- PRO
Анастасія
Customer support representative
- Рассматривает должности:
- Customer support representative, Менеджер з листування, Менеджер з підтримки клієнтів, Туристичний менеджер, Менеджер з бронювання, Сервіс-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 32 года
- Город проживания:
- Другие страны
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11536224/
Опыт работы
Адміністратор
с 12.2023 по наст. время
(1 год 8 месяцев)
Rixos Hotels, Шарм ель Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
•Обробка великої кількості запитів від гостей через соціальні мережі та електронну пошту
•Надання індивідуального онлайн-сервісу для створення позитивного враження до прибуття гостей
•Робота зі скаргами клієнтів з позитивним настроєм і терпінням
•Координація з іншими відділами щодо запитів гостей і надання конструктивного зворотного зв’язку
•Забезпечення повної підготовки номерів і послуг відповідно до побажань гостей до їхнього прибуття
Фахівець відділу якості
с 11.2022 по 09.2023
(10 месяцев)
Albatros Hotels Sharm el Sheikh, Шарм ель Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
•Підтримка процесів забезпечення якості, які відповідають місії компанії та стандартам бренду, націлені на потреби клієнтів, забезпечують задоволення гостей і зосереджуються на постійному вдосконаленні
• Допомога у впровадженні передового досвіду компанії
• Проводення обов’язкового аудиту для забезпечення відповідності стандартам компанії та бренду, ретельно перевіряючи всі готельні зони, пов’язані з гостями, та документуючи виявлені
• Проведення опитування гостей, щоб отримати відгуки про рівень обслуговування та загальну задоволеність
• Використовання методів збору даних через опитування гостей для заповнення, відображення, відстеження та аналізу тенденцій дефектів
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
Адміністратор рецепції
с 04.2021 по 04.2022
(1 год)
Royal Savoy Hotel and Villas, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
•Забезпечення VIP-реєстрації гостей з повною інформацією про готель та послуги
• Обробка прибуття та від'їзду гостей, включаючи всі необхідні платежі, підготовка рахунків, обробка та обробка виписок, прийом платежів
• Щоденні перевірки
• Робота з особливими побажаннями та пропозиціями, а також скаргами гостей • Бронювання місць у ресторані
• Перевірка номерів/віл гостей до прибуття гостей
• Орієнтаціі для турагентів
• Підпорядкування встановленим Компанією правилам
• Обслуговування відвідувачів у фронт-офісі
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Обробка електронної пошти та кореспонденції
• Підтримка комунікації з іншими відділами
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
с 09.2020 по 04.2021
(7 месяцев)
Baron resort, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Аналіз потреб клієнтів
• Звітність перед керівництвом
• Спілкування з гостями
• Робота з особливими побажаннями та пропозиціями, а також скаргами гостей • Надання гостям повної інформації про готель та послуги
• Ведення бази даних VIP клієнтів та їх побажань
• Щоденні звіти/електронні листи/питання щодо бронювання • Бронювання місць у ресторані
• Перевірка номерів гостей до прибуття
• Підготовка VIP/Bday/інших зручностей
• Підпорядкування встановленим Компанією правилам
Адміністратор рецепції
с 07.2017 по 05.2019
(1 год 10 месяцев)
Reef oasis blue bay, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
• Обслуговування відвідувачів у фронт-офісі
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Підготовка документів та звітів
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Інформування про послуги компанії
• Обробка електронної пошти та кореспонденції • Підтримка комунікації з іншими відділами
Контент-менеджер
с 07.2016 по 06.2017
(11 месяцев)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
• Розробка та управління контентом для веб-сайтів та соціальних мереж • Написання та публікація текстового та мультимедійного контенту
• Підтримка актуальності та оновлення інформації на сайті
Журналіст
с 07.2015 по 08.2016
(1 год 1 месяц)
Вісті Придніпровʼя, Дніпро (ЗМІ, медіа)
• Збір та публікація новин
• Підготовка журналістських матеріалів
• Робота з джерелами інформації та перевірка фактів
• Участь у прес-конференціях та інших медійних заходах • Розвиток взаємодії з аудиторією через соціальні мережі • Співпраця з фото та відеографами
Образование
ДНУ ім. Олеся Гончара
Систем та засобів масової комунікації, Дніпро
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)
Знания и навыки
- Прийом та обробка замовлень
- Здатність до навчання
- Швидкий набір тексту
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Уважність
Знание языков
Английский — выше среднего
Дополнительная информация
Клієнтоорієнтована спеціалістка з понад 5-річним досвідом у сфері роботи з гостями, обробки скарг та надання персоналізованого сервісу. На останньому місці роботи я майже повністю виконувала свої обов’язки онлайн — через електронну пошту та соціальні мережі, працюючи з офісу. Готова застосовувати набуті знання та навички в сфері дистанційного обслуговування клієнтів, щоб забезпечувати якісний сервіс у повністю онлайн-середовищі.
Похожие кандидаты
-
Support manager
Удаленно -
Customer support representative
Удаленно -
Customer Support Specialist
20000 грн, Удаленно -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Удаленно -
Customer Support Manager (Front Office, Tourism)
55000 грн, Удаленно, Другие страны -
Спеціаліст технічної підтримки
Удаленно