Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

Закупівельник

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                        Дата народження: 23 серпня    1983р
Регіон: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
Університет економіки та права    "КРОК"
Повна вища освіта за спеціальністю "Економіка підприємства" -

Бажаний рівень заробітної плати: від 25 000-30 000 грн.

З 2023-2024 "Креді Агріколь Банк"- головний фахівець з закупівель:
* Моніторинг ринку та пошук постачальників, підрядників;
* Підготовка тендерної документації та проведення тендерів;
* Аналіз отриманих від контрагентів комерційних пропозицій;
* Проведення переговорів для отримання найкращих умов;
* Забезпечення своєчасного постачання обладнання;
* Ведення та cсупроводження договірної роботи.
* Підготовка договорів в результаті тендерного процесу, узгодження їх з постачальниками та структурними підрозділами Банку
* Забезпечення належного обліку, ведення і зберігання відповідної документації (бази даних, договорів, довіреностей тощо).
* Робота в програмному комплексі «ІТ-Підприємство» (ERP Банку),
* Своєчасне надання достовірної, звітної документації, контроль за правильністю даних.

З 17.04.2018 по 07.06.2022 в АТ «Перший резервний Банк» - головний фахівець відділу фінансового контролю Фінансового управління:
* ведення закупівельних процесів (створення замовлень на закупівлю, відомостей обліку робіт, ТАП);
* використання SAP ERP для операцій у модулях Materials Management (MM), Controlling (CO)
15.02.2010 по 17.04.2018 АТ «Перший резервний Банк» - головний фахівець відділу логістики та господарського забезпечення Адміністративного управління (менеджер із закупівель з великою номенклатурою товарів).
* організація матеріально-технічного та господарського обслуговування Банку і його підрозділів в зоні своєї відповідальності;
* здійснення комплектація нових відділень товарно-матеріальними цінностями по зоні відповідальності Адміністративного управління;
* організація укладення господарських договорів з контрагентами і здійснення їх супровід в зоні своєї відповідальності;
* забезпечення товарно-матеріальними цінностями підрозділи, які здійснюють передислокацію;
* планування потреби закупівель на звітний період, згідно із затвердженим бюджетом фінансування та пріоритетності закупівель;
* підготовка пакет документів для участі контрагентів (за видами товарів і послуг щодо зони Адміністративного управління) в тендерах;
* здійснення внутрішньогосподарської діяльності з підрозділами Банку;
* контроль графіка поставок товарів і надання послуг контрагентами в зоні своєї відповідальності;
*відстеження кредиторської та дебіторської заборгованості в зоні своєї відповідальності;
* участь в семінарах, конференціях, робочих нарадах і т.п., які проводяться як структурними підрозділами Банку, так і сторонніми організаціями;
виконання інших вказівок, доручень і розпоряджень керівника Підрозділу.
11.09.2008 -15.02.2010 в АТ «Перший резервний Банк» фахівець відділу розвитку регіональноі мережі Банку   
2007 ЗАТ УКРПРОМБАНК фахівець сектору маркетингу та реклами.
*координація роботи з рекламними агентствами:
* планування; підготовка бюджету на проведення рекламних заходів;
* контроль дотримання стандартів корпоративного стилю в рекламній діяльності Банку.
* Розробка фірмового стилю: виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень і філій Банку; оформлення вивісок, лайтбоксів на філіях та відділеннях Банку. Розробка дизайну, виготовлення та розподіл рекламної поліграфічної продукції: візитівок, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо.здійснення внутрішньогосподарської діяльності з підрозділами Банку;
02.07.2003 – 12.07.2006 ТОВ " БХФЗ " робочі професіі
Професійні навички та знання:
Робота в SAP, IT підприємство, "Вчасно" (оплата, розрахунок за послуги / товари)
Вища освіта (економічна)
Теоретичні та практичні знання в області організації матеріально-технічного постачання і складського господарства
Володіння ПК
Комунікабельність, здатність до швидкого навчання, вміння працювати з великими обсягами інформації.
робота з торговими майданчиками системи Prozorro (Zakupki, SmartTender та ін.);
Відповідальність, організованість та уважність до деталей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: