- PRO
Ліана
PR-менеджер, Communications, brand manager (event, SMM), 50 000 грн
- Рассматривает должности:
- PR-менеджер, Communications, brand manager (event, SMM), Контент-спеціаліст, Менеджер з листування, Менеджер з продажу, Менеджер проєктів, Direct-менеджер, Редактор, Менеджер роботи з клієнтами, Digital-менеджер, SMM-керівник
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 25 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11161578/
Опыт работы
PR-менеджер
с 03.2025 по наст. время
(5 месяцев)
Mans'set, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
1. Розробляла та реалізовувала PR-стратегії для запуску нових колекцій (технологічна, Plus Size, літня, колаборація з Тарасом Цимбалюком).
2 Формувала інформаційні приводи, створювала й адаптувала пресрелізи, пітчі, сценарії для відео та тексти для ЗМІ.
3. Забезпечувала зростання згадок бренду в медіа, відслідковувала KPI публікацій, оцінювала охоплення й ROMI.
4. Вела комунікацію з журналістами, блогерами, лідерами думок, погоджувала інтеграції, відстежувала виконання та збирала фідбек.
5. Організовувала спецпроєкти, креативні колаборації з брендами.
6. Ініціювала партнерства з військовими, спортсменами, акторами, лікарями — створювала амбасадорські програми.
7. Аналізувала конкурентів — готувала порівняльні звіти, формувала висновки для стратегій бренду.
8. Координувала участь бренду в івентах, виставках, фестивалях, створювала концепти стендів та PR-плани до/під час/після.
9. Забезпечувала стратегічну впізнаваність бренду та зростання лояльної аудиторії через Telegram, Instagram, TikTok, медіа та офлайн-інтеграції.
PR-менеджер
с 09.2024 по 01.2025
(4 месяца)
Havas PR, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
➢Створення контент-планів (SMM)
➢Написання та візуальне оформлення постів, генерація ідей для соціальних мереж клієнта (відслідковування трендів та аналіз інформаційного поля)
➢Супровід клієнта на офлайн-заходах, створення контенту з місця подій
➢Залучення у співпрацю з лідерами думок та ЗМІ, підтримка PR-активностей.
➢Розробка та реалізація інтегрованих комунікаційних проєктів для клієнтів агенції
➢Створення комунікаційного плану та бюджету для клієнтів
➢Проведення зустрічей з клієнтами, виявлення потреб та обробка відгуків
➢Комунікації з іншими співробітниками та підрядниками по проєкту (дизайнери, копірайтери, івент менеджер тощо)
➢Створення та ведення імплементаційного плану проєкту для клієнта та внутрішнього для агенції
➢Участь в стратегічних та креативних сесіях
➢Створення мапи стейкхолдерів продукту та розробка тез та комунікації
➢Створення та оновлення бази амбасадорів, стейкхолдерів та медіа, відповідно до запиту
➢Написання та розміщення текстів для всіх каналів комунікацій
➢Підготовка презентацій для PR-активностей
➢Аналіз ефективності PR плану/активностей
➢Підготовка звітів про виконання проектів, аналіз результатів та рекомендацій для подальшого вдосконалення
Project-менеджер
с 01.2024 по 10.2024
(9 месяцев)
UMS виробник БпЛА, Київ (Охорона, безпека)
1. Створення і ведення соціальних мереж компанії. Забезпечила зростання аудиторії соцмереж на 20% за перші 6 місяців.
2. Контроль зі створення сайту. Контролювала створення сайту з нуля, включаючи структуру та контент.
3. Упакування БпЛА (створення дизайну упаковки, вистовачні підставки і т.д.). Розробила дизайн упаковки для 3 моделей БпЛА, використаних на 5 виставках.
4. Відвідання конференцій, налагодження контактів з військовими і виробниками.
5. Організація заходів і виставок.
6. Розміщення інформації в ЗМІ (опубліковано 28 статей).
7. Організація роботи команди
8. Активне просування бренду
PR-менеджер
с 05.2023 по наст. время
(2 года 3 месяца)
Гуманітарний Хаб "Житомир", Kyiv (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Основні обов’язки:
- Розробка та впровадження PR-стратегії для підвищення пізнаваності фонду та залучення нових партнерів і донорів.
