- Файл
Ольга
Офіс-менеджер, діловод
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, діловод, Direct менеджер, Оператор комп'ютерного набору, Організатор
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11514636/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Ім‘я, по батькові, прізвище: Дяченко Ольга Михайлівна
Домашня адреса: Київ, вул. Регенераторна 4, кв. 5-351.
Телефон: [
Електронна адреса: [
Освіта:
2003 – 2006 рр. - Київський електромеханічний технікум залізничного транспорту ім. М. Островського, спеціальність " Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології".
Вища освіта:
2006 - 2010 рр. - Державний економіко-технологічний університет транспорту, спеціальність "Автоматика та автоматизація на транспорті"( ступінь магістр).
Досвід роботи:
2007- 2009рр. - політичний оглядач прес- служби Української народної партії.
Обов'язки:
• Моніторинг ЗМІ
• Наповнення контенту інтернет сайтів
• Розсилка ентарів та новин на електронні адреси ЗМІ
• Робота з архівами аудіо та відео матеріалів
2009 - 2015 рр. - політичний оглядач прес- служби Української народної партії, помічник-консультант народного депутата України.
Обов'язки:
Участь у виборчих компаніях президента України, органів місцевого
самоврядування (2010 рік) та в ВРУ (2012 рік)
• Організація прес- турів керівника (координація з прес-службами обласних та районних організацій партії)
• Супровід керівника на теле-радіо ефірах.
• Узгодження текстів новин та коментарів з керівником
• Шифрування аудіо матеріалу
• Розміщення інформаційних матеріалів в друкованих ЗМІ
• Моніторинг ЗМІ
• Оплата теле-радіо ефірів.
• Допомога керівнику у редагування книги “Історія ядерного роззброєння”
Вересень 2019 - січень 2020 р.р- офіс-менеджер в ТОВ “ Коммодіті Маркет".
Обов'язки:
• Відправка документації, взаємодія з особистими кабінета Нової пошти та Укрпошти; відправка документації міжнародного сполучення
• Робота в CRM- системі, з 1С, Exсel
• Аналіз, систематизація, контроль інформації, яка потрібна для різних відділів компанії.
• Допомога керівникові в пошуку кандидатів на вакантні посади, робота з job- сайтами, первинна телефонія
• Допомога HR- менеджеру в організації корпоративних заходів та наповнення контента сайту, соціальних сторінок.
• Забезпечення життєдіяльності офісу
• Реєстрація та ведення обліку вхідної та вихідної документації
Жовтень 2020 - листопад 2020 - Оператор електронно обчислювальних та обчислювальних машин «Національний медичний університет імені О. Богомольця».
Обов’язки:
• Ведення документації в паперовому та електронному варіанті ( бази даних, Exel), комунікація зі студентами.
Березень 2021 – травень 2022 рр.- Офіс- менеджер в ТОВ « Про мобільність».
Обов’язки:
• забезпечення внутрішнього документообігу та управління вхідною та вихідною кореспонденцією;
• забезпечення безперебійного функціонування оргтехніки та пристроїв;
• організація та контроль за своєчасними поставками канцтоварів, рекламних матеріалів, обладнання та продуктових товарів;
• організація та контроль за своєчасними поставками канцтоварів, рекламних матеріалів, обладнання та продуктових товарів;
• планування та контроль витрат на управління офісом;
• співпраця та укладання договорів з підрядниками та субпідрядниками у межах компетенції
Лютий 2024- травень 2025 по. Асистент концептуально- аналітичного відділу ТОВ « Капелоу».
• Підготовка комерційних пропозицій та специфікацій.
• Відправка документації Укрпоштою.
• Забезпечення офісу канцтоварами та хозтоварами,
• Вирішення інших організаційних питань пов’язаних з організацією роботи офісу.
Липень 2024- серпень 2024 р.р. менеджер з адміністративної діяльності.
• Забезпечення документообігу компанії
• Забезпечення офісу канцтоварами та хозтоварами.
Грудень 2024- травень 2025 рр. Організатор діловодства в ТОВ « ЕК ІНСОЛ».
• Відправка документів, взаємодія з особистими кабінетами Укрпошти та Нової пошти.
• Забезпечення життєдіяльності офісу
Професійні занння та навички: впевнений користувач ПК, знання CRM-cистеми, 1С, робота з програмами Word, Excel, Outlook, PowerPoint та ін.
Особисті якості: стараннісь, відповідальність, комунікабельність, вміння працювати в команді
Володіння іноземними мовами: українська, англійська – базовий рівень.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Менеджер з документообігу
32000 грн, Киев -
Front office manager
40000 грн, Киев -
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
Помічник керівника
Киев, Кропивницкий , еще 4 города -
Менеджер з документообігу
Киев -
Офіс-менеджер
Киев