Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Сергій

Бухгалтер, інженер, економіст, різноробочий

Возраст:
47 лет
Город:
Кривой Рог

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

П І Б - Гупало Сергій Олексійович

Дата народження: 22.01.1978
Місто: Кривий Ріг
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера з заробітної плати

Освіта:
Вересень 1996 р. – червень 2000 р., Київський національний економічний університет, спеціальність «Економіка та підприємство», диплом бакалавра (денна форма навчання).
Вересень 2000 р. – червень 2001 р., Київський національний економічний університет, спеціальність «Облік та аудит», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Технік з обліку
жовтень 2001 р. – березень 2012 р. в ПАТ «ІНГЗК» м. Кривий Ріг
Функціональні обов’язки:
– облік ТМЦ , ГСМ та МБП на центральному складі
– щомісячна заявка на отримання ТМЦ, МБП на склад від постачальників
Бухгалтер з обліку заробітної плати
Квітень 2012 р. – жовтень 2024 р. - ТОВ «Промспецбуд», м.Кривий Ріг
Серпень 2021 р – листопад 2023 р - ТОВ «Промспецбуд - Інвест» за сумісництвом
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського обліку з заробітної плати в повному обсязі;
– складання бухгалтерської та податкової звітності;
- своєчасність та правильність нарахування та виплати заробітної плати, премій, інших видів ФОТ, лікарняних листів, відпускних, декретних, розрахунок компенсації та інших виплат з чисельністю персоналу підприємства.
-видача довідок із заробітної плати; резервів відпусток; аванс, знання бухгалтерських проводок; обслуговування по виконавчим листам (аліменти та борги або штрафи
- формування та подача заявок лікарняних в ПФУ через пенсійний веб – портал
- прийом, перевірка табелів обліку робочого часу
– укладання договорів – підряду ЦПД та актів виконаних робіт та послуг
- персоніфікація та щоквартальний об’єднаний звіт ЄСВ , ПДФО та ВЗ фізичних осіб підприємства

Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок., електрона пошта, інтернет);
– володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання,
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації зарплати до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності (ЄСВ, ПДФО, ВЗ)

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, акуратність, дисциплінованість, порядність, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: женат
Діти: так.
Хобі: спорт, футбол, екскурсія та тури

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: