Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Головний бухгалтер

Рассматривает должности:
Головний бухгалтер, Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації, Оператор гарячої лінії
Возраст:
37 лет
Город:
Кропивницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Попович Ольга Вікторівна
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації
Повна зайнятість.
Вік:36 років
Місто:Кропивницький
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Додаткова інформація
Резюме
Попович Ольга Вікторівна

Дата рождения: 23.02.1988г.
Місце народження: м. Кропивницький
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: Кіровоградський національний технічний університет
2005-2010г.
Факультет: Облік та фінанси
Спеціальність: Бухгалтерський облік та аудит
Кваліфікація: Магістр
Володіння ПК: впевнений користувач (MS Office, Excel, M.E.Doc, Арт-звіт, Клієнт-Банк, 1С:8).

Досвід роботи:
Наразі надаю послуги повного супроводу обліку ФОП 3 група та ТОВ 4 група.
В період з 18.04.2019 по 29.07.2022 р р. працювала бухгалтером філії «Лелеківська ДЕД» ДП «Кіровоградський облавтодор». В мої обов’язки входило: підготовка аналітичних файлів та даних первинної документації у програмі 1С 8 (прибуткові та видаткові документи, формування актів виконаних робіт, рахунків та актів звірок). Контроль проведення документів по реалізації та обліку товарів і послуг, контроль взаєморозрахунків з клієнтами. Систематизація та архивування документації, відправка документів.
У продовж з 03.03.2014 по 04.01.2019 р.р. працювала бухгатером ПП « Промбуд». В обов’язки входило: ведення первинної документації, облік банківських операцій в системі 1:С, здійснення банківських операцій в системі Клієнт-Банк, контроль за своєчасністю платежів, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості, (проведення звірок з контрагентами); виписка рахунків, ТТН, видаткових та податкових накладних; реєстрація податкових накладних.
01.07.11-30.05.2013 р.р. ТОВ «Реелт-Сервіс» (продуктові магазини). В обов’язки входило: ведення первинної документації, товаро-грошові звіти, облік розрахунків з постачальниками, дебіторська та кредиторська заборгованість, акти звірок, ревізії.
22.03.2011- 30.06.2011 р.р. економіст відділу супроводження неторгових операцій і розрахунків операційного управління АО « КБ «Надра». Перевірка поточних і закритих депозитних справ, підготовка письмових відповідей на офіційні запити правоохоронних органів, супроводження виїмки документів депозитних справ.
17.11.2010-20.03.2011 р.р. співробітник за договором підряду відділу по роботі з проблемною заборгованістю в АО «КБ «Надра». Обовязки: робота з клієнтами по заборгованості. Підготовка та вчасна здача звітності до Головного Банку звітних файлів.
17.08.2010-12.11.2010р. офіс-менеджер відділу діловодства адміністративного управління в АО «КБ «Надра» Обов2язки: прийом та розподіл дзвінків; прийом та передача документів на підпис керівнику; отримання, обробка та відправка кореспонденції поштою; прийом та спілкування з відвідувачами.
Під час проходження переддипломної практики виконувала функції помічника бухгалтера.
Особисті характеристики: бажання навчатись та працювати, зацікавленість в професійному розвитку, цілеспрямованість, висока працездатність, відповідальність, уміння працювати в команді.
Пребуваю в шлюбі та маємо на вихованні двох неповнолітніх доньок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: