Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Innocencia

Customer support representative

Возраст:
26 лет
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

INNOCENCIA CHUKWU
CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE


[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • Satellite Town, Lagos

PROFESSIONAL SUMMARY
Committed to ensuring customer satisfaction by providing exceptional service and unmatched support.
With over 3 years of experience delivering high-quality support to clients in English-speaking markets.
Skilled in handling inquiries, resolving issues efficiently, and providing personalized solutions to enhance
customer satisfaction.

SKILLS

Active Listening​ Conflict Resolution​ Data Entry​ Product/Service Knowledge

Working with Clients​ Organization​ Ms Word ​ Problem-Solving

Google Docs​ Effective Communication​

PROFESSIONAL EXPERIENCE

DIGITAL MARKETING​ Freelance | Remote | 2022 - Current
●​ Developed and sold multiple digital products and courses online
●​ Created and managed targeted Facebook and Instagram advertising campaigns, optimizing ad
performance for maximum ROI.
●​ Closed sales through effective online marketing strategies, addressing customer objections and
increasing conversion rates.
●​ Self-published and marketed books on Amazon Kindle Direct Publishing (KDP)

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE Celuxeskincare | Lagos, Nigeria| | 2021-2024
●​ Handled Inbound & Outbound daily calls while resolving inquiries and addressing customer's
complaints across WhatsApp, Instagram, Facebook, and Telegram, in turn boosting 98% customer
satisfaction
●​ Developed a sales script strategy that helped handle customer's objections, in turn driving 30%
conversion rates
●​ Demonstrated a thorough product knowledge of Celuxeskincare products and services, which
aided in seamless product selection for customers
●​ Maintained WhatsApp records as a means of CRM system, improving data accuracy
EDUCATION
LAW (LLB) | Anambra State University, Igbariam, Anambra​ 2016 - 2021

LANGUAGE
English C1 (Advanced)

ACHIEVEMENTS - Developed a winning sales script strategy - Upsold, and maintained a high conversion
rate - Achieved a consistently high customer satisfaction rating through personalized customer service

CERTIFICATIONS
Customer Service Essentials
Human Resources
Project Management
Digital Marketing.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: