- PRO
Андрій
Таргетолог, спеціаліст з Facebook та Google Ads, SMM-стратег
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 23 года
- Город проживания:
- Луцк
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10998021/
Опыт работы
Таргетолог
с 07.2024 по наст. время
(1 год 1 месяц)
Man Outfit Shop, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
ПРО КЛІЄНТА: Український бренд одягу з власним виробництвом трендових чоловічих штанів.
Основний канал продажів зараз — Instagram-магазин, Direct
ПРОБЛЕМА, З ЯКОЮ ЗІШТОВХНУЛИСЯ
та успішно пройшли
- Висока конкуренція в ніші одягу (зокрема у джинсах)
Рішення: відбудуватися від конкурентів унікальними композиціями рекламних банерів та відео. Фактично, наші оголошення стали своєрідними патернами бренду в рекламі.
КЛЮЧОВІ ДІЇ, ЩО ДАЛИ РЕЗУЛЬТАТ:
окрім стандартного плану запуску:
✅ Надання постійних рекомендацій та ідей по контенту
✅ Точне планування та фіксація цілей на кожен місяць співпраці
✅ Активний обмін статистикою по рекламі з відділом продажів у реальному часі
РЕЗУЛЬТАТИ
Сумарні показники, які ми отримали за 7 місяців співпраці, виключно по продажах через Direct:
- Інвестований бюджет: $ 28412,31
- Кількість початих розмов: 7733
- Ціна за розпочату розмову: 3,67
- Конверсія у продаж у Direct: ≈ 60 %
- Кількість продажів: 4640
- ROAS: 588,8 %
- Сума продажів: $ 170 236
ЩО РОБИМО ДАЛІ?
- Продовжуємо поступове масштабування продажів через Instagram Direct
- Налаштовуємо продажі нових позиції в асортименті (верхній одяг)
- Запускаємо напрямок продажів через сайт, який вже допрацьовується
Таргетолог, спеціаліст в Meta Ads
с 02.2024 по 05.2024
(3 месяца)
Silky Dreams, Одеса (Легка промисловість)
Масштабували бюджет за 4 місяці вдвічі!
Про бренд:
Silky Dreams - український бренд одягу для дому та сну, родом з Одеси та має шоурум в ЦУМі.
Запит клієнтки: системна та результативна робота з таргетованою рекламою.
Відповідно я інтегрував системний підхід до роботи з рекламними кампаніями. У ході роботи почали запускати рекламу і через профіль, і через рекламний кабінет. Налаштували повністю аналітику і за 4 місяці ми маштабували бюджет вдвічі, тобто з 600 $ із яких ми стартували, дійшли до 2000 $.
Вартість ліквідного запиту: 4 $
Конверсія в Дірект: 30 %
Ціна клієнта: 12 $ через Direct
Також я був першим спеціалістом, який запустив рекламу на сайт та повністю налаштував його аналітику, а також видав рекомендації по допрацюванню сайту.
Із першого запуску реклами повністю на холодний сайт без зібраної аудиторії, мені вдалося фактично на другий тиждень роботи з контекстною рекламою досягти результату за покупку ціною в 20 $.
Спеціаліст з реклами Meta Ads
с 06.2023 по наст. время
(2 года 2 месяца)
Regardi, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
ПРО КЛІЄНТА:
Власниця магазину-майстерні, яка займається індивідуальним пошивом штор під замовлення.
Суть проєкту та специфіка бізнесу: пошив штор “під ключ” — заміри, підбір тканин, пошив і встановлення/відправка поштою вже готових комплектів.
ПРОБЛЕМИ, ІЗ ЯКИМИ ЗІШТОВХНУЛИСЯ
але успішно пройшли:
- Низька впізнаваність бренду → не було довіри в аудиторії.
- Аудиторія часто не розуміла, що це індивідуальний пошив, а не просто універсальний магазин штор.
- Були звернення “заради інтересу”, які не доходили до продажів.
- Рекламні креативи виглядали занадто шаблонно, відповідно не чіпляли аудиторію.
КЛЮЧОВІ ДІЇ, ЩО ДАЛИ РЕЗУЛЬТАТ:
окрім стандартного плану запуску:
✅ Додали приклади реальних робіт клієнта (до/після, фото інтер'єру).
✅ Записали відео інтервʼю про типи та кольори штор (формат, який зацікавив аудиторію).
✅ Напрацювали робочі звʼязки в кабінеті, які даьи максимально низьку вартість за заявку.
СПЕЦИФІКА ПРОЕКТУ:
Процес продажу зі сторони клієнтів на старті був значно недопрацьований. Відповідно ми зі своєї сторони надали рекомендації по обробці заявок і намагались максимально допомогти клієнтам покращити цей процес. Наразі ситуація трохи покращилася, але не ідеально.
