Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анастасія

Customer support representative

Рассматривает должности:
Customer support representative, Менеджер з листування, Менеджер з підтримки клієнтів, Туристичний менеджер, Менеджер з бронювання, Сервіс-менеджер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
32 года
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 12.2023 по наст. время (1 год 8 месяцев)
Rixos Hotels, Шарм ель Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

•Обробка великої кількості запитів від гостей через соціальні мережі та електронну пошту
•Надання індивідуального онлайн-сервісу для створення позитивного враження до прибуття гостей
•Робота зі скаргами клієнтів з позитивним настроєм і терпінням
•Координація з іншими відділами щодо запитів гостей і надання конструктивного зворотного зв’язку
•Забезпечення повної підготовки номерів і послуг відповідно до побажань гостей до їхнього прибуття

Фахівець відділу якості

с 11.2022 по 09.2023 (10 месяцев)
Albatros Hotels Sharm el Sheikh, Шарм ель Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

•Підтримка процесів забезпечення якості, які відповідають місії компанії та стандартам бренду, націлені на потреби клієнтів, забезпечують задоволення гостей і зосереджуються на постійному вдосконаленні
• Допомога у впровадженні передового досвіду компанії
• Проводення обов’язкового аудиту для забезпечення відповідності стандартам компанії та бренду, ретельно перевіряючи всі готельні зони, пов’язані з гостями, та документуючи виявлені
• Проведення опитування гостей, щоб отримати відгуки про рівень обслуговування та загальну задоволеність
• Використовання методів збору даних через опитування гостей для заповнення, відображення, відстеження та аналізу тенденцій дефектів
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей

Адміністратор рецепції

с 04.2021 по 04.2022 (1 год)
Royal Savoy Hotel and Villas, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

•Забезпечення VIP-реєстрації гостей з повною інформацією про готель та послуги
• Обробка прибуття та від'їзду гостей, включаючи всі необхідні платежі, підготовка рахунків, обробка та обробка виписок, прийом платежів
• Щоденні перевірки
• Робота з особливими побажаннями та пропозиціями, а також скаргами гостей • Бронювання місць у ресторані
• Перевірка номерів/віл гостей до прибуття гостей
• Орієнтаціі для турагентів
• Підпорядкування встановленим Компанією правилам
• Обслуговування відвідувачів у фронт-офісі
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Обробка електронної пошти та кореспонденції
• Підтримка комунікації з іншими відділами

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 09.2020 по 04.2021 (7 месяцев)
Baron resort, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Аналіз потреб клієнтів
• Звітність перед керівництвом
• Спілкування з гостями
• Робота з особливими побажаннями та пропозиціями, а також скаргами гостей • Надання гостям повної інформації про готель та послуги
• Ведення бази даних VIP клієнтів та їх побажань
• Щоденні звіти/електронні листи/питання щодо бронювання • Бронювання місць у ресторані
• Перевірка номерів гостей до прибуття
• Підготовка VIP/Bday/інших зручностей
• Підпорядкування встановленим Компанією правилам

Адміністратор рецепції

с 07.2017 по 05.2019 (1 год 10 месяцев)
Reef oasis blue bay, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)

• Обслуговування відвідувачів у фронт-офісі
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Підготовка документів та звітів
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Інформування про послуги компанії
• Обробка електронної пошти та кореспонденції • Підтримка комунікації з іншими відділами

Контент-менеджер

с 07.2016 по 06.2017 (11 месяцев)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

• Розробка та управління контентом для веб-сайтів та соціальних мереж • Написання та публікація текстового та мультимедійного контенту
• Підтримка актуальності та оновлення інформації на сайті

Журналіст

с 07.2015 по 08.2016 (1 год 1 месяц)
Вісті Придніпровʼя, Дніпро (ЗМІ, медіа)

• Збір та публікація новин
• Підготовка журналістських матеріалів
• Робота з джерелами інформації та перевірка фактів
• Участь у прес-конференціях та інших медійних заходах • Розвиток взаємодії з аудиторією через соціальні мережі • Співпраця з фото та відеографами

Образование

ДНУ ім. Олеся Гончара

Систем та засобів масової комунікації, Дніпро
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)

Знания и навыки

  • Прийом та обробка замовлень
  • Здатність до навчання
  • Швидкий набір тексту
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уважність

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Клієнтоорієнтована спеціалістка з понад 5-річним досвідом у сфері роботи з гостями, обробки скарг та надання персоналізованого сервісу. На останньому місці роботи я майже повністю виконувала свої обов’язки онлайн — через електронну пошту та соціальні мережі, працюючи з офісу. Готова застосовувати набуті знання та навички в сфері дистанційного обслуговування клієнтів, щоб забезпечувати якісний сервіс у повністю онлайн-середовищі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: