Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Елеонора

Діловод

Рассматривает должности:
Діловод, Секретар, Реєстратор, Завідувач
Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ПІБ Антонюк Елеонора Олегівна
Мета: отримання посади
Адреса: м. Київ
Телефон мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Стаж державної служби: 09 років 02 місяці
Ранг державного службовця: 6
Освіта: вища, 1997 рік - Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Диплом AKI №97006005)
Додаткова освіта: Інститут підготовки кадрів промисловості за спеціальністю «Менеджер офісу» (1999 р.)
Вміння і навички: впевнені організація і ведення діловодства відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55; досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail, графічний редактор PhotoShop CS3.
Досвід роботи:

З 14 листопада 2024 року по 24 лютого 2025 року – Пенсійний фонд України

Посада: заступник начальника відділу обробки звернень громадян управління документального забезпечення (не державна служба)

• реєстрація звернень громадян через застосунок ВЕБ-Портал
• розміщення отриманих відповідей на ВЕБ-Порталі заявників
• закриття контрольних листів за допомогою електронного документообігу
• реєстрація вхідної кореспонденції, що надійшла за допомогою СЕВ (Звернення громадян)
• консультативна робота заявників в телефонному режимі щодо реєстрації, обробки та виконання звернень.

З 10 липня 2024 року по 13 листопада 2024 року – Центральний державний історичний архів України, м. Київ (далі – ЦДІАК України)

Посада: завідувач сектору організаційної роботи та діловодства

• координація вхідної та вихідної кореспонденції ЦДІАК України
• реєстрація в системі АСКОД вхідної кореспонденції (сканування документів, заповнення карт документів у АСКОД, визначення номеру номенклатури справ, надсилання документів в системі АСКОД на розгляд керівництва);
• реєстрація в системі АСКОД вихідної кореспонденції (сканування документів, заповнення карт документів у АСКОД, відправка вихідних документів системою АСКОД, а також електронною, Новою та Укрпоштою);
• ведення контролю за виконанням вхідних документів;
• консультативна робота електронною поштою та в телефонному режимі із заявниками щодо запитів та звернень до ЦДІАК України;
• підготовка узагальнених двотижневих та щомісячних звітів про роботу ЦДІАК України.

З 02 лютого по 09 липня 2024 року – Головне управління Державної податкової служби України у Київській області

Посада: головний державний інспектор управління організації роботи

• Реєстрація вихідної та вхідної кореспонденції (листи, накази, заяви на ліцензії тощо) в системі УДО
• Перевірка вихідної кореспонденції перед підписом керівника на відповідність до уніфікованого документообігу ГУ ДПС України у Київській області
• Консультативна та роз’яснювальна робота щодо підготовки кореспонденції (листи, накази) відповідно до Типової інструкції діловодства, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55

З 2015 року по 2023 рік - Міністерство освіти і науки України

Посада: головний спеціаліст управління з питань державного майна та підприємств

Робота у відділі управління з питань державного майна та підприємств (2022-2023 рр.)

• Перевірка наданих пакетів документів для отримання наказів про закріплення майна за закладами освіти
• Підготовка наказів про закріплення державного майна закладами освіти та про внесення змін у відповідні накази
• Підготовка матеріалів на видачу довіреностей
• Листування з підзвітними організаціями та установами
• Робота в Автоматизованій системі «Юридичні особи»
• Виконання обов’язків діловода Управління з питань державного майна та підприємств: реєстрація вхідної кореспонденції Управління в системі АСКОД; аналіз документів, що надійшли до Управління з питань державного майна та підприємств та визначення виконавця; координація та контроль за виконанням документів ДСК, які надійшли до Управління, підготовка проектів резолюцій для начальника Управління, консультативна та роз’яснювальна робота в телефонному режимі та он-лайн.

Помічник заступника Міністра (2015-2017 рр.; 2020-2021рр.); помічник державного секретаря (2017-2020 рр.).

• Робота в приймальні: організація графіку роботи керівника; координація документообігу та телефонних дзвінків, адресованих керівникові; аналіз документів, що надійшли до керівника та визначення виконавця, підготовка проектів резолюцій для керівника, консультативна та роз’яснювальна робота в телефонному режимі та он-лайн.

з 10.01.2011 по 2015 рік Державна наукова установа
«Інститут інноваційних технологій і змісту освіти»*
Посада: провідний спеціаліст відділу організації виховної роботи відділення змісту позашкільної освіти та виховної роботи *
* з 03.11.2014 по 2015 рік відряджена на роботу до Міністерства освіти і науки України (лист від 29.10.2014 № 1/11-17085) та зарахована до кадрового резерву на посаду головного спеціаліста сектору організаційно-кадрової роботи та заохочень управління роботи з персоналом та керівними кадрами Міністерства освіти і науки України
• розгляд відповідних клопотань керівників регіональних управлінь освіти і науки та пропозицій щодо нагородження осіб та трудових колективів підприємств, установ і організацій з нагоди ювілейної дати та з нагоди професійних свят працівників освіти і науки; консультативна робота
• підготовка переліків педагогічних працівників регіональних управлінь освіти і науки щодо нагородження відомчими заохочувальними відзнаками Міністерства освіти і науки України науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів, осіб та трудових колективів підприємств, установ і організацій з нагоди ювілейної дати та з нагоди професійних свят працівників освіти і науки; ведення бази даних; підготовка документації для нагородної комісії Міністерства освіти і науки України
• підготовка наказів щодо нагородження педагогічних працівників регіональних управлінь освіти і науки відомчими заохочувальними відзнаками Міністерства освіти і науки України за підсумками навчального року та атестації педагогічних працівників, проектів наказів щодо нагородження відомчими заохочувальними відзнаками Міністерства освіти і науки України педагогічних та науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів, осіб та трудових колективів підприємств, установ і організацій з нагоди ювілейних дат та з нагоди професійних свят працівників освіти і науки, контроль за процедурою візування та реєстрації наказів
• розгляд звернень громадян, народних депутатів, доручень Кабінету Міністрів України, листів центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, надання відповідей на запити

з 01.09.2005 по 23.10.2009 ТОВ «Равіс»
Посада: Менеджер сервісного центру «Нокія»
• консультативна робота з клієнтами (фізичними та юридичними), робота з регіонами (у т. ч. відправка та отримання посилок), прийом, облік, видача апаратів, оформлення документації
• укладення договорів на передпродажний ремонт
• створення та ведення звітності по базі даних
• робота з фірмами-співробітниками у режимі он-лайн
• робота на касовому апараті

з 01.09.2003 по 31.03.2005 КП «Лікар Айболит»
Посада: адміністратор стоматологічної клініки
• організація графіку роботи клініки
• закупівля медикаментів, ведення обліку медикаментів
• робота із страховими компаніями
• ведення первинної бухгалтерії

з 04.06.2001 по 01.09.2003 КП «Лікар Айболит»
Посада: реєстратор стоматологічної клініки
• консультативна робота, ведення облікової документації
• робота з касовим апаратом
• запис на прийом до лікарів
• оформлення медичних карток пацієнтів

з 01.06.2000 по 03.05.2001 ТОВ «Техноспорт»
Посада: менеджер кадрового агентства «Вакансія - 2000»
• консультативна робота, підбір вакансій для здобувачів
• укладення договорів з роботодавцями
• ведення облікової документації
• реєстрація телефонних дзвінків
• робота на касовому апараті

з 21.09.1999 по 13.07.2000 Дошкільний заклад № 555
Посада: вихователь

з 18.09.1992 по 09.08.1993 Дошкільний заклад № 41
Посада: няня-санітарка
Знання мов: українська - вільно

(Антонюк Е. О.)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: