Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Лариса

Бухгалтер по первичной документации, 20 000 грн

Рассматривает должности:
Бухгалтер по первичной документации, Бухгалтер, Головний бухгалтер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
42 года
Город проживания:
Белая Церковь
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер по первичной документации

с 06.2002 по 12.2024 (22 года 6 месяцев)
ФОП, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Маю великий досвід роботи в бухгалтерії, програма 1С 7 та 8 версії.
Була оператором 1С в ювелірному магазині 8 років
-ставила на приход товари, на той час було 14 магазинів по Україні
-проводила інвентаризації по всім магазинам
-робила звірки з постачальниками
-нараховувала всім працівникам ЗП (вн.)
-рахунки, касові чеки, банківські виписки (вся первинна документація)

• Введення та обробка даних у програмі 1С
• Ведення обліку та фінансової звітності
• Підготовка документів та звітів за допомогою 1С
• Контроль за актуальністю інформації в базі даних
• Консультування співробітників з питань роботи з програмою
• Вирішення технічних питань та помилок у роботі з 1С
• Співпраця з програмістами для удосконалення програмного забезпечення
• Проведення інструктажу та навчання персоналу роботі з програмою Маю досвід роботи в бухгалтерії, деякий час, працювала в компанії з продажу та перевезення паливо мастильних матеріалів.

Також декілька років працювала помічником головного бухгалтера в ТОВ БЦ «ДЦ Україна» магазин “Watsons”

Останні місця роботи це:
1. Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С, товарознавець в ювелірному магазині

2. Власний інтернет магазин з продажу дитячого одягу, в грудні зачинила)

3. На даний момент працюю менеджером з продажу в інтернет магазині сувенірної продукції. Мене попередили, що дана робота тимчасова (сезонна) на період свят, максимум до 8 Березня. Тому продовжую пошук постійної та стабільної роботи.
Основні обовʼязки: приймати замовлення через Sitniks, обробка замовлень через сайти в Key Crm, телефонія, до продажі по скриптах. Створення ТТН в Key Crm

Готова до навчання, коли повністю вливаюсь в курс діла, впевнено виконую свої обов’язки. Завжди зацікавлена в результаті, швидко приймаю та обробляю замовлення.

Знания и навыки

  • Інвентаризація
  • 1С:Підприємство
  • Користувач 1С
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Бухгалтерія
  • Ведення CRM
  • Наполегливість
  • Користувач Бітрікс24
  • Пунктуальність
  • Здатність до навчання
  • Організованість

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: