Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Гюнель

Менеджер з бронювання та продажів авіаквитків, 45 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з бронювання та продажів авіаквитків, Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з продажів комерційного департаменту

с 04.2018 по 11.2019 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "Авіакомпанія СкайАп" (Транспорт, логістика)

Менеджер з продажу

с 01.2014 по 11.2018 (4 года 10 месяцев)
ПрАТ "Міжнародні авіалінії України", Київ (Транспорт, логістика)

- підтримка зв'язку з Ген агентом,
- супровід агентів на території Італії, Іспанії, Португалії,
- авторизация возвратов билетов, корректировка дат,
- ведення групових бронювань,
- авторизації на сервісни білети,
- заключеня договорів з новими агентами,
- аналіз продаж на ринку закріплених території, тарифів інших аівіакомпаній,
агентских продаж, промо акций
- відрядження, зустрічи з агентами,
- участь у торгових виставах, презентації, як представника авіакомпанії.

Начальник зміни групи підтримки продажу

с 01.2013 по 01.2014 (1 год)
ПрАТ "Міжнародні Авіалінії України", Київ (Транспорт, логістика)

- інформаційна та технична підтримка агентів при бронюванні та продажі авіаційних білетів, система Gabriel, Amadeus; конусьтація агентів у випадках переоформлення квіткив, або повернення.
- авторизації в індивідуальному порядку,
-ведення бонусної програми для агентів, оформлення ваучерів ;
- командировки та обучення у онлайн режимі представників системі бронювання Gabriel

Провідний менеджер департаменту продажів в Україні

с 07.2012 по 01.2013 (6 месяцев)
ПрАТ "Авіакомпанія Аеросвіт", Київ (Транспорт, логістика)

-інформаційна та технична підтримка агентів при бронюванні та продажі авіаційних перевезень у системі Amadeus та Gabriel,
- робота з агентами при відміні рейсів, зміненя у білетах ( voluntary/ involuntary);
- підготовка, заключення та ведення корпоративних договорів;
-ведення бонусної системи для агентів

Спеціаліст контакт-центра

с 11.2011 по 06.2012 (7 месяцев)
ТОВ "Мітара", Дніпро (Транспорт, логістика)

- звіти по продажам, статистика;
-інформаційна підтримка та навчання операторів кол центра роботи з пасажирами у системах броннювання Amadeus. Gabriel;
- вирішення конфліктних ситуацій з пасажирами, які знаходилися в аеропорту або в іншій нестандартній ситуації;
-розгляд претензій , які поступили відносно роботи кол центру.

Знания и навыки

  • Amadeus
  • Gabriel

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Робота віддалено.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: