- Файл
Юлія
Адвокат
- Рассматривает должности:
- Адвокат, Юрист
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11558622/
Загруженный файл
Файл содержит еще 3 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ПОЛІХРАНОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА
Бажана посада: юрист, адвокат
Тип роботи: повний робочий день, віддалено, неповний робочий день
ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Адреса: Одеса
Освіта:вища
Свідоцтво: свідоцтво про право на заняття адвокатської діяльності
Спеціалізація: цивільні спори (всі категорії справ), сімейні спори, спори, що розглядаються в адміністративному судочинстві, адміністративні правопорушення, господарські спори.
Дата народження: 21 грудня 1993 року
Телефон: [
E-mail: [
ДОСВІД РОБОТИ:
Період роботи: з вересня 2015 по грудень 2016 року.
Посада: помічник судді Апеляційного суду Одеської області (повний робочий день).
Отримала досвід помічника судді, зокрема виконувала наступні завдання:
- вивчення матеріалів справи, які знаходяться у впровадженні у судді, аналіз законодавста та правових позицій Верховного суду України необхідних для розгляду конкретної судової справи;
- участь у попередній підготовці судових справ до розгляду, за дорученням судді підготовка проектів рішень суду, процесуальних документів, запитів, листів та іншої документації, пов'язаної з розглядом конкретної справи.
• була звільнена у зв’язку зі звільненням судді Фальчука Валерія Павловича у відставку за власним бажанням та відсутності вільних вакансій помічника судді.
Період роботи: з грудня 2016 року по вереснь 2017 року.
Посада: секретар судових засідань в Апеляційному суді Одеської області.
Виконувала наступні обов'язки:
- забезпечувала реєстрацію та фіксацію судових засідань технічними засобами;
- здійснювала судові виклики і повідомлення учасників процесу;
- перевіряла наявність причини відсутності осіб, яких було викликано до суду, і доповідала про це головуючому;
- оформлювала судові справи відповідно до вимог законодавства, архівувала документи та передавала до канцелярії суду;
- виконувала інші доручення головуючого, що стосуються розгляду справи.
* Протягом вказаного періоду було одночасно звільнено близько 20 суддів, що стало причиною збільшення навантаження суддів, помічників, секретарів. Крім цього у зв’язку з нестачею секретарів судових засідань одночасно була секретарем чотирьох суддів, що вимагало максимальної уважності, чіткої організаціїї праці, одночасного виконаня багатьох задач.
Період роботи: з вересня 2017 року по грудень 2017 року.
Посада: консультант суду.
Отримала досвід в сфері державних закупівель, а саме:
- договірна робота судової установи;
- пошук контрагентів для надання послуги чи поставки товару за економічно вигідною ціною відповідно до технічних та якісних характеристик, виходячи з потреб установи;
- проведення переговорів з потенційним контрагентом з метою погодження істотних умов майбутнього договору (а саме: предмет договору, ціна контракту, відповідальність за невиконання або неналежне виконання контракту, термін поставки або надання послуг);
- мала дорадчий голос у тендерному комітеті Апеляційного суду Одеської області.
*у листопаді 2017 року приймала участь у п’ятому всеукраїнському FORUM ZAKUPKI та отримала відповідний сертифікат.
Період роботи: з 19 грудня 2017 року – 28 грудня 2018 року.
Посада: помічник заступника голови Апеляційного суду Одеської області,
член тендерного комітету Апеляційного суду Одеської області.
Отримала досвід:
- виконання організаційних та адміністративних вказівок заступника голови суду.
- організація заходів і робочих зустрічей суддів міста, області та іноземних держав, а також гостей судової установи.
• підготовка проектів листів, наказів і документів, складених від імені суду;
• підготовка проектів квартальних та річних звітів по роботі суду за дорученням керівника;
- організація та підтримка міжнародних проектів, пов'язаних із запрошенням міжнародних експертів і суддів;
- вивчення матеріалів справи, аналіз законодавства і матеріалів судової практики, необхідних для розгляду конкретної судової справи;
- участь у попередній підготовці судових справ до розгляду, за дорученням судді підготовка проектів рішень суду, процесуальних документів, запитів, листів і іншу документацію, пов'язану з розглядом конкретної справи.
*учасник та координатор міжнародного проекту «Суд, громадяни, суспільство, держава: співпраця заради змін».
* 19-23 листопада 2018 року отримала сертифікат у національній школі суддів України про підготовку працівників апаратів суду за програмою для помічників суддів і консультантів окружних та апеляційних судів.
Період роботи: з 01 квітня 2019 року – 01.04.2024
Посада: заступник начальника юридичного відділу департаменту міського господарства Одеської міської ради
Отримала досвід:
• розгляд звернень органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, громадян з питань діяльності відділу правого забезпечення;
• підготовка проектів рішень Одеської міської ради, виконавчого комітету Одеської міської ради, розпоряджень міського голови, за дорученням керівництва Департаменту;
• сприяння вчасному вжиттю заходів щодо виконання рішень міської ради, виконавчого комітету Одеської міської ради, розпоряджень міського голови;
• підготовка правових висновків на депутатські та адвокатські запити, а також виконання інших доручень керівництва Департаменту;
• секретар постійної комісії Одеської міської ради із забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків, секретар житлової комісії виконавчого комітету Одеської міської ради;
• представник департаменту міського господарства Одеської міської ради на засіданнях адміністративної комісії виконавчого комітету Одеської міської ради та адміністративних комісіях районних адміністрацій міста.
Період роботи: з 19 квітня 2024 року – по теперішній час
Посада: адвокат
Спеціалізація: цивільні спори (всі категорії справ), сімейні спори, спори, що розглядаються в адміністративному судочинстві, адміністративні правопорушення, господарські спори.
ОСВІТА
Навчальний заклад: Національний університет «Одеська юридична академія»
Факультет: цивільної та господарської юстиції
Спеціальність: правознавець (магістр права).
Навчальний заклад: Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президенті України
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування ( магістр).
ІНОЗЕМНІ МОВИ І КОМП'ЮТЕРНІ НАВИЧКИ
Англійська мова: Upper-Intermediate ( вільно володію)
Грецька мова: базова
Російська мова: вільно володію
Комп'ютерні навички: Програми Windows, Word, Exel.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Заняття у вільний час: фітнес, туризм, вивчення іноземних мов.
Особисті якості: комунікабельність, системне мислення, орієнтованість на результат, позитивне ставлення до життя, управлінські навички, аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного росту, стресостійкість.
RESUME
Yuliia Polikhranova
Desired position: lawyer, barrister
Adress: Odesa
Languages: Ukrainian, Russian, English, Greek
Certificate: certificate of the right to practice law
Date of Birth: 21 December 1993.
Tel: [
E-mail: [
EDUCATION:
Educational institution: National University "Odessa Law Academy"
Faculty: Civil and Economic Justice (Master of Law).
Specialty: lawyer
Educational institution: Odessa Regional Institute for Public Administration of the National Academy for the Public Administration under the President of Ukraine
Specialty: public management and administration (Master Degree).
EXPERIENCE:
Work period: from 2015 to 2016 (1 year 4 months).
Position: Assistant Judge of the Appeal Court of the Odessa Region (Full time).
Gained valuable experience as an assistant, in particular performed the following tasks:
- studying case materials, selecting the law and materials of the court practice necessary for the consideration of a specific court case;
- participating in preliminary preparation of court cases for consideration, on the instructions of a Judge, preparing draft court decisions, procedural documents, requests, letters, executive documents, and other documentation related to the consideration of a particular case.
Work period: from December 19, 2016 to September 1, 2017.
Position: secretary of court trials in the Appeal Court of the Odessa Region.
Fulfilled the following duties:
- providing record of court sessions by technical means;
- carrying out judicial challenges and communications in cases that are in the process of judges; submits applications to the police, administration of places of detention for the delivery of detainees and defendants to court.
*During this period I was a secretary of four judges at the same time.
Work period: from September 1, 2017 to December 19, 2017.
Position: court counselor, member of the tender committee (advisory vote) in the Appeal Court of the Odessa Region
Gained experience in public procurement, namely:
- searching for contractors who will be able to provide the service or put the goods at an economically advantageous price, in accordance with the technical and qualitative characteristics established by the Odessa Regional Court of Appeal, based on the needs of the institution;
- negotiation and agreement with the potential counterparty of all material conditions of the future contract (namely: the subject of the contract, the price of the contract, liability for failure to perform or improper performance of the contract, delivery time or provision of services).
- signing of an agreed agreement with the leadership of the Court of Appeal of Odesa region and the management of counteragents;
Work period: from December 19, 2017- January 01, 2019
Position: Assistant the Deputy Head of the Court of Appeal of Odesa region.
Get experience:
execution of organizational and administrative instructions of the deputy chairman of the court
organization of events and working meetings of regional and city judges;
drafting letters, orders and documents drawn up on behalf of the court;
organization and support of international projects related to the invitation of international experts and judges.
Work period: from April 1, 2019 -untill now
Position: deputy head of law department of Urban Department of Odesa City Council
Get experience:
-consideration of appeals from executive authorities, local governments, enterprises, institutions, organizations, public associations, and citizens regarding the activities of the legal support department;
-preparation of draft decisions of the Odesa City Council, the executive committee of the Odesa City Council, orders of the city mayor, on the instructions of the Department's management;
-facilitating the timely implementation of measures regarding the implementation of decisions of the city council, the executive committee of the Odesa City Council, orders of the city mayor;
-preparation of legal opinions for deputy and lawyer requests, as well as execution of other assignments of the Department's management;
-secretary of the permanent commission of the Odesa City Council for ensuring the realization of housing rights of residents of hostels, secretary of the housing commission of the executive committee of the Odesa City Council;
-a preparation of legal opinions for deputy and lawyer requests, as well as execution of other assignments of the Department's management;
-secretary of the permanent commission of the Odesa City Council for ensuring the realization of housing rights of residents of hostels, secretary of the housing commission of the executive committee of the Odesa City Council;
-a representative of the Department of Urban Economy of the Odesa City Council at meetings of the administrative commission of the executive committee of the Odesa City Council and administrative commissions of the district administrations.
ADDITIONAL INFORMATION:
Personal qualities: communication skills, system thinking, results orientation, positive attitude to life, good managerial skills, analytical thinking, ability to quickly navigate in the current situation and make decisions independently, fast learner, responsibility, dedication, perseverance and the desire for professional growth, stress resistance.
Leisure activities: fitness, tourism, learning foreign languages.
Plans for the future: deepening knowledge of international law, learning another foreign language.
Похожие кандидаты
-
Помічник адвоката
Одесса -
Помічник адвоката
Одесса -
Адвокат
Одесса -
Помічник адвоката
Одесса -
Юрист з сімейних, кредитних, цивільних, адміністративних, житлових та земельних справ
Одесса, Днепр , еще 4 города -
Юрист
Одесса