Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олена

Мерчендайзер

Рассматривает должности: Мерчендайзер, Таємний покупець, Консультант з податків, Помічник нотаріуса
Возраст: 39 лет
Город: Одесса
Рассматривает должности:
Мерчендайзер, Таємний покупець, Консультант з податків, Помічник нотаріуса
Возраст:
39 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ємеляненко Олена

Дата народження: 18. 10. 1986

Номер телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram, WhatsApp)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Резюме
Досвідчений фахівець з комунікацій з більш ніж п'ятирічним різноманітним досвідом у галузі стратегічних комунікацій, зв'язків зі ЗМІ та створенні контенту в різних секторах, включаючи освіту, зв'язки з громадськістю та міжнародний розвиток. Володію кількома мовами, вмію орієнтуватися у мультикультурному середовищі та синтезувати складну інформацію для різноманітної аудиторії.
Рівень заробітної плати – 30 000 – 40 000 грн
Досвід роботи:
Асистент співтовариства фахівців із захисту на рівні співтовариств | UNHCR, Кишинів, Молдова
Травень 2023 – Травень 2024
Функціональні обов'язки:
•Аналіз поточної структури спільноти практиків CBP, план оновлення/модифікації сайту
•Розробка та/або оновлення плану комунікації та взаємодії для CoP для підвищення його інтерактивності та полегшення обміну між практиками CBP
• Збір ресурсів CBP та регулярне оновлення бібліотеки ресурсів спільноти практиків
• Публікація оновлень, створення контенту (Sharepoint, Intranet and Yammer)
• Помірна повсякденна активність на сайті онлайн-спільноти, управління публікаціями, відповіді на питання щодо узгодження з технічними координаторами та вирішення технічних проблем
• Будь-які інші супутні завдання в міру потреби
•Створення щоквартальних звітів для СBP та їх публікація на сайті
Спеціаліст зі зв'язків із громадськістю |UNDP, Кишинів, Молдова
Травень 2022 – Липень 2022
Функціональні обов'язки:
• Розробка та проведення презентації на тему «Проблеми інновацій у Молдові», з акцентом на стратегії підтримки потреб біженців під час української кризи
• Розробка та реалізація опитування SenseMarket для збору докладних даних, що відображають досвід, потреби та проблеми українських біженців
• Забезпечення консультативної підтримки під час проведення опитування як онлайн, так і особисто у центрах перерозподілу біженців, покращуючи збір даних та інформаційно-просвітницьку роботу
Викладач англійської мови|Приватні уроки вдома| Україна
Липень 2016 – Лютий 2022
Функціональні обов'язки:
• Розробка та впровадження комплексної навчальної програми з англійської мови, адаптованої для учнів 1-9 класів, враховуючи різноманітні стилі навчання та освітні потреби
• Керування освітнім прогресом учнів шляхом розробки індивідуальних планів уроків, оцінок та використання навчальних матеріалів для покращення засвоєння та розуміння мови
• Регулярні зустрічі з батьками для обговорення успішності учнів, вирішення проблем та розробки стратегії індивідуального навчання, сприяючи створенню спільного освітнього середовища
• Використовування різних каналів зв'язку для полегшення чіткого та ефективного діалогу з учнями та батьками, зміцнення освітніх цілей та максимального залучення учнів
Офіс-менеджер|Dealex Transport| Україна
Квітень 2016 – Липень 2016
Функціональні обов'язки:
• Управління реєстрацією вхідних та вихідних документів, перерозподіл телефонних дзвінків для забезпечення операційної ефективності
• Контроль за реєстрацією контрактів
• Проведення аналізу новин для виявлення потенційних клієнтів
• Координація відкриття віз (Латвія, Данія, Бельгія, Греція, Великобританія) для співробітників, включаючи збирання документів та реєстрацію у візових центрах
• Організація поїздок співробітників, включаючи бронювання авіа- та залізничних квитків, розміщення в готелях, а також онлайн-реєстрація на рейси
• Керування рекламою, включаючи керування веб-сайтом, оновлення контенту, а також розробку та виробництво маркетингових матеріалів, таких як буклети, плакати, листівки, каталоги та візитні картки
• Керівництво організацією та підготовкою міжнародних виставок, включаючи оплату та логістику
• Управління закупівлями канцелярських товарів та обладнання, забезпечуючи безперебійну роботу офісу
Помічник регіонального офісу| Takeda, Одеса, Україна
Червень 2015 – Березень 2016
Функціональні обов'язки:
• Координація роботи із зовнішніми постачальниками послуг для організації навчальних занять, конференцій та круглих столів у регіоні
•Оформлення відряджень по Україні для торгового персоналу, включаючи бронювання готелів та транспорту, ведення реєстру замовлень на відрядження
• Підготовка та подання квартальних планів регіональної діяльності, включаючи оновлену інформацію про незаплановані заходи, керівника відділу продажу рецептурних препаратів
• Робота з кур'єрськими службами
• Перевірка щотижневих звітів відділу продажу у системі MY touch, підготовка електронних таблиць та складання звітів для керівника відділу продажів
• Щомісячні звіти про витрати на автомобілі для торгового персоналу, включаючи технічне обслуговування та пробіг
• Допомога у підготовці фінансової звітності для директора, включаючи розрахунок витрат та реєстрацію документів, пов'язаних із зустрічами, витратами на пальне тощо
• Складання заявок на заходи та супутню документацію для погодження менеджерами з продукту, внесення планових заходів та звіти до системи бази даних 1С
Імпорт-менеджер| Swiss and Bosh, Одеса, Україна
Листопад 2013- Лютий 2015
Функціональні обов'язки:
• Робота з постачальниками з Китаю
• Управління процесом подачі замовлень постачальникам у Китаї, забезпечуючи своєчасну та точну закупівлю посуду та супутніх товарів
• Координація та контроль виробничих графіків, дизайну упаковки та характеристик посуду для відповідності стандартам та термінам компанії
• Здійснення контролю за відвантаженням, перевіряючи правильність і якість отриманого товару
• Ведення ділового листування та телефонних переговорів з постачальниками, підтримка міцних професійних відносин та забезпечення безперебійної роботи
• Введення даних про продажі до бази даних 1С, що забезпечувало точний облік продажу та управління запасами.
Помічник експорт менеджера | CapAgroProdukt, Одеса, Україна
Квітень2012 – Листопад 2013
Функціональні обов'язки:
• Обробка отриманих експортних замовлень на поставку волоського горіха до Європи, забезпечення своєчасного та точного виконання
• Виконання логістичних запитів директора, включаючи бронювання авіаквитків та готелів
• Перевірка документів на експорт
• Контроль руху маршрутів водіїв до кінцевої адреси доставки, щоб гарантувати безпечну та своєчасну доставку
• Ведення листування з іноземними партнерами та представниками компанії англійською мовою, що сприяло чіткому та ефективному міжнародному спілкуванню
• Підготовка пакувальних листів та розробка етикеток для експортних поставок
• Управління щотижневими розрахунками заробітної плати та виплатами членам команди, забезпечуючи своєчасну та точну компенсацію
Сео-контент менеджер| Bestsofservice, Одеса, Україна
Січень 2011 – Березень 2012
Функціональні обов'язки:
• Управління контентом веб-сайтів, від створення та перекладу до регулярних оновлень, забезпечуючи динамічну та цікаву англомовну версію сайтів
• Написання та переклад статей, оптимізованих за ключовими словами, що забезпечують високий рівень унікальності (90%) для підвищення рейтингу веб-сайту
• Аналіз даних про трафік веб-сайту для обґрунтування стратегій та коригування контенту, що сприяє підвищенню залученості сайтів
• Співпраця з командою веб-розробників, щоб забезпечити плавну інтеграцію стратегій SEO та оновлення контенту
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера | Unifol, Одеса, Україна
Жовтень 2007 – Лютий 2008
Функціональні обов'язки:
• Управління вхідними та вихідними комунікаціями, включаючи телефонні дзвінки та пошту, забезпечуючи ефективну роботу офісу
• Підготовка та організація первинної облікової бухгалтерської документації, такої як видаткові та податкові накладні, рахунки, сертифікати якості та накладні, пов'язані з відвантаженням товарів.
• Реєстрація даних про виробничі процеси, надходження та відвантаження товарів, інвентаризаціях, банківських операціях та взаєморозрахунках у програму 1С, ведучи точний та актуальний фінансовий облік
• Видача довіреностей, які полегшують авторизацію представників виконання конкретних завдань від імені компанії
Освіта
Вища, спеціаліст, ЮДПУ ім. К. Д. Ушинського
Спеціальність - філолог української мови та літератури та англійської мови та літератури
2003–2008
Курси: кондитера, SMM менеджера, англійської мови «English for everybody» та «Cambridge English»
Навички: створення контенту, пошукова оптимізація, взаємодія, співпраця
Знання мов: Російська, Українська – рідні, англійська – B2+ (Upper Intermediate)
Знання комп'ютера: MS Word, PowerPoint, Excel | SharePoint | Viva Engage (Yammer), Outlook, 1 C, Front Page.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: