- Файл
Ольга
Асистент
- Рассматривает должности:
- Асистент, Менеджер з персоналу
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Стрый
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11071163/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Вік: 22.07.1992 (33 повних років).
Місце проживання: Львівська обл., м. Стрий, вул., Виговського 7/31.
Сімейний стан: одружена.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Посада: Працюю в сфері сільськогосподарського бізнесу близько 3 років на посаді асистенткерівника відділу.
Освіта:
Навчальний заклад: Львівський державний університет фізичної культури.
Ступінь: IV рівень акредитації, спеціаліст.
Назва спеціальності: організація туристичної діяльності.
Період навчання: 2012 — 2014 н.р..
Досвід роботи:
Назва компанії: ТзОВ «Галичина-Захід»
Посада: асистент керівника відділу
Період роботи: 2022 – теперішній час
Обов’язки:
• ведення обліку товарів на складі (ветприпаратів та товарів)
• списання товару в сканері 1С
• замовлення товарів необхідних для функціонування підрозділу
• замовлення їжі для персоналу
• ведення табелю робочого часу працівників
• складання робочого графіку на вихідних і замовлення транспорту
• ведення звітів різного плану (контроль ваги свиней, їх смертність ітп)
• вирішення питань організаційного характеру
• ведення робочих переписок та інша адміністративна робота
• робота з внутрішньою системою «Cloudfarm»для реєстрації свиней, їх смертність та інвентаризація.
• робота з системою годівлі Big Dutchman, коригування годівлі, промивка труб годівлі тощо.
Назва компанії: ТзОВ «Золото Карпат», м. Стрий.
Посада: адміністратор готелю.
Період роботи: 2016 – 2022р.
Обов’язки:
• прийом, реєстрація, поселення (виселення) гостей готелю;
• попереднє бронювання в системі booking, телефонний режим, листування з фірмами через сайт готелю;
• розрахунок та оформлення всіх документів для гостей готелю;
• ведення касової звітності;
• організація конференцій на базі готелю;
• контроль роботи сауни, спортзалу;
• контроль за роботою персоналу готелю, розподіл обов'язків;
• ведення документів щодо роботи готелю;
• вирішення конфліктних ситуацій;
• організація супутніх послуг.
Вміння та навики:організаторські здібності, уміння виявляти й вирішувати проблеми, аналітичні навички, впевнене користування Microsoft Office (Word, Excel) та оргтехнікою, робота з касовими апаратами та терміналами, знання мов – англійська,(базовийрозмовний), польська ( розумію), готова навчатись.
Додаткова інформація: відмінні комунікативні та організаційні якості, гнучкість, рішучість, вміння працювати в команді, вміння спілкування з людьми, пунктуальність стресостійкість, наявність закордонного паспорта.
Другие резюме этого кандидата
Стрый
Николин Ольга Степанівна Вік: 22.07.1992 (33 повних років). Місце проживання: Львівська обл., м. Стрий, вул., Виговського 7/31. Сімейний стан: одружена. Контактний телефон: (в будні після 16...
Стрый
Николин Ольга Степанівна Вік: 22.07.1992 (33 повних років). Місце проживання: Львівська обл., м. Стрий, вул., Виговського 7/31. Сімейний стан: одружена. Контактний телефон: (в будні після 16...