Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Назар

Оператор чата

Возраст:
20 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Омельченко Назар
Оператор чата (листування)

Контактна інформація

• Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• Місто проживання: Дніпро
• Готовий працювати: Дистанційно

Об’єктив

Отримати посаду оператора чата, де я зможу використати свої комунікаційні навички та
досвід роботи з клієнтами для надання якісного сервісу в онлайн-форматі.

Освіта

• Ємільчинський ліцей №1 (закінчення: 2022 р.)
• Житомирська політехніка (3 курс, дистанційна форма навчання).

Навички

• Відмінні навички письмового спілкування та швидкий набір тексту.
• Здатність аналізувати запити клієнтів і знаходити оптимальні рішення.
• Впевнене володіння чат-платформами, CRM-системами, месенджерами.
• Уміння працювати з великими обсягами інформації та дотримуватися дедлайнів.
• Високий рівень клієнтоорієнтованості.

Особисті якості

• Відповідальність і пунктуальність.
• Стресостійкість і витривалість у роботі.
• Здатність до самостійного прийняття рішень.
• Прагнення до розвитку професійних компетенцій.

Досвід роботи

Оператор call-центру, Letts`s Call

(6 місяців, вхідна та вихідна лінія, ГЛ Comfy)
• Консультування клієнтів через телефонні дзвінки.
• Робота з клієнтськими запитами та CRM-системами.
• Забезпечення швидкого вирішення проблем клієнтів.

Спеціаліст з продажу, Global Bilgi (Lifecell)

(3 місяці)

• Консультація клієнтів і продаж послуг у режимі онлайн і по телефону.
• Робота з базами даних і ведення записів у CRM.
• Використання індивідуального підходу для підвищення лояльності клієнтів.

Постскриптум

Моє прагнення — зробити обслуговування клієнтів ефективним та комфортним у будь-яких
ситуаціях. У мене є всі необхідні навички для якісної роботи в чаті, і я готовий розвиватися,
щоб стати найкращим у цій сфері.

Дякую за увагу до мого резюме та з нетерпінням чекаю на можливість співпраці!

З повагою,
Омельченко Назар

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: