- Файл
Євген
Директор підприємства
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11363334/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Дата народження: 13.09.1972 р.
Місто проживання: м. Дніпро
т. [
email: [
Сімейний стан: одружений, син
Досвід роботи:
2020 -2023 р.
1. Організація закупівлі, перевезення, зберігання і відвантаження агропродукції з лінійних елеваторів до морських портів. Забезпечення перевезень необхідним документообігом, супровідними документами. організація і контроль приймання продукції на терміналі, узгодження розбіжностей, і т.п.
Замовлення авто і залізничного транспорту для доставлення вантажів, контроль оформлення документів та відвантаження продукції. Контакти з портовою адміністрацією, узгодження договорів, умов приймання/зберігання/відвантаження.
2. Іспанський логістичний трейдер - консультативні послуги з питань організації та регуляції логістичної діяльності і прийняття рішень по організації морських і залізничних вантажних перевезень у ЄС, США і Україні. Надання необхідної інформації трейдеру, сприяння доставці, завантаженню і вивантаженню різних вантажів. Комерційна складова - огляд ринку агропродукції, рослинних олій, мінеральних добрив. Участь у закупках, виборі продавця\покупця, постачальника. Допомога по методиці спілкування і взаємодії з судновласниками, портовими, державними та іншими службами, вирішення спірних питань, уникнення можливих проблем.
05.2018 р. – 03.2020 р.
ТОВ "Наваль Логістік", Морський портовий термінал, м. Миколаїв
Директор морського портового терміналу (зернові та інші вантажі)
Функції:
- Керівництво, організація роботи, загальний контроль та управління адміністративно-господарською, фінансовою діяльністю Терміналу (комплекс вантажно-розвантажувальних робіт, залізнична ділянка, складська служба, зернова лабораторія, група обліку/бухгалтерія, відділ ЗЕД експедирування, відділ морського агентування). Чисельність персоналу 150-180 осіб;
- Оперативне планування роботи підрозділів, перевірка звітності;
- Постановка планів та завдань, перевірка виконання;
- Організація, координація та управління взаємодією з сервісними департаментами компанії;
- Участь у розробці концепції стратегічного розвитку компанії;
- Створення та впровадження бізнес-процесів роботи компанії, комплексна робота зі створення бізнес структури компанії, розробка та налагодження крос-функціональних зв'язків;
- Підбір, навчання та адаптація кадрів, розробка мотиваційної політики (тарифна політика, KPI);
- Організація та контроль дотримання всіх норм зберігання та технологій обробки вантажів;
- Розробка регламентів, розпоряджень, РТК, інструкцій (ОП, робочі, методичні);
- Введення в експлуатацію нових об'єктів (приймання, пусконалагоджувальні роботи, подальша експлуатація);
- Організація роботи з приймання/відвантаження вантажів водним, автомобільним та залізничним транспортом;
- Підготовка, захист та наступний контроль виконання бюджетів (операційний, інвестиційний);
- Оптимізація доходів та витрат;
- Залучення нових вантажопотоків на Термінал, проведення зустрічей та переговорів з чинними та
потенційними клієнтами підприємства. Ведення переговорів на рівні перших осіб;
- Участь у розробці всіх видів договорів, укладання та супровід договорів з клієнтами, ведення ділового листування з клієнтами та партнерськими організаціями;
- Організація роботи підприємства з УЗ (договірна робота, приймання/відправлення, вивантаження, переадресація вагонів, ведення супутньої документації);
- Договірна та організаційна робота з АМПУ, митною та прикордонною службами;
- Взаємодія з перевізниками, експедиторами, морськими агентами, сюрвеєрами, забезпечення безперебійного постачання вантажів на Термінал для завантаження до морських суден (в т.ч. розрахунок витратної частини, укладання/супровід договорів, формування графіка руху транспорту, контроль розрахунку);
- Аналітика конкурентного середовища (спектр послуг, ставки на послуги аналогічних портових терміналів);
- Пошук нових рішень щодо підвищення ефективності роботи Терміналу та впровадження їх у роботу;
- Аналітика цін на ринку с/г продукції, продуктів переробки, логістичних послуг;
- Формування цінової політики Терміналу (розрахунок ставок на послуги Терміналу за комплексною ставкою, прийманням, відвантаженням, зберіганням, перевалкою продукції);
- Регулювання поточних питань, що виникають.
2014 р. – 2016 р.
АСК "Укррічфлот", м. Дніпро.
Директор портового элеватора.
Функції:
- Загальний контроль та управління адміністративно-господарською, фінансовою
діяльністю підприємства;
- Організація приймання, зберігання та відвантаження с/г продукції;
- Контроль кількісно-якісного обліку, лабораторії;
- Оптимізація витрат, ефективне управління матеріальними ресурсами;
- Складання бюджету, кошторисів, проведення тендерів;
- Розробка планів модернізації підприємства;
- Робота з підрядниками, контроль за виконанням робіт;
- Закупівля обладнання та матеріалів;
- Робота з державними структурами;
- Участь у формуванні торгового бренду компанії;
- Організація закупівельної діяльності «з нуля», залучення постачальників та покупців с/г продукції,
контроль документообігу;
- Розробка структури департаменту закупівель, логістики;
- Оформлення документації для експорту;
2011 р. – 2012 р.
ТОВ «Верховцевский елеватор»;
ТОВ «Новомиколаївський елеватор».
Директор (зміна власника);
2005 р. – 2011 р.
ТОВ «АСТІ Новомиколаївський Елеватор»,
ТОВ «АСТІ Верховцевський Елеватор», Дніпропетровська область
Генеральный директор.
Функції:
- Загальний контроль та управління адміністративно-господарською, фінансовою діяльністю підприємств;
- Комерційна діяльність підприємств, управління закупівлями та продажами (зернові та олійні культури), робота з с/г виробниками, торговими компаніями, вивчення специфіки регіону та області;
- Контроль ведення документообігу;
- Ведення переговорів різному рівні;
- Робота з колективом підприємств (до 100 осіб);
- Розробка плану реконструкції підприємств;
- Складання бюджету, кошторисної документації;
- Робота з підрядниками, закупівля обладнання та матеріалів, контроль виконання робіт;
- Взаємодія з державними структурами;
2001 р. – 2005 р.
ТОВ «Лагуна – Агро (закупівля-продаж с/г продукції), м. Дніпро.
Заступник директора
Функції:
- Планування, контроль, коригування діяльності підприємства;
- Забезпечення закупівель та продажу с/г продукції в регіонах (Дніпропетровська, Запорізька, Полтавська обл.);
- Забезпечення документообігу з елеваторами, постачальниками, споживачами;
- Проведення зустрічей та переговорів з контрагентами;
- Представництво у державних структурах;
- Створення клієнтської бази, ділових зв'язків.
Освіта: 1987 р. – 1991 р.Дніпропетровський коледж автоматики и телемеханики, спеціальність- «Виробництво промислових роботів».
Знання мов:
- українська та російська - вільна усна та письмова;
- англійська - В1.
Інші навички:
- 1C, пакет MS Office (Word, Excel, Outlook) офісне обладнання – впевнений користувач.
Дод. освіта:
2000 р. - 2001 р.
Бізнес – тренінги – «Мистецтво ефективного продажу», «Управління персоналом», «Тайм – менеджмент».
2019 р. - 2020 р.
Методологія І. Адізеса - "Управління організаційними змінами компанії".
Інша інформація:
- готовність до відряджень, понаднормової роботи;
- наявність авто, водійське посвідчення категорії «В, С», стаж водіння 33 роки;
Особисті якості:
- Чесність і порядність;
- Відповідальність;
- Високі організаторські здібності;
- Вміння концентруватися на деталях;
- Вміння самостійно приймати рішення, нести за них відповідальність;
- Високий рівень самоорганізації;
- Розвинені навички формування команди;
- Вміння ефективно працювати у команді;
Захоплення: сім'я, активний відпочинок;
Похожие кандидаты
-
Керівник виробництва
Днепр -
Керівник заводу
Днепр, Винница , еще 8 городов -
Керівник агенції
Днепр -
Топменеджер
40000 грн, Днепр -
Операційний директор
50000 грн, Днепр, Киев , еще 2 города -
Керівник компанії
70000 грн, Днепр, Винница , еще 6 городов