Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Andrew

Медіабайер

Рассматривает должности:
Медіабайер, Unity 3D-програміст, Розробник ігор, Продюсер, C# розробник, Web-програміст, AI engineer, Маркувальник
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Ровно
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ANDRII SHPORTALIUK
Unity Developer | AI Automation | Reverse Engineering

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

KEY SKILLS
- Game Development: Unity (C#), Gameplay Systems, UI/UX, Tools Development
- AI & Automation: Neural Networks(code), Hunyuan 3d, Trellis, Meshy AI, Stable Diffusion, Midjourney, Runway
- Reverse Engineering: Assembler, C++, D3DX, Cheat & Trainer Dev
- Tools & Practices: Git, WPF, WinForms, Custom APIs

PROFESSIONAL EXPERIENCE
Unity Developer - Freelance 1 year
- Developed and shipped various solo and collaborative projects.

Unity Developer ‑ Smokoko 3 years

‑ Led and developed successful mobile games such as the Car Eats Car series.

Unity Developer - Evolution Studio 3 years

- Worked on mobile game projects in Unity, including gameplay mechanics, UI, level design, and optimization.
- Delivered high-quality features in Agile teams, collaborating with artists and designers.

PROJECTS
The Birdcage 3 - Puzzle game with immersive interaction (iOS, Android, Steam)
Car Eats Car 5 & 3
- High-rated action games (Unity) on Google Play
AI Trading View - C#/Unity-based neural network for financial prediction
Throne Wars
- Game prototype using Stable Diffusion + Runway
Crazy Chickens, Crown Clash 3D
- Hypercasual games built in Unity
Spy Instagram, Instagram Manager
- C# apps with Custom Instagram API
Expected More, NN Sort Apple - AI-enhanced Windows tools

etc (NDA)
ANDRII SHPORTALIUK
Unity Developer | AI Automation | Reverse Engineering

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Game Trainers/Cheats
- Reverse engineering tools (C++, ASM, DLL Injectors, etc)

EDUCATION
Bachelor's Degree in Automation & Computer-Integrated Technologies

National University of Water and Environmental Engineering (NUWEE), 2016-2020

IT Step Academy
Graduated with specialization in Programming, 2013-2016

LANGUAGES
- Ukrainian: Native
- English: Intermediate (B1), improving actively
- Russian: Fluent

WHY ME?
I bring a unique blend of technical skill, creative vision, and AI-forward thinking. Whether developing feature-rich Unity
games or automating workflows with neural networks, I focus on delivering real-world value, speed, and performance.

I learn quickly and adapt to different events, which will significantly accelerate the achievement of the goal and in turn
save you money.

Ready for remote, hybrid or relocation opportunities.
Available for interviews | Open to full-time, contract, or freelance offers.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: