Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Євгенія

Бізнес-аналітик

Рассматривает должности:
Бізнес-аналітик, Спеціаліст з опису бізнес-процесів, Фінансовий аналітик, Менеджер проєктів
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Павлоград
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Євгенія Ткаченко
📍 Контактна інформація
📞 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
✉️ [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
🔗 LinkedIn

Загальна інформація
 Фахівець із якості та бізнес-процесів з 10+ роками досвіду у стандартизації,
аудитах та фінансовому контролі
 Розвиваюсь у напрямку бізнес-аналізу та управління проєктами
 Працювала з Business Studio, Visio, MindManager, маю навички роботи з BPMN,
Jira, SQL
 Мислю аналітично, уважна до деталей, швидко навчаюсь новому
 Володію українською та англійською
Інші проєкти
2023 – дотепер
Засновниця та менеджер проєкту «Buyer Pleasure»
 Організація та супровід процесу викупу товарів з міжнародних онлайн-магазинів
 Комунікація з клієнтами, підбір вигідних пропозицій
 Проведення повного циклу: прийом замовлень, оплата, контроль доставки
 Розвиток особистого бренду в Instagram (@buyer_pleasure), робота з відгуками
та підвищення довіри аудиторії

Досвід роботи
ТОВ «ІнТекст», м. Дніпро
Серпень 2017 – жовтень 2023
Фахівець із стандартизації, сертифікації та якості
 Ініціювання, розробка та проведення внутрішніх аудитів бізнес-процесів із
побудовою поетапної процедури: від аналізу чинних регламентів до внесення
змін та контролю виконання задач через протоколи аудиту
 Моделювання та оптимізація бізнес-процесів відповідно до BPMN (створення
блок-схем у Business Studio та Visio)
 Побудова стратегічних карт підрозділів
 Системна розробка та впровадження регламентуючих документів (стандартів,
інструкцій та корпоративної політики)

Провідний спеціаліст відділу з ціноутворення та моніторингу
ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО», м. Павлоград
Березень 2015 – травень 2017
 Аналіз ринку та пошук комерційних пропозицій постачальників обладнання
 Ведення переговорів з постачальниками
 Перевірка та розрахунок інвестиційних проектів підрозділів
 Розрахунок прогнозованих витрат підрозділів
 Розробка та впровадження регламентуючих документів відділу
Економіст відділу фінансового контролінгу
ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», м. Дніпро
Вересень 2011 – березень 2015
 Організація та проведення тендерних процедур
 Контроль фактичних витрат відповідно до затверджених рішень Тендерного
комітету
 Аналіз ринку та пошук вигідних пропозицій від підрядників
 Контроль відповідності фактичних витрат департаментів запланованому
бюджету
 Перевірка платіжних рахунків
 Розробка, оновлення та впровадження регламентуючих документів

Додаткова посада - Секретар Тарифного комітету
 Організація і проведення засідань Тарифного комітету
 Контроль виконання прийнятих рішень Тарифного комітету
 Розробка та впровадження регламентуючих документів

Освіта
🎓 Українська академія банківської справи Національного банку України,
м. Суми
Вересень 2010 – червень 2011
Спеціаліст, Банківська справа
🎓 Українська академія банківської справи Національного банку України,
м. Суми
Вересень 2006 – червень 2010
Бакалавр зі знанням англійської мови, Банківська справа

Курси та сертифікація
 Сертифікат SQL basic, Hillel IT school (квітень 2025)
 Сертифікат Jira Start, IAMPM (лютий 2025)
 Сертифікат Write Professional Emails in English, Coursera (грудень 2024)
 Сертифікат IBM Introduction to Project Management, Coursera (грудень 2024)
 Учасник курсу Професія бізнес-аналітика в ІТ, Genius Space (листопад 2024)
 Сертифікат Основи проєктного менеджменту: створення та планування проєкту,
Prometheus (жовтень 2024)

Навички
 Робота з програмами: MS Office (Excel, PowerPoint), Business Studio,
MindManager, Visio, Jira, SQL; володіння BPMN для моделювання бізнес-
процесів
 Знання мов: українська (вільно), російська (вільно), англійська (Upper
Intermediate), болгарська (базовий рівень), грецька (початковий рівень)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: