Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Фінансовий директор, 100 000 грн

Рассматривает должности:
Фінансовий директор, Керівник управління, Головний бухгалтер ГК, Бізнес-аналітик автоматизованого обліку, ІТ-директор
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансовий директор

с 06.2020 по наст. время (5 лет 2 месяца)
АІНЖ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Досягнення:
• розробка та впровадження фінансової стратегії компанії неприбуткової організації;
• розробка дорожньої карти інвесторам за специфікою будівництва і фінансування;
• побудова фінансових планів та бюджетів ЦФВ з "0";
• аналіз і оцінка показників фінансової звітності компанії;
• розробка управлінської звітності PnL, CIT, BS, CF (direct $undirect), підготовка, захист звітів та презентацій;
• управління фінансовими потоками та ефективне використання ресурсів компанії;
• фінансова експертиза інвестиційних проектів будівництва первинного етапу, опис оцінки проекту до інвестиційних траншів (підтвердження/спростування періоду окупності, ТБ, покриття;
• організація і контроль дотримання методології формування с/в послуг підрядних робіт, транспортно-заготівельних робіт;
• автоматизація управлінського обліку і звітності з "0";

Фінансовий директор / головний бухгалтер за умовами договору.

с 08.2019 по 05.2022 (2 года 9 месяцев)
АІНЖ, Київ (Легка промисловість)

Виробництво гуматів переробка відходів птахофабрики.
** управління та аналіз руху грошових потоків, платіжний календар, РГК і CF;
** залучення позичкового капіталу кредити/відновлювальні лінії, факторинг поповнення оборотних коштів;
** аналіз показників діяльності, розрахунок коефіцієнтів закупівлі запасів (лімітів запасу);
** фінансове моделювання і податкової оптимізації;
** контроль і організація діяльності компанії для позитивних показників позитивної платоспроможності, формування звітів PNL, CF, BS (план. і факт. бюджети витрат);
Досягнення:
** поставлений автоматизований контроль дати оплати за платіжним календарем з великими об'ємами;
** контролю роботи з різними системами оподаткування, консолідація відтоків і притоків по ТОВГК за фін.моделю;
** за короткий час поставила бухгалтерський і податковий облік компанії. окремо управлінський з "0" ;
** направила роботу відділу закупівлі з розрахунку коефіцієнт залишку складу (ліміти);
** функціонал головного бухгалтера з формування звітності та управлінні окремими робочими процесами;

Фінансовий директор

с 08.2016 по 06.2019 (2 года 10 месяцев)
ПП Будпостач Торгівля оптова, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

** автоматизація управлінського обліку, бухгалтерського обліків;
** формування оптимальних* фінансових притоків, контроль відтоків, управління і аналіз руху грошових потоків, оцінка та усунення нераціонального контролю і плану платежів забезпечення;
** аналіз показників впливу на стратегічне планування діяльності запасів, відповідності витратам транспорту, розрахунок норм витрат збуту відповідно, пакувальних матеріалу, норми витрат СТО і ремонт ТЗ;
** податковий менеджмент і контроль впливу змін діяльності;
** розрахунок інвестиційних. проектів за NPV, індексу прибутковості, IRR та терміну окупності інвестицій, вивчення можливих ризиків інвестування;
** контроль рівня потреби активів компанії відповідно обсягів оборотності запасів / товарів;
** внесення змін до чинної бізнес-моделі*, оптимізації витрат;
** розробка регламентів і процедур;
** контроль операційної зміни діяльності впливу на показники привабливої фінансової звітності, формування звітів за МСФЗ: PnL, CF, BS;
** організація. облік і контроль роботи інтернет-магазину з РРО основної діяльності;
Досягнення:
** робота з ЗЕД за великими обсягами, поставлений автоматизований контроль дати старту виробництво товарів до виходу в порт -мінімізація касових розривів;
** успішна робоча бізнес-модель, консолідація показників по моделі;
** поставила частину операційної діяльності за регламентами і інструкціями окремих відділів, автоматизація транспортного відділу власного автопарку з СТО з "0".
** відмінне управління і контроль роботи великою командою;
** перехід з великих платників районної ДФС у ОВП ГУ ДФС з повною звіркою платежів по податках і зборах; проходження ряду податкових перевірок, та перевірки валютного контролю за формування собівартості запасів ЗЕД,;
** підготувала* показники обліків та звітності за короткий термін до позитивного аудиторського висновку і листи керівнику;
** за короткий час відкоригувала бухгалтерський, податковий, управлінський облік компанії до переходу на іншу систему обліку, величезні обороти (кіл-сть/суми), успішно організувала ТЗ і перехід в 1С 8 УТП;
** відкоригувала коректну роботу між відділами закупівлі ЗЕД. ліміти залишку складу провела інвентаризацією запасів на складах за великими групами;
** введення нових бізнес-моделей для нерухомості, автоматизація PnL-звітів в УТП, організувала роботу відділів господарської діяльність з юридичними аспектами і нормами права;
** інтегроване управління і контроль ключових показників ефективності, часу, витратами, рентабельності і вивела реальний contribution margin за групами товарів, вивела змінні і постійні витрати та аналіз і облік релевантних витрат.
Виконання окремих задач власника компанії.

Головний бухгалтер

с 01.2014 по 08.2016 (2 года 7 месяцев)
Віді Автосіті, Бориспіль (Автобізнес та автосервіс)

ГК Дилерські Центри з повним циклом після продажного і гарантійного обслуговування авто-, мото- і силова техніка. Матеріальна компанія та будівництво комерційної нерухомості, продаж запчастин ЗЕД, інвестиційна діяльність, продаж комерційної нерухомості, виробництво нетривалого циклу. Функції фінансового аналітика:
Обов'язки:
** Організація, контроль і становлення бухгалтерського обліку всіх ділянок роботи ДЦ , автоматизація обліків бухгалтерського, податкового та управлінського з "0";
** формування бізнес-схем ДЦ по фінансових притоків/відтоків, контроль відтоків і забезпечення притоків, аналіз РГК, контроль внутрішніх рухів ГК;
** податковий менеджмент по ГК містечка;
** контроль рівня потреби активів, запасів, витрат компанії до обсягів оборотності запасів / товарів з продажами, розділ ефективних ресурсів;
** оптимізація витрат, податків по ГК;
** формування, здача фінансової та податкової звітності по ПСБО, фінансової і управлінської звітності за МСФЗ: PnL, CF, захист прогнозних бюджетів витрат.
Досягнення.
** поставила бухгалтерський, податковий, управлінський обліки з "0" з великим дефіцитом персоналу з різними видами діяльності, автоматизувала обліки в доопрацьованій 1С8 УТП; ефективне управління всіма процесами за зобов'язаннями.
**робота у великому неординарному бізнесі з позитивними результатами.

Фінансовий директор

с 08.2012 по 09.2013 (1 год 1 месяц)
ГК РЕНТЕКА, Київ (Транспорт, логістика)

** постановка операційного, управлінського, бухгалтерського і податкового з "0" діяльності компаній B2B, B2C з організацією роботи в 37-51 регіон України;
** представляла інтереси компанії під час планових податкових перевірок, попередньо готувала обліки в компанії до перевірки, аудит документів первинного обліку, юридичних аспектів в цілому, відновлення кадрового обліку, управлінського, аудит на виявлення недоцільного використання по статями ДДС по операційним показниками, становлення і автоматизація обліків в 1С 8 УТП з елементами модулів 1С 8 УПП, транспортна програма бізнесу.
Досягнення:
** автоматизувала всі процеси всіх департаментів з інтеграцією з міжнародним транспортним Софтом та 1С 8 УТП;
** розрахунок показників зміни інвестиційного проекту до чинного;
** співпраця зі специфічними власниками.

Головний бухгалтер ГК, фінансовий керівник ЗЕД

с 08.2011 по 09.2013 (2 года 1 месяц)
Кур'єр Україна, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Фінансовий лізинг, транспортно-експедиційна діяльність, інтернет-магазин фешн-індастрі (Італія), оптова та оптово-роздрібна діяльність, СТО, операційна оренда. Від 250 співробітників.
Обов'язки:
** повне коригування операційного, управлінського, бухгалтерського обліків, податкового з "0";
** повний цикл виробництва легкої промисловості продаж інтернет-магазин обліки з "0", автоматизація в 1С8 УТП за бізнес-моделю.
** управлінський обік транспортно-експедиційної діяльності з розрахунком по B2B і B2C грн/км магістрального транспорту по 41 регіон України;
** підготовка бухгалтерського і податкового обліку діючих ТОВ ЗСО по ГК до податкового аудиту, перевірок тіньовиків і виямкових перевірок, загальних податкових перевірок в м.Одеса;
** аудит документів первинного обліку, розробка регламентів і правил діяльності відділів ГК;
**представляла інтереси компанії під час податкових перевірок, відстоювала інтереси компанії, наскільки це було можливим;
** коригування діяльності компанії за юридичних аспектів в цілому, відновлення кадрового обліку, управлінського оперативного обліків і звітності, аудит на виявлення недоцільного використання по статями РГК по операційним показниками, становлення і автоматизація обліків в 1С 8 УТП з елементами модулів 1С 8 УПП.
Досягнення:
** Автоматизація і постановка всіх процесів і всіх напрямків діяльності ГК;
**постановка всіх обліків, розраховані інвестиційні проекти, реалізовані проекту;
** запуск аналітичних додатків, автоматизація складського обліку і товарної логістики, CRM.

Образование

Київський економічний інститут менеджменту

Фінансист, финанси, Київ
Высшее, с 2003 по 2006 (3 года)

Київський державний технікум легкої промисловості

Облік аудит, економіка підприємства, Київ
Неоконченное высшее, с 2000 по 2003 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

IFRS

2023

МСФЗ

2015

Тренінги управління проектами, Тренінг-курс управління ризиками

209

Курси внутрішнього аудитора за міжнародною системою навчання

2009

Знания и навыки

  • Управління підприємством
  • 1С УТП
  • MS Visio
  • Висока працездатність
  • Планування бюджету
  • Знання МСФЗ

Знание языков

  • Английский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Польский — начинающий

Дополнительная информация

1.1С 8,3 (8,2) УТП, 8,2 (8,1) УПП, Бухгалтерія, 1С 7,7, ЗіУП, Медок, Арт-звіт, BAS КУП, ERP, СОРП, офісний пакет програм, оформлення презентацій.
Готова розглядати пропозиції і проходити відбори від 80 тис грн +КРІ

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: