Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юрій

Помічник керівника, HR-спеціаліст, PP, HR-менеджер, рекрутер, Assistant Media Buyer

Рассматривает должности:
Помічник керівника, HR-спеціаліст, PP, HR-менеджер, рекрутер, Assistant Media Buyer, Менеджер з навчання персоналу, Керівник відділу, Оператор контакт-центру, HR-генераліст, Керівник відділу продажу
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Луцк
Готов работать:
Киев, Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника по діяльності вид моторного спорту

с 12.2023 по наст. время (1 год 8 месяцев)
DSU-karting, Луцьк (Приватні особи)

Обов`язки:
– контроль, підбір та проведення співбесід з працівниками, створення посадових інструкцій та алгоритмів дій;
- робота з контентом сайту, соціальних мереж: написання унікальних текстів, наповнення та оновлення контенту на сайті та мережах (послуг, фото, новини, акції та ін.).;
- контроль техніки та безпеки закладу;
- навчання та підготовка дітей до змагань;
- організація змагань;
- контроль безпеки на треку;
- контроль діяльності закладу та програм Altegio, Poster ,Segway-Ninebot.

HR-спеціаліст

с 02.2022 по 12.2023 (1 год 10 месяцев)
(З метою додержання конфіденційної інформації та комерційної таємниці роботодавці не зазначені), Луцьк (IT)

Обов`язки:
– організація і контроль процесу підбору персоналу, самостійне закриття складних
вакансій;
- перевірка особи яка працевлаштовується;
- допомога в адаптації в колективі;
- 1:1 ;
- контроль проходження випробувального терміну;
- розробка посадових інструкцій;
- робота з партнерами;
- комунікація з керівництвом;
- організація Welcome day;
- організація корпоративних заходів та розвиток корпоративної культури;
- розробка та успішне впровадження системи матеріальної та нематеріальної
мотивації;
- підтримка Diversity & Inclusion (Різноманітності та інклюзивності)(підтримка рівності можливостей для всіх працівників, незалежно від статі, раси, віку чи інших факторів);
- організація комплексного оцінювання персоналу компанії.

Партнер загальнонаціонального кадрового агентства попрацевлаштуванні

с 01.2021 по 01.2022 (1 год)
Jobsi international, Луцьк (Пошук персоналу, HR)

Обов`язки:
– підбір, організація та розробка плану для працівників;
- допомога та співпраця з персоналом;
- консультування клієнтів з приводу вакансій, оплати, умов та місця проживання та роботи;
- сприяння у відкритті робочої візи;
- організація доїздів клієнтам до місця роботи та супровід протягом усього часу
перебування закордоном;
- взаємодія з роботодавцями.

Власна підприємницька діяльність

с 01.2018 по 12.2020 (2 года 11 месяцев)
Виготовлення багаторазових дитячих тренажерів, Луцьк (Роздрібна торгівля)

Обов`язки:
– підбір та виготовлення станків та кліше;
- взаємодія з дизайнерами та виготовлення поліграфії;
- контроль за виготовленням та складанням комплектів тренажерів;
- розміщення реклами;
- контроль за виготовленням тижневих норм;
- контроль доходів з Google Фінанси.

Власна підприємницька діяльність з виготовлення керамічнихобігрівачів

с 11.2016 по 01.2018 (1 год 2 месяца)
Власне виробництво, Луцьк (Енергетика)

Обов`язки:
– моніторинг конкурентів, постачальників та ринку;
- виготовлення проектно-кошторисної документації;
- організація роботи та безпеки, з дотриманням усіх норм діяльності;
- організація роботи по придбанню матеріалів для діяльності;
- виготовлення батарей;
- проведення перевірки перед продажем.

Помічник керівника будівельної компанії

с 04.2016 по 11.2017 (1 год 7 месяцев)
З метою додержання конфіденційної інформації та комерційної таємниці роботодавці не зазначені, Варшава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов`язки:
- підбір, організація та планування робіт підрядних організацій;
- перевірка роботи з проектно-кошторисною документації;
- координування роботи відділів з вирішення, фінансових, матеріально-технічних питань задля поліпшення ефективності роботи компанії;
- проведення нарад,робочих зустрічів щодо співпраць;
- управління персоналом (підбір, навчання, формування системи мотивації);
- розробка правил, політикі процедур, контроль за їх виконанням;
- контроль укладення та виконання угод із замовниками, клієнтами та підрядниками щодо будівництва;
- взаємодія з інженерно-технічними службами та державними органами з питань отримання дозволів та ліцензій.

Образование

Волинський технікум Національного університету харчових технологій

Спеціаліст з комерційної діяльності, Луцьк
Среднее специальное, с 2008 по 2010 (2 года)

Знания и навыки

  • Робота з великим обсягом інформації
  • Ведення переговорів
  • Уміння аналізувати
  • Ввічливість
  • Canva
  • Segway-Ninebot
  • Poster
  • Altegio
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Користувач Internet
  • Google Drive
  • MS Office
  • Сумлінність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • MS Word
  • Активний продаж
  • Ведення CRM
  • Продаж нерухомості
  • MS Excel
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Організованість

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Польский — выше среднего

Дополнительная информация

Наявне водійське посвідчення категорії "В" та власного авто.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: