Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марія

Аналітик баз даних

Возраст:
30 лет
Город проживания:
Ровно
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Марія Лопачук
Дозвіл на роботу: Україна Громадянство: Україна
Дата народження: 07/04/1995 Місце народження: Україна Стать: Жіноча

 Номер телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
 Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
 LinkedIn: Mariia Ljpachuk
 Сайт: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
 Дім: (Україна)

ПРО МЕНЕ

Моя кар'єра – це історія постійного розвитку та прагнення до нових викликів. Протягом 6+ років роботи в
ПриватБанку, 3 з яких на посаді заступника директора відділення, я набула не лише управлінських та
аналітичних навичок, але й глибоке розуміння бізнес-процесів. Зараз я активно трансформую свій досвід,
вивчаючи аналіз даних, щоб застосувати його для вирішення складних бізнес-завдань та досягнення
видатних результатів.

ДОСВІД РОБОТИ

Спеціаліст з обслуговування клієнтів
ПриватБанк [ 20/03/2018 – 03/04/2022 ]
Місто: Березне | Країна: Україна

Обслуговування клієнтів:
• Консультування клієнтів щодо банківських продуктів та послуг.
• Вирішення проблемних ситуацій та надання допомоги клієнтам.
• Прийом та обробка заявок на відкриття рахунків, оформлення карток, кредитів та інших банківських
продуктів.
• Ідентифікація та верифікація клієнтів.
• Обслуговування клієнтів у відділенні банку та по телефону.
Продаж банківських продуктів:
• Активний продаж банківських продуктів та послуг.
• Виконання планів продажів.
• Залучення нових клієнтів.
Робота з документами:
• Оформлення банківських документів.
• Ведення обліку операцій.
• Підготовка звітів.
• Дотримання вимог законодавства та внутрішніх процедур банку.
Інші обов'язки:
• Дотримання стандартів обслуговування клієнтів.
• Виконання вимог фінансового моніторингу та комплаєнсу.
• Виконання доручень керівника.
• Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку.
• Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях).
Ключові навички:
• Клієнтоорієнтованість
• Комунікабельність
• Відповідальність
• Уважність
• Стресостійкість
• Знання банківських продуктів та послуг
• Вміння працювати з комп'ютером

Заступник директора відділення з обслуговування клієнтів
ПриватБанк [ 04/04/2022 – 19/02/2025 ]
Місто: Березне | Країна: Україна

• Організація та контроль обслуговування клієнтів:
• Забезпечення високого рівня якості обслуговування клієнтів у відділенні.
• Контроль за дотриманням стандартів обслуговування.
• Вирішення конфліктних ситуацій та розгляд скарг клієнтів.
• Організація роботи співробітників відділення, що займаються обслуговуванням клієнтів.
• Управління персоналом:
• Формування та мотивація команди співробітників.
• Оцінка ефективності роботи співробітників.
• Контроль за дотриманням трудової дисципліни.
• Продаж банківських продуктів:
• Організація та контроль за виконанням планів продажів.
• Проведення презентацій та переговорів з клієнтами.
• Залучення нових клієнтів.
• Контроль за тим, як працівники відділення пропонують клієнтам актуальні послуги банку.
• Аналітична робота:
• Аналіз показників обслуговування клієнтів.
• Підготовка звітів та презентацій.
• Виявлення проблемних зон та розробка заходів щодо їх усунення.
• Контроль за виконанням планових показників відділення.
• Контроль за дотриманням безпеки:
• Забезпечення безпеки відділення та клієнтів.
• Контроль за дотриманням правил безпеки співробітниками.
• Контроль за дотриманням фінансової дисципліни.
• Виконання обов'язків директора відділення:
• Виконання обов'язків директора відділення у разі його відсутності.
• Ключові навички:
• Лідерські якості.
• Комунікабельність.
• Організаторські здібності.
• Аналітичні здібності.
• Клієнтоорієнтованість.
• Стресостійкість.
• Знання банківських продуктів та послуг.
• Вміння працювати з комп'ютером.

ОСВІТА ТА НАВЧАННЯ

UI/UX Design
Shendrikov Education [ 12/08/2023 – 12/01/2024 ]
Місто: Харків | Країна: Україна | Сайт: https://www.shendrikov.education/

Дата Аналітика
GoIT [ 10/12/2024 – 10/05/2025 ]
Місто: Київ | Країна: Україна | Сайт: https://goit.global/ua/

МОВНІ УМІННЯ

Рідна мова: Українська
Інші мови:
Англійська
СПРИЙМАННЯ НА СЛУХ B1 ЧИТАННЯ B1
ПИСЬМО B1 УМІННЯ МОВЛЕННЯ B1
МОВНА ВЗАЄМОДІЯ B1

Рівні: A1 / A2 – базовий користувач; B1 / B2 – самостійний користувач; C1 / C2 – досвідчений користувач

ЦИФРОВІ УМІННЯ

MS Office (MS Word MS Exel MS PowerPoint MS Outlook MS Publisher MS Access) / Google Workspace (Google
Drive, Google Docs, Google Slides, Google Sheets, Google Forms) / Looker Studio / Tableau / Basic SQL / Figma

ВОДІЙСЬКІ ПРАВА

Водійські права: B

ХОБІ ТА ІНТЕРЕСИ

Подорожі, книги, творість, психологія
Мій світ – це подорожі, де відкриваються нові горизонти, книги, що надихають на самопізнання, та
малювання, де емоції знаходять свій вираз.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: