- Файл
Наталія
Кейс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Кейс-менеджер, Фахівець з моніторингу
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11246822/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Повна зайнятість.
Вік:41 рік
Місто:Дніпро
Контактна інформація
Адреса:[
Телефон:[
Ел. пошта:[
Досвід роботи:
1. Волонтер
з 12.2022 по нині (1 рік 2 місяці)
Лідер Дніпра, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Надання гуманітарної та соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям , дітям сирітам , матерям одиначкам, ВПО та ЗСУ.
2. Спеціаліст І категорії
з 12.2019 по 08.2020 (8 місяців)
Управління служба у справах дітей, Дніпро (Державні організації)
Забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток; виявлення дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах; вживання заходів щодо надання статусу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та їх влаштування. Також наданням правової та інформаційної допомоги населенню,спрофілактичними заходами для зменшення рівня правопорушень серед неповнолітніх та захист прав неповнолітніх.
3. Волонтер
з 11.2017 по нині (6 років 3 місяці)
ГО Пошук. Пошук зниклих дітей, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Допомога в пошуках зниклих дітей. Виїзди на місце проживання та де зникла дитина та проведення заходів щодо її розшуку.
4. Логіст Дікергоф цемент Україна
з 04.2017 по 03.2018 (11 місяців)
Дікергофф цумент Україна, Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)
Підготовка відповідної документації, введення розрахунків,підбір постійної бази клієнтів,поточне планування та обслуговування, інвентаризація та контроль за станом запасів, введення звітності, контроль за випуском та якістю продукції, розроблення маршрутів доставки та контроль за своєчасною доставкою продукції до місця призначення.Формування документів на відвантаження.
5. Помічник керівника
з 04.2011 по 08.2013 (2 роки 4 місяці)
ЖУФ Ренессанс, Одеса (Приватні особи)
Ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів, необхідних для роботи керівника,забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі. Підбір постійного персоналу. Планування та організація й координація зустрічей керівника, розробка розпорядку його роботи,організація прийому відвідувачів та інше.
6. Спеціаліст першої категорії
з 09.2007 по 01.2009 (1 рік 4 місяці)
Миколаївське районне управління юстиції Одеської області, смт Миколаївка (Державні організації)
Легалізація та систематизація чинного законодавства. Виконання програми та здійснення заходів,що до проведення перевірок в державних установах та організаціях, дотримання вимог чинного законодавства .
Надання юридичної допомоги населенню щодо дотримання прав та обов'язків громадян.
Перевірка відповідності чинному законодавству проектів наказів та інших актів правового характеру. Ведення довідково-інформаційної роботи з питань чинного законодавства.
7. Старший секретар суду
з 08.2001 по 07.2005 (3 роки 11 місяців)
Миколаївський районний суд в Одеській області, Миколаївка (Одеська обл.) (Юриспруденція)
• Організація та забезпечення належної роботи канцелярії суду, прийом , реєстрація та розподіл вхідної кореспонденції , контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання та фактичним виконанням судових рішень.
• Контроль ведення діловодства у суді.
• Координація роботи архіваріуса, надання йому методичної та практичної допомоги.
• Організація та забезпечення належного здійснення прийому громадян керівництвом суду.
• Здійснення обліку звернень громадян, проводення аналізу роботи суду з розгляду таких звернень.
• Ведення номенклатурних справ та інше.
8. Кейс-менеджер «БФ» «ЗА Майбутнє України»
З 01.07.2024 по 02.12.2024 рр.
До моїх обов’язків входе:
• Проведення детальної оцінки потреб, ризиків та вразливостей кейсів ( дорослі та діти). Розробка, впровадження та моніторинг індивідуальних планів кейс-менеджменту з урахуванням встановлених потреб, цілей та наявних ресурсів.
• Надання індивідуальної та групової психосоціальної підтримки (дорослим і дітям).
• Направлення до спеціалізованих служб, включаючи медичну допомогу, підтримку ментального здоров’я, правову допомогу та освітні ресурси, а також супровід та координація надання послуг.
• Проведення інформаційно-просвітницьких заходів у громадах для охоплення всіх уразливих груп населення.
• Розвиток позитивних відносин з громадою та активне залучення бенефіціарів до процесу прийняття рішень.
• Підготовка і передача звітів на вимогу.
9. Саціальний працівник Благодійнго фонду «Схід SOS»
З 02.12.2024 по 28.02.2025 рр.
До моїх обов’язків входило:
• участь у виїздах бригади містом і областю;
• участь у визначенні соціальних потреб ВПО і планування;
• індивідуальне та/або сімейне консультування щодо соціального захисту ВПО;
• організація та проведення психосоціальних заходів;
• ведення звітної документації щодо бенефіціарів (листи реєстрації, бланки індивідуальних зустрічей тощо);
• відновлення документів та виплат;
• підготовка і передача звітів на вимогу.
10. Соціальний працівник Міжнародного благодійного фонду «Альянс громадського здоров’я»
З 07.04.2025 по сьогоднішній день
Мої обов’язки:
• Залучення нових клієнтів до проєкту, проведення мотиваційної роботи з потенційними учасниками проєкту.
• Включення пацієнтів до проєкту відповідно до встановленого порядку. Створення індивідуального плану ведення пацієнта з метою призначення лікування та формування прихильності до прийому АРТ-препаратів.
• Індивідуальний соціальний супровід/кейс-менеджмент клієнтів, координація соціальних та медичних послуг, представлення інтересів клієнта в закладах охорони здоров’я.
• Перенаправлення та супровід клієнтів до СНІД-центру з метою підтвердження позитивного результату швидкого тесту на ВІЛ методом ІФА; сприяння у постановці на диспансерний облік у зв’язку з діагнозом «ВІЛ-інфекція»; сприяння в отриманні медичних та соціальних консультацій.
• Мотиваційне консультування та проведення роботи щодо формування та підтримки прихильності до прийому АРВ-терапії.
• Надання пацієнту консультативної, психологічної та практичної допомоги щодо подолання бар'єрів до отримання ефективних і якісних медичних послуг з діагностики та лікування ВІЛ-інфекції;
• Надання індивідуальних консультацій клієнтам проєкту, щодо профілактики ВІЛ, туберкульозу, лікування ВІЛ-інфекції, гепатитів, безпечної сексуальної поведінки.
• Підтримання ефективної комунікації та сприятливих робочих стосунків з медичним персоналом ЗОЗ та спеціалістів регіональної команди.
• Ведення професійної звітної документації в рамках виконання своїх обов’язків з ведення випадку відповідно до вимог Альянсу
• Регулярне звітування Альянсу тощо.
Освіта
Київський університет сучасних знань
Юрист, Первомайськ (Миколаївська обл.)
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)
Знання і навички
MS Excel, MS Word, MS Office, MS PowerPoint, Email, MS Access, CorelDRAW, Графічні редактори, WordPad, MS Office Picture Manager, Primero
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ А1
Додаткова інформація
Одружена , маю двоє дітей:
Син-22 роки;
Донька -11 років,школярка.
Моя відданість гуманітарним принципам і нульова терпимість до будь-якої неправомірної поведінки відзначається відсутністю дисциплінарних нарікань під час моєї роботи в організації. Мої цінності визначаються людським життям та здоров'ям, і я вірю, що це дозволить мені внести важливий внесок у захист та допомогу людям у складних обставинах. Я готова віддати свої знання, досвід та енергію для досягнення спільної мети. Дякую за увагу до моєї кандидатури, і чекаю можливості обговорити, як мої навички та досвід можуть сприяти досягненню спільної мети.
З найкращими побажаннями Наталія Федорова!
Похожие кандидаты
-
Соціальний працівник
Днепр -
Фахівець із соціальної роботи
Днепр, Каменское -
Соціальний працівник
Днепр, Каменское -
Соціальний працівник, реабілітолог, соціолог
30000 грн, Днепр -
Соціальний працівник
Днепр -
Юрист
Днепр, Удаленно