russian: Native
Soft Skills:
• Team player Nov 2013 – May 2015
• Strong communication skills Company: Nova Poshta
• Reliable Position: Terminal Operator
• Responsibility and discipline
• Hardworking
• Punctual Education:
• Fast learner 2010 - 2015
• Flexible Kyiv National University of Construction and Architecture
• Ambitious Master's degree, Information technologies of design, Computer systems
engineer

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: