Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ліана

PR-менеджер, Communications, brand manager (event, SMM), 50 000 грн

Рассматривает должности:
PR-менеджер, Communications, brand manager (event, SMM), Контент-спеціаліст, Менеджер з листування, Менеджер з продажу, Менеджер проєктів, Direct-менеджер, Редактор, Менеджер роботи з клієнтами, Digital-менеджер, SMM-керівник
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
25 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

PR-менеджер

с 03.2025 по наст. время (5 месяцев)
Mans'set, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

1. Розробляла та реалізовувала PR-стратегії для запуску нових колекцій (технологічна, Plus Size, літня, колаборація з Тарасом Цимбалюком).

2 Формувала інформаційні приводи, створювала й адаптувала пресрелізи, пітчі, сценарії для відео та тексти для ЗМІ.

3. Забезпечувала зростання згадок бренду в медіа, відслідковувала KPI публікацій, оцінювала охоплення й ROMI.

4. Вела комунікацію з журналістами, блогерами, лідерами думок, погоджувала інтеграції, відстежувала виконання та збирала фідбек.

5. Організовувала спецпроєкти, креативні колаборації з брендами.

6. Ініціювала партнерства з військовими, спортсменами, акторами, лікарями — створювала амбасадорські програми.

7. Аналізувала конкурентів — готувала порівняльні звіти, формувала висновки для стратегій бренду.

8. Координувала участь бренду в івентах, виставках, фестивалях, створювала концепти стендів та PR-плани до/під час/після.

9. Забезпечувала стратегічну впізнаваність бренду та зростання лояльної аудиторії через Telegram, Instagram, TikTok, медіа та офлайн-інтеграції.

PR-менеджер

с 09.2024 по 01.2025 (4 месяца)
Havas PR, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

➢Створення контент-планів (SMM)
➢Написання та візуальне оформлення постів, генерація ідей для соціальних мереж клієнта (відслідковування трендів та аналіз інформаційного поля)
➢Супровід клієнта на офлайн-заходах, створення контенту з місця подій
➢Залучення у співпрацю з лідерами думок та ЗМІ, підтримка PR-активностей.
➢Розробка та реалізація інтегрованих комунікаційних проєктів для клієнтів агенції
➢Створення комунікаційного плану та бюджету для клієнтів
➢Проведення зустрічей з клієнтами, виявлення потреб та обробка відгуків
➢Комунікації з іншими співробітниками та підрядниками по проєкту (дизайнери, копірайтери, івент менеджер тощо)
➢Створення та ведення імплементаційного плану проєкту для клієнта та внутрішнього для агенції
➢Участь в стратегічних та креативних сесіях
➢Створення мапи стейкхолдерів продукту та розробка тез та комунікації
➢Створення та оновлення бази амбасадорів, стейкхолдерів та медіа, відповідно до запиту
➢Написання та розміщення текстів для всіх каналів комунікацій
➢Підготовка презентацій для PR-активностей
➢Аналіз ефективності PR плану/активностей
➢Підготовка звітів про виконання проектів, аналіз результатів та рекомендацій для подальшого вдосконалення

Project-менеджер

с 01.2024 по 10.2024 (9 месяцев)
UMS виробник БпЛА, Київ (Охорона, безпека)

1. Створення і ведення соціальних мереж компанії. Забезпечила зростання аудиторії соцмереж на 20% за перші 6 місяців.
2. Контроль зі створення сайту. Контролювала створення сайту з нуля, включаючи структуру та контент.
3. Упакування БпЛА (створення дизайну упаковки, вистовачні підставки і т.д.). Розробила дизайн упаковки для 3 моделей БпЛА, використаних на 5 виставках.
4. Відвідання конференцій, налагодження контактів з військовими і виробниками.
5. Організація заходів і виставок.
6. Розміщення інформації в ЗМІ (опубліковано 28 статей).
7. Організація роботи команди
8. Активне просування бренду

PR-менеджер

с 05.2023 по наст. время (2 года 3 месяца)
Гуманітарний Хаб "Житомир", Kyiv (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Основні обов’язки:
- Розробка та впровадження PR-стратегії для підвищення пізнаваності фонду та залучення нових партнерів і донорів.
- Написання та розповсюдження прес-релізів, статей та інших матеріалів для ЗМІ.
- Встановлення та підтримка контактів з журналістами, редакторами та іншими представниками ЗМІ для формування позитивного іміджу фонду.
- Організація публічних заходів, благодійних акцій та прес-конференцій для залучення уваги до проектів фонду.
- Ведення соціальних мереж (Facebook, Instagram, LinkedIn та інші) із наданням залучення нової аудиторії та утримання існуючих підписників. .
- Співпраця з іншими відділами фонду для розробки комунікаційних матеріалів (презентації, звіти, відео).

Досягнення:
- Збільшила пізнаваність бренду фонду на 30% за рахунок успішних PR-кампаній та співпраці з медіа.
- Організував понад 10 великих благодійних заходів.
- Залучила 250+ згадок у національних та регіональних ЗМІ, що призвело до збільшення інтересу до фонду та його діяльності.

Адміністратор, керуюча

с 08.2019 по 06.2022 (2 года 10 месяцев)
Dress of course, Київ (Освіта, наука)

Починала роботу в цій компанії як адміністратор,після року роботи стала керуючою.
Це курси дизайну і пошиття одягу.
Обов’язки,які я виконувала:
- створення контенту і робота з соц.мережами
- обробка заявок від студентів,продаж курсів
- комунікація з студентами
- займалась оплатами за курси,звітність,видача зарплатні
- підготовка роздаткового матеріалу
-вирішення критичних ситуацій
-забезпечення офісу всім необхідним
- спілкування з потенційними студентами в соц.мережах
- займалась організацією всього навчального процесу
- монтування відео для соц.мереж, планування контенту
- виконання доручень керівництва
- організація майстер-класів

SMM-менеджер

с 08.2019 по 06.2022 (2 года 10 месяцев)
Dress of course, Київ (Освіта, наука)

✔ Ведення сторінок школи дизайну у Facebook, Instagram, Tik-Tok, Telegram.
✔ Знімала та монтувала навчальні відео, reels та stories для соцмереж.
✔ Запровадила контент-план та оновила айдентику сторінок.
✔ Взаємодіяла з блогерами та лідерами думок
✔ Організовувала прямі ефіри з викладачами для залучення нової аудиторії.
✔ Співпрацювала з дизайнерами та фотографами для створення професійного контенту.

SMM-менеджер

с 02.2018 по 09.2019 (1 год 7 месяцев)
tiki coffee, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

Національна академія внутрішніх справ

Юридичний факультет, Київ
Неоконченное высшее, с 2023 по 2026 (3 года)

Київський національний торгово-економічний університет

Маркетинг, Київ
Высшее, с 2018 по 2023 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Pr-manager

3 місяці

Пілот аерозвідки

6 днів

SEO

Досі навчаюсь

Знания и навыки

  • Відповідальність
  • Креативність
  • Творчий підхід
  • Ведення соціальних мереж
  • Журналістика
  • Контент-менеджмент
  • Проведення рекламних кампаній
  • Бренд-менеджмент
  • SMM
  • Проведення презентацій
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Написання прес-релізів
  • Публічні виступи
  • Користувач ChatGPT
  • PR-менеджмент
  • Уміння аналізувати

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

- Володію навичками зйомки, монтажу та обробки фото/відео (CapCut, Canva, Adobe Lightroom, InShot)
- Використовую штучний інтелект для генерації контенту, оптимізації SMM-стратегії та аналітики
- Організація заходів: Івенти, виставки, благодійні акції
- Гуманітарні місії в зони бойових дій
- Подяки від Житомирської Міської Ради та Житомирської ОДА

За можливості перед дзвінком мені пишіть мені у телеграм @lianabur. Отримую багато дзвінків з недобросовісних компаній, тому можу пропустити ваш двінок, а він для мене важливий.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: