Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/11537412/

Accountant

Город проживания: Черкассы
Готов работать: Удаленно, Черкассы
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно, Черкассы

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Третяк Костянтин Володимирович

Дата народження:16.06.1985
Місто: Черкаси
Моб.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2002 р. – червень 2007 р., Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького, факультет «Менеджмент організацій», спеціальність «Економіст», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
1. Січень-лютий 2012 року – Курс навчання у сфері здійснення державних закупівель. Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі.
2. Березень 2018 року – пройшов постійне вдосконалення професійних знань з базового курсу з переходу на застосування МСФЗ за програмою, рекомендованою ФПБАУ. Міжнародна аудиторська компанія HLB Ukraine. м.Київ.
3. Вересень 2020 року – пройшов курсове навчання «Кошторисна справа з вивченням програми АВК-5». Навчально-курсовий центр «Гарант освіта». м.Черкаси
Досвід роботи:
Економіст
липень 2007 р. – січень 2012 р. Дочірнє підприємство ПрАТ Національної акціонерної компанії «Надра України» «Центрукргеологія», м. Черкаси.
Функціональні обов’язки:
- Аналізування фінансового плану виробництва і реалізації продукції на підприємстві.
• Складання звітів та аналізів по роботі підприємства
• Складання плану та облік фінансових платежів на кожний період.

Головний бухгалтер
січень 2012 р. – квітень 2023р., дочірнє підприємство ПрАТ Національної акціонерної компанії «Надра України» «Центрукргеологія», м. Черкаси
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– взаємодія з податковими та контролюючими органами, позабюджетними фондами;
– облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
– керівництво відділом (5 чол.).
Бухгалтер (accountant), часткова занятість.
Квітень 2023р. – до тепер CityCable USA, LLC
Функціональні обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку з використанням програми Quickbooks
• Payroll та оплата за виконані роботи контракторам
• Підготовка податкової звітності
• Облік робочого часу
• Виписка інвойсів
• P&L, Cash Flow, Balance Sheet
• Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів

Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, АВК, Quickbooks);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід користування платіжними системами: Wise, PayPal, Bybit, Binance, Payoneer;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– знання податкового законодавства;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Є власний автомобіль
Сімейний стан: одружений.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика, спорт.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: