- Визитка
Ольга
Помічник бухгалтера, менеджер з продажу, обліковець
- Рассматривает должности:
- Помічник бухгалтера, менеджер з продажу, обліковець, Менеджер з лідогенерації
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1129807/
Знание языков
- Английский — начинающий
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
ПІБ: Бакович Ольга Романівна
Помічник бухгалтера , обліківець.
Вік: 40( 09.06.1983р)
Сімейний стан: заміжня
Телефон: [
Освіта:
01.09.1990р -01.06.2001р-Середня школа.
01.09.2001-30,06,2007 –Львівський Національний Університет імені Івана Франка, історичний факультет.
Спеціальність: історик, викладач історії.
Жовтень 2006р-березень 2007р- -Курси перепідготовки та підвищення кваліфікації турисько-екскурсійних кадрів при Київському інституті туризму. Кваліфікація- екскурсовод.
-Липень 2021 - навчання в онлайн школі BUHonline. "Курс ФОП- від відкриття до ліквідації" отримала сертифікат з відзнакою.
З вересня 2022 - курси з вивчення англійської мови "Профі Центр"
Комп’ютерна грамотність: ПК – впевнений користувач - 1C –Підприємство,
1С – склад, 1С- бухгалтерія; Poster; Office : Word, Excel
Професійна діяльність:
08.07.2002-01.04.2007р- бібліотека-філії № 32 Центральної бібліотечної система для дорослих м. Львова.
Посада: бібліотекар-бібліограф
Обов’язки: Ведення каталогів і картотек, обслуговування читачів, облік книжкового фонду, організація і проведення масових заходів.
2007р-2009р ПП «Електросвітлотехніка»-торгівля електроосвітлювальною та кабельно-провідниковою продукцією.
Посада: менеджер по роботі з клієнтами.
Обов’язки:
- - формування комерційних пропозицій, оформлення замовлень, контроль їх виконання
- розрахунки з постачальниками і покупцями (дебітори-кредитори)
- оформлення та виписка податкових та видаткових накладних, рахунків, довіреностей, вхідна та вихідна кореспонденція;
-контроль залишків на складі, поповнення складських запасів;
- система «Клієнт-банк»
2009р -2011рр ПП «Львівтрейдсервіс»-виробництво та продаж корпусних меблів.
- Робота з системою “1С Бухгалтерія” (виписка ВН, ПН, формування банківських документів, ведення обліку доходів та витрат);
-Ведення каси( ПКО, РКО)
- Контроль залишків сировини та допоміжних матеріалів на складі виробництва,
- Складання звітності про об’єми закупки товару та розхід матеріалів в процесі виробництва
-Складський облік, проведення інвентаризацій;
-Складання різного виду звітів по виробництву.
2018 р ПП Човен
( сфера громадського харчування, 3 об'єкти)
на посаді бухгалтера (первинна бухгалтерія )
- прихід , переміщення, списання;
-ведення каси;
-акти звірок;
-нарахування зарплати.
З травня 2023р. "Сицилійський дворик" (сфера громадського харчування)
первинна бухгалтерія
-прихід, переміщення, списання, інвентаризації.
Особисті якості:
Здібності до швидкої адаптації в нових умовах, відповідальність, порядність.
Шукаю дистанційну роботу або з неповною зайнятістю.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Львов, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з продажу
20000 грн, Львов -
Менеджер з продажу
50000 грн, Львов -
Візовий менеджер, адміністратор, спеціаліст з продажу
Львов, Удаленно -
Спеціаліст комерційного відділу
Львов, Удаленно -
Менеджер з продажу (холодні дзвінки)
25000 грн, Львов, Удаленно