- Файл
Vitalina
Персональний, бізнес-асистент
- Рассматривает должности:
- Персональний, бізнес-асистент, Администратор, Менеджер проектов, Операционный менеджер
- Возраст:
- 20 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11202980/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Мови:
Українська - вільно
Російська - вільно
ВІТАЛІНА
Англійська - B1-B2 ПЕРСОНАЛЬНИЙ / БІЗНЕС
АСИСТЕНТ
Освіта:
Київський національний економічний Київ
університет імені Вадима Гетьмана
(КНЕУ) ґ
Спеціальність: Менеджмент персоналу
Факультет: Соціологія та управління
персоналом
Основні навички:
1 Організаційні навички ДОСВІД РОБОТИ
◦ Управління календарем і розкладом
керівника.
◦ Координація зустрічей і подій.
2022- IT рекрутер
2023
◦ Контроль за виконанням завдань і дедлайнів. Управління повним циклом
рекрутингу для C-level позицій,
2 Комунікаційні навички включаючи початковий пошук
◦ Ведення ділового листування. кандидатів, скринінг, проведення
◦ Ефективна комунікація з командою, співбесід та фінальні переговори.
підрядниками та клієнтами. Розробка та реалізація адаптованих
◦ Вміння домовлятися та вести переговори. стратегій підбору персоналу для
Тісна співпраця з менеджерами з
3 Аналітичні навички підбору персоналу та ключовими
◦ Збір, аналіз і систематизація даних. стейкхолдерами для розуміння
◦ Підготовка звітів, презентацій та аналітики. стратегічних потреб організації та
◦ Моніторинг ключових показників бізнесу.
узгодження профілів кандидатів.
4 Адміністративні навички Проведення переговорів щодо
◦ Робота з документами (контракти, договори, фінансові складних пропозицій щодо
документи). працевлаштування та обробка
◦ Організація документообігу. конфіденційної інформації з
◦ Контроль платежів і фінансової звітності. дотриманням високих стандартів
етики та конфіденційності.
6 Навички тайм-менеджменту
◦ Пріоритизація задач.
◦ Мультитаскінг.
◦ Робота в умовах обмеженого часу.
6 Фінансова грамотність
2023- Бізнес асистент
2024
◦ Контроль бюджетів. Контроль і координація бізнес-задач
◦ Ведення фінансових звітів. .Пошук підрядників, штатних
◦ Планування витрат і оптимізація ресурсів. спеціалістів та експертів
Участь у розробці нових ідей
7 Гнучкість і адаптивність Аналіз поточних процесів та ініціатив
◦ Вміння швидко адаптуватися до змін. з метою пошуку можливостей для
покращення діяльності.
◦ Готовність виконувати завдання в різних
Робота з платежами та звітністю
напрямках. Моніторинг ключових показників
Підтримка постійного зв'язку з
8 Навички роботи з людьми керівництвом, членами команди та
◦ Залучення нових спеціалістів та підрядників. партнерами для швидкого
◦ Управління командами або проектами. реагування на виникаючі питання.
Забезпечення оперативного
◦ Мотивація та підтримка команди. вирішення задач та комунікація для
забезпечення успішного виконання
проєктів.
[
Похожие кандидаты
-
Персональний асистент
Киев, Ивано-Франковск , еще 7 городов -
Бізнес-асистент, помічник
Киев -
Помічник керівника
Киев -
Помічник керівника
Киев, Удаленно -
Асистент керівника
Киев -
Офіс-менеджер
Киев