Тому працюємо далі :)
РЕЗУЛЬТАТИ
Сумарні показники, які ми отримали за 12 місяців співпраці
- Інвестований бюджет: $ 8 990,81
- Кількість отриманих підписників в Facebook: 2 627
- Кількість запитів в Facebook Messenger: 11 056
- Вартість заявки: $ 0,81
- Кількість продажів: 228
- ROAS:
- Сума продажів: 685 000 грн
ЧОМУ В НАС ВИЙШЛО?
- Потрапили в правильну тригерну точку аудиторії — “не можу підібрати штори самостійно”.
- Обрали зручний канал для цільової аудиторії бізнесу — Facebook Messenger.
- Візуалізація товару — показали, що це реально красиво і зручно.
- Швидка обробка нових заявок: відповіді в перші 5 хвилин
PPC-спеціаліст
с 10.2022 по наст. время
(2 года 10 месяцев)
Just Moving Now, Інші країни (Транспорт, логістика)
Згенерував 1760 заявок для сервісу мувінгу в США (послуги по завантаженню, перевезенню та розвантаженню речей)
Ціль співпраці: залучати клієнтів, вартість яких не перевищуватиме 80 доларів.
Що було зроблено:
- Для проекту зібрано нове семантичне ядро, яке включало близько 30 пошукових запитів, пізніше у процесі супроводу СЯ розширювалося за рахунок нових пошукових запитів;
- Перед запуском РК була повноцінно налаштована аналітика:
- налаштований Tag manager;
- зареєстрована та додана GA4;
- налаштовані всі необхідні цілі;
- налаштовані аудиторії;
- імпортовано цілі та аудиторії в Google Ads.
За майже 3 місяці протестувавши безліч варіантів оголошень, стратегій призначення ставок, а також аудиторій, ми змогли досягти вартості 70 доларів за нового клієнта, що нижче за задане значення власником. Загалом було інвестовано в рекламний бюджет 124310 $.
Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-0c07a671696c4b12a88bb024b8d2016f?pvs=4
Спеціаліст з Facebook Ads, таргетолог
с 01.2022 по 08.2023
(1 год 7 месяцев)
Individual Bayer Group, Стамбул (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Було згенеровано 120 заявок для команди баєрів одягу, взуття та аксесуарів у Стамбулі.
Які були проблеми:
- Відсутність приходу клієнтів з соціальних мереж;
- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;
- Відсутність розробленої та реалізованої рекламної стратегії.
Що було зроблемно:
- Формування позиціонування та Big Idea для соцмереж;
- Аналіз маркетингу конкурентів;
- Упаковка сторінок у Instagram та Facebook, формування структури умов співпраці та ключової інформації.
Результати, які були зроблені:
- Витрачений бюджет за місяць: 498,53 $
- Середня ціна за заявку: $ 4.15
- Кількість продажів: 10
- Ціна за продаж: $ 50
- Середній чек: $ 750 (21000 грн)
- Сума продажів: $ 7500
- ROAS: 1506 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/14OydcLEVmLQ20ib_H9G3seDfIpsjA7tv/view?usp=sharing
Спеціаліст з Facebook Ads, SMM-спеціаліст
с 11.2021 по наст. время
(3 года 9 месяцев)
KIMNATA 316, Луцьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенерував 105 заявок на послуги створення дизайн-проекту та комплексної реалізації ремонту.
Які були проблеми:
- Складність масштабування, через малу кількість клієнтів;
- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;
- Обробка запитів у форматі переписки.
Що було зроблено:
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;
- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;
- Створення та реалізація контент-стратегії;
- Розробка оновленого брендингу;
- Упаковка сторінки в Instagram та Facebook;
- Створення сайту-візитівки;
- Розробка рекламних креативів;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет за місяць: $ 356,03
- Кількість заявок: 64 штуки + запити у DR та MS
- Середня ціна за заявку: $ 5,56
- Кількість продажів: 4 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 89
- Середній чек: $ 1200 (38400 грн)
- Сума продажів: $ 4800
- ROAS: 1348%
Більше інформації про кейс тут: https://drive.google.com/file/d/1Q3SSQg05SnbIItkX_DwvFBmU-w7VtgHC/view?usp=sharing
Спеціаліст з таргетованої реклами
с 08.2021 по 12.2021
(4 месяца)
MEZZO mebli, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенерував 113 заявок на послугу виготовлення корпусних меблів.
Які були проблеми:
- Відсутність результату при роботі в Instagram та Facebook;
- Відсутність розуміння продажів у соціальних мережах;
- Малий потік нових клієнтів.
Що було зроблено:
- Створення Quiz-сайту для генерації заявок по декількох категоріях послуг;
- Редакція контенту на сторінках у соціальних мережах (структура, візуал, посили);
- Аналіз переписок для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;
- Аналіз маркетингу конкурентів;
- Створення рекламних банерів та написання рекламних текстів;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет: $ 745
- Середня ціна за заявку: $ 6.59
- Кількість продажів: 10 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 74.5
- Середній чек: $ 870
- Сума продажів: $ 8700
- ROAS: 1167%
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1a6KUAcBZ-o7aG9PCefMdul2ALAE-Ng_k/view?usp=sharing
Спеціаліст з Meta Ads, таргетолог
с 06.2021 по 11.2021
(5 месяцев)
Чистота, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
За період співпраці з клінінговою компанією згенеровано 811 заявок за середньою ціною $ 2.38.
Проблеми клієнта:
- Нестабільна кількість заявок на послуги;
- Висока ціна за заявку, поза межами декомпозиції;
- Неефективні рекламні оголошення, "банерна сліпота".
Що було зроблено:
- Аналіз рекламного аукціону для визначення найпопулярніших оферів, які ми не будемо використовувати, щоб не повторюватися;
- Аудит рекламних компаній, які запускалися до мене;
- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу хімчистки меблів, килимів та матраців;
- Формування рекламних оголошень;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет: $ 1313
- Середня ціна за заявку: $ 2,68
- Кількість продажів: 141 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 9,31
- Середній чек: $ 33.3 (900 грн)
- Сума продажів: $ 4700
- ROAS: 357 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1w3QI5Up3Y9SonAdBgsQQD1VZfvsPU9cx/view?usp=sharing
Таргетолог
с 06.2021 по 05.2022
(11 месяцев)
АльтБуд, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенеровано 141 заявка на послугу створення промислової підлоги з бетону.
Проблеми клієнта:
-Клієнти приходять по рекомендаціях, але їхня кількість мала;
-Відсутність стабільного потоку якісних заявок;
- Компанія не розвивається в плані маркетингу.
Що було зроблено:
- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;
- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу створення промислової підлоги з бетону;
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;
- Опитування клієнтів, для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;
- Створення рекламних оголошень;
- Запуск / оптимізація та налаштування рекламних кампаній.
Результати запуску:
- Витрачений бюджет: $ 574,68
- Середня ціна за заявку: $ 4,10
- Кількість продажів: 9 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 63,85
- Середній чек: $ 3500 (98000 грн)
- Сума продажів: $ 31 500
- ROAS: 5478 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/167NhJux3p6B8rXvsoM4Y8Qq9letylpsa/view?usp=sharing
Спеціаліст з Google Ads
с 08.2020 по 12.2020
(4 месяца)
Просування логістичної компанії, Інші країни (Транспорт, логістика)
Займався лідогенерацією для оператора міжнародних перевезень на європейському ринку.
Що було зроблено:
- Збір семантики та парсинг ключів через Google-планувальник ключових слів. Робота велася за допомогою спеціалізованого софту Key Collector;
- Відбір оптимальних ключових слів та поєднань. Він проводився виходячи зі специфіки компанії та пошукових фраз відповідно до семантичного ядра;
- Добір ГЕО. Прикметно, що регіони показу досить дорогі, але нам вдалося отримати середню вартість переходу на сайт у 0.19€.
Як результат, вдалося досягти середньої вартості переходу на сайт 0,19€, при максимальному CTR 4,54%. Характерно,що на той момент діяли жорсткі обмеження через COVID-19 і бізнес-активність у логістиці різко зменшилася. Проте, нам вдалося просунути сайт клієнта, який залишився задоволеним результатом, отриманим у складних умовах.
Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-6eb931547bd74cefa608c47864291bd0?pvs=4
Спеціаліст з контекстної реклами, Google Ads
с 01.2020 по наст. время
(5 лет 7 месяцев)
MebModern, Хмельницький (Будівельна промисловість, деревообробка)
У перший місяць співпраці масштабували рекламний бюджет клієнта в 4 рази і при цьому знизили ціну за покупку на 30%.
Проблеми, з якими зіткнувся клієнт:
1. Розбіжність показників аналітики і фактичних результатів;
2. Провальні спроби масштабування наявних кампаній;
3. Відсутність розуміння того, як масштабувати кількість покупок.
Що було зроблено:
- Провели повний аудит кабінету і сформували план оптимізації рекламних кампаній;
- Переналаштували конверсії та цілі аналітики для кращої оптимізації кампаній;
- Реалізували план оптимізації доповнили заголовки товарів ключовими словами;
- Системно тестували різні стратегії призначення ставок всередині кампаній;
- Зібрали теплу аудиторію і запустили на неї окрему рекламну компанію, щоб нагадати і довести до покупки;
-Застосували глобальні та дрібні фішки роботи саме з кампаніями типу «Shopping», які напрацювали в проєктах з Google-реклами для 20+ бізнесів.
Вже за перший місяць співпраці було згенеровано 158 покупок із бюджету $ 454. При цьому вартість однієї покупки $ 2,94.
Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-acf3d7c9d5d14818899f875c7fb4cf44?pvs=4
Образование
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальний курс, вибіркова дисципліна "Маркетинг-менеджмент", Луцьк
Высшее, с 2024 по 2024 (меньше 1 года)
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальність "Політологія" - магістр, Луцьк
Высшее, с 2023 по 2025 (2 года)
- Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальність "Історія, археологія, європеїстика" - бакалавр, Луцьк
Высшее, с 2019 по 2023 (4 года)
Знания и навыки
- Meta ads
- Google Ads
- Facebook Ads Manager
- TikTok Ads
- Просування в Instagram
- Facebook Business Manager
- Facebook Analytics
- Digital-маркетинг
- SMM
- SEO
- Target audience analysis
- Setting up targeted advertising
- PPC
- Налаштування таргетованої реклами
- Налаштування контекстної реклами
- Реклама в контекстно-медійній мережі
- Запуск автоворонки в Instagram
- Розробка маркетингової стратегії
- Розробка контент-стратегії
- Стратегічне планування
- Стратегічний маркетинг
- Розробка стратегії продажу
- Стратегічне мислення
- Побудова воронки продажу
- SalesWorks
- Sales Expert
- Sales
- Ефективна комунікація
- Запуск нових брендів
- Бренд-менеджмент
- Brand management
- Launch of new brands
- Building an HR brand
- Notion
- Ведення CRM
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Уміння аналізувати
- Самостійне прийняття рішень
- Проведення рекламних кампаній
- Креативність
- Google Analytics
- Маркетинг у рітейлі
- Тактичний маркетинг
- Маркетинг у ресторанному бізнесі
- Маркетинговий аналіз
- Контент-маркетинг
- Продуктовий маркетинг
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — выше среднего
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Я - таргетолог із досвідом у маркетингу та рекламі 4+ роки, який будує прибуткові рекламні кампанії у Facebook, Google, TikTok та Bing Ads.
Більше про мене:
- Працював із мінімальним бюджетом 350 $ та максимальним 13 000 євро на місяць;
- Реалізував 85 проектів по рекламі та 25 по стратегіях;
- Опрацював $ 19000 бюджету в рекламних кампаніях клієнтів;
- Залучив 7700+ заявок у бізнеси клієнтів;
- 92% клієнтів продовжили співпрацю зі мною;
- Згенерував 2150+ продажів для клієнтів за допомогою реклами.
Навчання з маркетингу та реклами, які пройшов:
- Онлайн-курс "Facebook 0-100" від спікера-практика Владислава Лиманюка, засновника маркетинг-агенції "0-100"
- Онлайн-курс "Media-Buyer Pro" у онлайн-школі Targetorium від спікера-практика Павла Антонова, керівника Performance-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";
- Онлайн-курс "Creative-Strategy" від спікера-практика Івана Матвєєва, керівника Leadgean-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";
- Практичний онлайн-курс "Стратегічний маркетинг" у школі LADA зі спікером практиком Тетяною Лукинюк, керівником відділу маркетингу компанії "Київстар";
- Онлайн-курс "Маркетинг у соціальних мережах" від спікерів практиків Олексія Ткачука та Євгена Мокіна;
- Онлайн-курс "Бренд-стратег" від онлайн-школи "SKVOT" зі спікером-практиком Машою Василенко.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Інтернет-маркетолог, власним виробництвом трендових чоловічих шта, 1 год 1 месяц
- Спеціаліст з Meta Ads, Скандинавський виробник модульних будинків, 1 месяц
- PRO
20 000 грн
Днепр, Киев, еще 3 города
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Інтернет-маркетолог, KIMNATA 316, 3 года 11 месяцев
- Інтернет-маркетолог, KIMNATA 316, 3 года 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Адміністратор соц. мереж
Удаленно -
SMM-менеджер
Удаленно -
Менеджер з інтернет-комунікацій
Удаленно, Одесса -
SMM-менеджер
Удаленно, Харьков -
SMM-менеджер
Удаленно -
Журналіст, сценарист, контент-мейкер
20000 грн, Удаленно