- Файл
Yana
Адміністративний асистент
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Другие страны
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11010567/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Яна Cмирнова
Тел: [
Адреса: М. Ужгород
Останні 10 років я працювала Асистентом Менеджера з персоналу, [
Адміністративним асистентом, Особистим Помічником, Секретарем,
Консультантом у різних організаціях на Близькому Сході та в Україні. Маю досвід
роботи з управлінням персоналом, складом звітності, збором і обробкою
інформації, плануванням, організацією заходів, адмініструванням офісу,
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
обслуговуванням клієнтів. Вільно володію українською, англійською та російською
мовами. Прцюю з MS Office, Google Docs, Google Sheets, Open AI, ERP, Photoshop, Впевнений користувач ПК
Canva. Швидко вибудовую відносини з колегами і клієнтами.
Microsoft Office
ДОСВІД РОБОТИ Photoshop, Canva
Ділове спілкування
Ведення бізнес листування
HR та Адміністративний Асистент Організація і планування
«DG Technologies & Consultancy Services», Доха, Катар Документообіг
Квіт. 2021 - теперішній час Протоколи зборів
Координація поїздок
1. Прийом на роботу нових співробітників, оформлення документів та адаптація. Створення презентацій
2. Ведення особистих файлів співробітників, кадрове діловодство. Пошук та аналіз інформації
3. Надання консультацій з питань відпусток, лікарняних, компенсаційних пакетів та Переклад документів
пільг.
Організація Заходів
4. Надання допомоги в розробці та впровадженні систем управління.
5. Надання допомоги у розробці та здійсненні кадрової політики та процедур
6. Підготовка та оновлення записів і документів співробітників, відповідно до
трудового закону і правил
7. Виконання адміністративних обов'язків, таких як реєстрація, введення даних,
написання статей, пошук і аналіз інформації, бронювання готелів/авіаквитків,
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
планування та організація заходів.
8. Керування календарем керівника, включаючи планування зустрічей, Комунікабельність
налаштування нагадувань та організації відряджень.
9. Організація та координація заходів, відряджень і проектів.
Багатозадачність
Швидка реакція
Стресостійкість
Адміністративний координатор Вміння зберігати
«DG Technologies & Consultancy Services», Доха, Катар
Лют. 2019 – Бер. 2021 інформацію
Відповідальність
1. Надання адміністративної підтримки керівництву і співробітникам. Дисциплінованість
3. Планування і координація зустрічей. Тайм Менеджмент
4. Робота з вхідною та вихідною документацією, складання звітів і презентацій.
5. Робота з постачальниками послуг і товарів.
6. Укладення договорів на постачання та послуги.
7. Закупівля канцелярських товарів і контроль складу.
8. Координація та управління спеціальними проектами.
9. Прийом і розподіл телефонних дзвінків
10. Підготовка порядків денних і складання протоколів засідань.
11. Контроль витрат офісу та проведення інвентаризації.
12. Виконання адміністративних обов'язків (введення даних, пошук та аналіз
інформації, планування та організація заходів)
Виконавчий Секретар
«Royal Trading», Дубай, ОАЕ
Жов. 2017 - Квіт. 2018
1. Керування календарем керівника, включаючи планування зустрічей,
налаштування нагадувань та організації відряджень.
2. Складання протоколів нарад.
Page | 2
3. Створення та ведення систем реєстрації важливих і конфіденційних документів ЗНАННЯ МОВ
компанії.
4. Робота з вхідною і вихідною кореспонденцією та іншими документами.
5. Виконання функції сполучної ланки між менеджментом та іншими відділами.
УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА,
6. Закупівля канцелярського приладдя і ведення інвентаризації запасів. АНГЛІЙСЬКА,
7. Складання звітів про витрати. НІМЕЦЬКА (БАЗОВА)
8. Відкриття і продовження трудових контрактів, віз для співробітників.
9. Організація та координація заходів, відряджень і проектів.
Персональний Асистент Керівника ОСВІТА
Фармацевтична Компанія, Україна Вища Філологічна
Лют. 2009 - Вер. 2014
Диплом Спеціаліста
1. Управління щоденним розкладом керівника. (Перекладач )
2. Життєзабезпечення кабінету керівника та приймальні.
3. Організація поїздок. Донецький Національный
4. Управління особистими справами керівника. Університет
5. Систематизація вхідної та вихідної документації. Україна, 2000-2005
7. Координація з внутрішніми і зовнішніми контактами.
8. Взаємодія між керівником та іншими відділами, клієнтами та зовнішніми
контактами.
9. Пошук і аналіз інформації. Переклад документів і підготовка доповідей,
презентацій.
10. Координація зустрічей і заходів, таких як конференції, семінари та обіди. КУРСИ І ТРЕНІНГИ
11. Обслуговування та оновлення систем реєстрації.
12. Надання допомоги в процесі прийому на роботу для нових співробітників.
HR Management
13. Відвідування зборів і ведення протоколу.
14. Зустріч гостей. Corporate Development
15. Підготовка звітів про витрати і ведення записів відряджень.
16. Контроль закупівлі канцелярського приладдя та інших товарів. Digital Marketing
Content Writing
Адміністративний Асистент Copywriting
Готель «Донбас Палас», Україна
Лист. 2006 – Січ. 2008 Virtual Assistant
Creative Photography
1. Виконання адміністративних завдань, включаючи планування зборів, підготовку
документів та складання протоколів нарад Adobe Photoshop
2. Ведення реєстру вхідної і вихідної кореспонденції і дзвінків.
3. Створення та ведення систем реєстрації та баз даних.
4. Організація відряджень менеджера.
5. Контроль запасів канцелярських товарів і розміщення замовлень у міру
необхідності.
6. Підготовка презентацій і звітів.
7. Організація заходів, включаючи конференції та наради.
8. Керування календарем заходів та розкладом зустрічей менеджера.
9. Відвідування зборів і ведення протоколу зборів.
10. Переклад документації (усний і письмовий), ведення листування іноземною
мовою.
Другие резюме этого кандидата
Ужгород, Удаленно
YANA SMYRNOVA Tel: +974-5090-4416 (+38) 099-4738-134 (WhatsApp, Viber) Email: Telegram: @jani_smi ПРО СЕБЕ Досвідчений адміністративний асистент з понад 12 років успішної роботи в міжнародних...
Похожие кандидаты
-
Бізнес-асистент
Удаленно -
Особистий помічник
Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно, Львов -
Офіс-менеджер
Удаленно -
Помічник керівника
45000 грн, Удаленно, Киев -
Адміністратор рецепції
Удаленно, Киев, Кременчуг