- Файл
Світлана
Помічник кадровика, бухгалтера (звітність)
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11122627/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Місце проживання: м. Київ
Контактні телефони: [
Освіта:
2003 - 2005 – Національна Академія державного управління при Президентові України, магістр державної служби.
1998 - 1999 – Аспірантура Державного торговельно-економічного університету, здала кандидатський мінімум.
1993 - 1998 – Міжнародний Соломонів Університет, економіст за спеціальністю “Фінанси та кредит" (диплом з відзнакою).
Досвід роботи:
2025 липень – фахівець у відділі телемаркетингу Райффайзен Банку;
2021- червень 2025 фрілансер, допомога в написанні робіт, в тому числі наукових, для студентів та аспірантів економічних вузів;
2017 липень – травень 2021 - менеджер в компанії «7eminar.com».
2017 лютий – березень бухгалтер в ТВЗК «Український малий драматичний театр».
2011 – лютий 2015 – Державна казначейська служба України, начальник відділу звітності про виконання місцевих бюджетів Департаменту консолідованої звітності.
2005 - 2011 – Державне казначейство України, заступник начальника відділу фінансової звітності про виконання місцевих бюджетів Департаменту консолідованої фінансової звітності.
2001 - 2003 – Державне казначейство України, головний казначей відділу звітності про виконання місцевих бюджетів Управління консолідованої звітності з виконання бюджетів.
2000 - 2001 – Державне казначейство України, головний спеціаліст відділу звітності по місцевому та зведеному бюджету Управління бухгалтерського обліку операцій державного бюджету і звітності.
1999 - 2000 – Головне управління Державного казначейства України, провідний спеціаліст відділу звітності зведеного бюджету та позабюджетних коштів Управління бухгалтерського обліку і звітності.
Основні обов’язки:
У відділі телемаркетингу (вихідна лінія) моїми обов’язками є консультація клієнтів по окремим послугам, допомога в їх оформленні;
Під час роботи в «7eminar.com » моїми обов’язками було: комунікація з клієнтами, вирішення технічних питань користувачів, робота з CRM системою «Bitrix»;
В Українському малому театрі – нараховувала зарплату в Excel таблицях на 30 осіб, складала звіти для подачі в Податкову, в Казначейство, КМДА, Міністерство статистики, провела акти звірки за боргами.
Проходила практику у Відділі кадрів Міністерства молоді та спорту, де займалась упорядкуванням особових справ, нарахуванням строку проходження державної служби працівникам, написання обґрунтування нагород.
В Казначействі:
забезпечення роботи відділу (5-10), розподіл обов’язків працівників відділу, здійснення контролю за дотриманням працівниками Відділу трудової і виконавчої дисципліни, режиму таємності виконуваних робіт;
забезпечення підвищення фахового рівня та ділової кваліфікації спеціалістів Відділу, стимулювання їх інтересів та здібностей;
участь у розробці проектів законодавчих та нормативних актів з питань, що стосуються обліку та виконання місцевих бюджетів, технологічних регламентів процесу обліку та складання звітності;
участь у навчальних семінарах з питань бухгалтерського обліку та звітності про виконання бюджетів (кошторисів бюджетних установ), передачі трансфертів з державного до місцевих бюджетів;
підготовка технічного завдання на розробку (модифікацію) програмного забезпечення для складання (аналізу) звітності;
забезпечення своєчасного надходження періодичної та річної звітності про виконання місцевих бюджетів від територіальних органів Державної казначейської служби України;
перевірка стану бухгалтерського обліку та звітності про виконання місцевих бюджетів;
надання методичної, практичної допомоги та консультаційної підтримки територіальним органам Державної казначейської служби України з питань бухгалтерського обліку і звітності про виконання місцевих бюджетів;
здійснення аналізу отриманої інформації, побудова таблиць, діаграм;
проведення актів звірки надходжень до місцевих бюджетів з Державною фіскальною службою України в частині місцевих податків і зборів;
розробка пропозицій щодо внесення змін у програмне забезпечення відповідно змін у законодавстві;
формування щоденної, місячної, річної звітності про виконання місцевих бюджетів, звіту про заборгованість бюджетних установ, тощо;
підготовка, опис звітності на паперових носіях та передача її до архіву.
Професійні навички та знання:
• знання бюджетної системи України, основних принципів та порядку складання звітності, структури звітів;
• знання п.к. на рівні досвідченого користувача (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet, Бітрікс);
• вміння працювати з великими обсягами інформації; складання звітності, в тому числі в Excel-форматі;
• вільне володіння російською, українською мовами; англійською – на рівні спілкування;
• володіння основними принципами роботи з системами інформаційно-правового забезпечення “Ліга: Закон”, “Законодавство”;
• підготовка та надання інформації про виконання місцевих бюджетів органам виконавчої влади в частині окремих податків і зборів;
• здійснення інвестиційного прогнозування, розробка пропозицій щодо складання портфелю акцій, проведення SWOP-аналізу для організації;
• розробка маркетингових анкет, складання рекламних буклетів;
• вміння спілкування з клієнтами по телефону.
Особисті якості: відповідальність, акуратність, комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, здатність аналітично мислити, організовую свою роботу раціонально з додержанням термінів. Завжди уважна до порад і побажань, вмію йти на компроміс, коли це доречно, відстоюю власне бачення. До роботи ставлюся з максимальною віддачею, готова навчатись і працювати з випробувальним терміном офіційно.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з персоналу
Киев -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Киев -
Junior HR Manager
Киев -
Бухгалтер
30000 грн, Киев -
Бухгалтер
Киев -
Асистент HR-відділу
Киев, Удаленно