Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

Оператор чата

Рассматривает должности:
Оператор чата, Direct-менеджер, Оператор ПК, Оператор вхідної лінії, Диспетчер, Менеджер з обробки заявок, Менеджер служби підтримки
Возраст:
42 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ДАНКО КСЕНІЯ
МЕНЕДЖЕР ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ(ВІДДАЛЕНО)

Профіль
Контакти Професійна диспетчерка з понад 16-річним досвідом роботи в енергетичній сфері.
Висококваліфікована у координації енергетичних систем, моніторингу мереж та
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
оперативному реагуванні на аварійні ситуації. Маю значний досвід роботи
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
адміністраторкою у будівельній промисловості з акцентом на якісне обслуговування

 Київ клієнтів та ведення касової документації. Орієнтована на постійний професійний
розвиток і досягнення високих результатів у роботі

Навички
Досвід
Ведення документації
Оператор котельні 2007 - нині
Комунікабельність
Киїтеплоенерго, Київ (Енергетика)
Дисциплінованість
1. Координація роботи енергетичних систем та забезпечення безперебійного
Впевнений користувач ПК енергопостачання.
2. Моніторинг стану енергетичних мереж та оперативне реагування на аварійні
Здатність до навчання
ситуації.
Стресостійкість
3. Комунікація з технічними службами для вирішення питань, що виникають.

Адміністратор - касир 2005 - 2015

АНЖІО, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Консультування клієнтів щодо асортименту товарів.
Виконання розрахункових операцій та ведення касової документації.
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та вирішення конфліктних
ситуацій.

Оператор колл-центру
(вхідна та вихідна лінія)

Надавала консультації клієнтам щодо послуг компанії.
Здійснювала продажі товарів та послуг через телефонні дзвінки.
Забезпечувала технічну підтримку користувачів з питань роботи сайту.
Вміння ефективно вирішувати питання клієнтів та працювати в умовах
багатозадачності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: