- Файл
Ірина
Менеджер по роботі з клієнтами
- Рассматривает должности:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Фахівець з публічних закупівель, Бухгалтер, Діловод, Спеціаліст з персоналу, Менеджер з продажу
- Возраст:
- 55 лет
- Город:
- Черноморск
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11031179/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Резюме від 10 травня 2025
Миронова Ірина
Менеджер, фахівець з публічних закупівель, бухгалтер, діловод, спеціаліст з обслуговування громадян, спеціаліст HR
25 000 грн
Повна зайнятість, в офісі/на місці, віддалена робота - дистанційно, позмінна робота, гібридна робота
Вік:55 років
Місто проживання:Чорноморськ
Готовий працювати:Чорноморськ.
Одеса (з можливістю тимчасового проживання для зменшення витрат на дорогу або дистанційна робота)
Контактна інформація
Телефон:[
Ел. пошта:[
Досвід роботи
Завідувач, бухгалтер, податковий інспектор, спеціаліст відділу обслуговування громадян, фельдшер
з 03.1989 по 05.2024 (35 років 2 місяці)
Місця роботи: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області, Іллічівська портова лікарня на водному транспорті, Державна податкова інспекція, Чорноморськ (Державні організації)
З 14.03.1989 по 31.08.2001 (12 років 5 місяців) працювала в Іллічівській портовій лікарні фельдшером здоровпункту, фельдшером невідкладної допомоги, медичною сестрою в приймальному відділені, травматологічному відділенні та завідувала здроровпунктом.
З 10.09.2001 по 29.11.2009 (8 років 1 місяць) працювала на різних приватних підприємствах на різних посадах, де основною була бухгалтер та касир.
З 20.01.2010 по 18.04.2016 (6 років 3 місяця) працювала в Державній податковій інспекції у м. Чорноморську на різних посадах, де закінчила роботу на посаді завідувачки сектору.
З 18.04.2016 по 02.05.2019 (3 роки 1 місяць) працювала головним спеціалістом бюджетно-фінансового сектору (бюджетна бухгалтерія) Іллічівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Одеській області по виплаті пенсії та соціальної допомоги.
З 03.05.2019 по 03.05.2024 (5 років) в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області у відділі обслуговування громадян (міста Чорноморська).
ЗДОБУТІ ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ:
- Планування та організація своєї роботи
- Стресостійкість та вміння працювати з різними прошарками населення
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Робота з великим обсягом інформації та вміння працювати з високим навантаженням
- Робота в команді
- Ведення та формування архівів документів
- Вільне володіння комп’ютером та програмами: MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook, 1С Бухгалтерія, Клієнт-банк, M.E.Doc та інші
- Формування зведених таблиць
- Ведення бухгалтерського обліку та складання звітності
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- У своїй роботі головного спеціаліста бюджетно-фінансового сектору я забезпечувала виплату пенсій та соціальних виплат, аналізувала бюджетні показники та формувала фінансові звіти, розробляла прогнози доходів і витрат та забезпечувала їх відповідність нормативам. Також формувала та укладала договори з різними організаціями з урахуванням економії державних коштів для забезпечення роботи Пенсійного фонду. Мої зусилля були спрямовані на пошук ефективних стратегій оптимізації фінансових витрат та підвищення фінансової стійкості організації. Також активно співпрацювала з іншими відділами для досягнення фінансових цілей та забезпечення фінансової дисципліни в організації.
Закінчила магістратуру в Одеській державній академії будівництва та архітектури м. Одеси по спеціальності економіка підприємства (2008).
Маю диплом Одеського медучилища за спеціальністю фельдшер (1989).
Закінчила комп’ютерні курси Одеського коледжа комп’ютерних технологій "Сервер" по спеціальності - користувач комп’ютерів IBM PC/AT(2002).
Маю сертифікат про закінчення курсів з публічних закупівель від 02.04.2025 за спеціальністю – фахівець з публічних закупівель-Уповноважена особа може працювати в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua (дата складання тестування 13 квітня 2025)
Вільно володію українською, російською та зі словником англійською мовами.
Хочу знайти роботу або за місцем проживання - м. Чорноморськ, або дистанційно, або в збройних силах України за спеціальністю - діловод, спеціаліст відділу персоналу, бухгалтером середньої ланки, фахівець з публічних закупівель.
Пройшла медичну комісію від ТЦК у липні 2024 року та знаходжусь на обліку (медична освіта). Маю обмеження на підняття ваги до 10кг.
Водійське посвідчення - Не маю
Освіта
Одеська державна академія будівництва та архітектури м. Одеса
економіка підприємства, Одеса
Повна вища (магістратура), з 2003 по 2008 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Одеське медичне училище №3 м. Одеса
• 1985 - 1989 за спеціальністю фельдшер
Одеській коледж комп’ютерних технологій "Освіта"
• 2002 за спеціальністю - користувач комп’ютерів IBM PC/AT
Сертифікат про закінчення курсів з публічних закупівель
• 02.04.2025 за спеціальністю – фахівець з публічних закупівель
Пройшла підтвердження на право працювати публічним закупівельним у prozorro.gov.ua
Уповноважена особа може працювати в електронній системі закупівель
Дата складання тестування: 13 квіт. 2025
Здобуті знання і навички
• Планування та організація своєї роботи
• Стресостійкість
• Уміння користуватись оргтехнікою
• Робота з великим обсягом інформації
• Робота в команді
• Ведення та формування архівів документів
• Вільне володіння комп’ютером та програмами: MS Office: MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook та інші
• Формування зведених таблиць
• Ведення документації
• Електронний документообіг
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Медичні маніпуляції
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній
Додаткова інформація
Люблю читати книжки або слухати їх. Стресостійка. Можу надати медичну допомогу при необхідності. Слухаю smooth jazz. Якщо робота розташована не в м. Чорноморськ та потребує додаткового часу на дорогу до місця роботи, прошу звернути увагу на необхідність тимчасового житла (місця розташування) для зменшення часу на дорогу до робочого місця, або інші Ваші варіанти для зменшення витрати часу між місцем проживання та місцем роботи. Дякую за розуміння.
Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/10906920/
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Фахівець з публічних закупівель, Діловод, Бухгалтер, еще 3 должности
25 000 грн
Черноморск, Одесса
Высшее образование · Полная занятость
- Завідувач, бухгалтер, податковий інспектор, спеціаліст відділу обслуговування громадян, фельдшер, Головне управління ПФУ в Одеській області, Іллічівська портова лікарня на водному..., 35 лет 2 месяца
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами
Черноморск, Луцк , еще 3 города -
Менеджер по роботі з клієнтами
40000 грн, Черноморск, Одесса -
Менеджер роботи з клієнтами
Черноморск -
Менеджер з продажу
Черноморск -
Менеджер по роботі з клієнтами
Черноморск -
Менеджер з закупівель
25000 грн, Черноморск, Одесса