- Написання та розповсюдження прес-релізів, статей та інших матеріалів для ЗМІ.
- Встановлення та підтримка контактів з журналістами, редакторами та іншими представниками ЗМІ для формування позитивного іміджу фонду.
- Організація публічних заходів, благодійних акцій та прес-конференцій для залучення уваги до проектів фонду.
- Ведення соціальних мереж (Facebook, Instagram, LinkedIn та інші) із наданням залучення нової аудиторії та утримання існуючих підписників. .
- Співпраця з іншими відділами фонду для розробки комунікаційних матеріалів (презентації, звіти, відео).
Досягнення:
- Збільшила пізнаваність бренду фонду на 30% за рахунок успішних PR-кампаній та співпраці з медіа.
- Організував понад 10 великих благодійних заходів.
- Залучила 250+ згадок у національних та регіональних ЗМІ, що призвело до збільшення інтересу до фонду та його діяльності.
Адміністратор, керуюча
с 08.2019 по 06.2022
(2 года 10 месяцев)
Dress of course, Київ (Освіта, наука)
Починала роботу в цій компанії як адміністратор,після року роботи стала керуючою.
Це курси дизайну і пошиття одягу.
Обов’язки,які я виконувала:
- створення контенту і робота з соц.мережами
- обробка заявок від студентів,продаж курсів
- комунікація з студентами
- займалась оплатами за курси,звітність,видача зарплатні
- підготовка роздаткового матеріалу
-вирішення критичних ситуацій
-забезпечення офісу всім необхідним
- спілкування з потенційними студентами в соц.мережах
- займалась організацією всього навчального процесу
- монтування відео для соц.мереж, планування контенту
- виконання доручень керівництва
- організація майстер-класів
SMM-менеджер
с 08.2019 по 06.2022
(2 года 10 месяцев)
Dress of course, Київ (Освіта, наука)
✔ Ведення сторінок школи дизайну у Facebook, Instagram, Tik-Tok, Telegram.
✔ Знімала та монтувала навчальні відео, reels та stories для соцмереж.
✔ Запровадила контент-план та оновила айдентику сторінок.
✔ Взаємодіяла з блогерами та лідерами думок
✔ Організовувала прямі ефіри з викладачами для залучення нової аудиторії.
✔ Співпрацювала з дизайнерами та фотографами для створення професійного контенту.
SMM-менеджер
с 02.2018 по 09.2019
(1 год 7 месяцев)
tiki coffee, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Образование
Національна академія внутрішніх справ
Юридичний факультет, Київ
Неоконченное высшее, с 2023 по 2026 (3 года)
Київський національний торгово-економічний університет
Маркетинг, Київ
Высшее, с 2018 по 2023 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Pr-manager
3 місяці
Пілот аерозвідки
6 днів
SEO
Досі навчаюсь
Знания и навыки
- Відповідальність
- Креативність
- Творчий підхід
- Ведення соціальних мереж
- Журналістика
- Контент-менеджмент
- Проведення рекламних кампаній
- Бренд-менеджмент
- SMM
- Проведення презентацій
- Розробка маркетингової стратегії
- Написання прес-релізів
- Публічні виступи
- Користувач ChatGPT
- PR-менеджмент
- Уміння аналізувати
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
- Володію навичками зйомки, монтажу та обробки фото/відео (CapCut, Canva, Adobe Lightroom, InShot)
- Використовую штучний інтелект для генерації контенту, оптимізації SMM-стратегії та аналітики
- Організація заходів: Івенти, виставки, благодійні акції
- Гуманітарні місії в зони бойових дій
- Подяки від Житомирської Міської Ради та Житомирської ОДА
За можливості перед дзвінком мені пишіть мені у телеграм @lianabur. Отримую багато дзвінків з недобросовісних компаній, тому можу пропустити ваш двінок, а він для мене важливий.
Похожие кандидаты
-
Product Marketing Manager
Киев -
PR-менеджер
Киев -
Chief Marketing Officer, маркетолог, бренд-менеджер
Киев -
Head of SMM-менеджер, помічник маркетолога, iInfluence manager
Киев -
SMM-менеджер
Киев