Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олена

Виконавчий директор

Рассматривает должности:
Виконавчий директор, Регіональний директор, Менеджер проєктів
Вид занятости:
полная
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник генерального директора з комерційних питань та матеріально-технічного постачання

с 03.2024 по 07.2024 (4 месяца)
Техномайн інжиніринг, ТОВ, Київ (Гірнича промисловість)

Впровадженням комерційної стратегії, спрямованої на підвищення доходів і рентабельності. Аналіз ринкових тенденцій, конкурентного середовища для своєчасного реагування та прийняття відповідних рішень. Організація та контроль за постачанням матеріалів, обладнання та інших ресурсів, необхідних для діяльності компанії.
Співпраця з постачальниками, ведення переговорів щодо умов постачання, укладання контрактів. Планування бюджету для комерційної діяльності та матеріально-
технічного забезпечення, контроль за витратами. Підготовка за запитом звітів про фінансові результати. Коммунікація з підрозділами компанії.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• я отримаю задоволення від процесу досягнення мети і завжди доводжу розпочату справу до кінця.

Виконавчий директор. Керівник проектів

с 11.2021 по 01.2024 (2 года 2 месяца)
Комунальне підприємство, Київ (Державні організації)

Формулюванням та впровадження цілей і стратегічних планів розвитку підприємства.
Контроль за фінансовими показниками
підприємства, мотивація та розвиток ключових співробітників, оптимізація внутрішніх процесів, дотримання нормативних вимог.

Планування, виконання та завершення проектів у встановлені терміни, в межах бюджету та з досягненням заданих цілей.
Визначення цілей проекту, розробка детального плану, розподіл ресурсів, коммунікація з підрозділами підприємства.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Я завжди рухаюсь до мети і ніколи не здаюся.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 05.2021 по 11.2021 (6 месяцев)
ТОВ Нетвейв Сервіс, Київ (IT)

Спілкування з клієнтами для виявлення їх потреб в роботі з облвднвнням, ПЗ. Вирішення запитів, проблем клієнтів, підготовка
комерційних пропозицій та договорів.
• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Ведення комерційної документації
• Аналіз потреб клієнтів
• Організація зустрічей
• Звітність перед керівництвом
• Контроль якості обслуговування

Директор підприємства

с 06.2016 по 02.2021 (4 года 8 месяцев)
ТОВ Верна Сервіс Плюс, Київ (IT)

Тім-лід проектів аутсорсингу. Розподіл завдань, визначення приорітетів, контроль виконання,
вирішення конфліктів, коммунікація з іншими відділами. Допомога коллкгам у вирішкнні складних
завдань, наставництво, розвиток навичок членів команди. Відстеження результатів, аналіз виконаної
роботи, звлротній зв?язок.
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Координація роботи всіх відділів
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами

Менеджер з логістики відділ сервісного обслуговування

с 05.2008 по 06.2016 (8 лет 1 месяц)
ТОВ Верна, Київ (IT)

Робота з первинними документами (рахунки-фактури, акти виконаних
робіт), планування та контроль за
переміщенням облвднення до клієнта,
контроль підмінного обладнання та комплектуючих, забезпечення своєчасної доставки необхідного
обладнання.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Фахівець – аналітик із дослідження товарного ринку у групі аналітиків

с 07.2004 по 01.2008 (3 года 6 месяцев)
ТОВ АлМар, Київ (Гірнича промисловість)

Ведення переговорів та договірної роботи з клієнтами, робота з первинними документами: рахунки-
фактури, акти виконаних робіт, дебіторська заборгованость.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Образование

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана Київ економічний

Фінанси, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Знания и навыки

  • Управління підприємством
  • Управління командою
  • Стресостійкість
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Ведення переговорів
  • Уважність

Дополнительная информация

Виконавчий директор із 19-річним досвідом управління компаніями у сферах промисловості, ІТ і державного сектору. Експерт у стратегічному плануванні, оптимізації бізнес-процесів, управлінні командами та постачанням. Володію досвідом розробки та впровадження комерційних стратегій, розвитку проєктів та забезпечення фінансової стабільності підприємств. Орієнтована на результат, володію навичками антикризового управління і розвитку бізнесу.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: