Лариса
Бухгалтер по первичной документации, 20 000 грн
- Рассматривает должности:
- Бухгалтер по первичной документации, Бухгалтер, Головний бухгалтер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Белая Церковь
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11707224/
Опыт работы
Бухгалтер по первичной документации
с 06.2002 по 12.2024
(22 года 6 месяцев)
ФОП, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Маю великий досвід роботи в бухгалтерії, програма 1С 7 та 8 версії.
Була оператором 1С в ювелірному магазині 8 років
-ставила на приход товари, на той час було 14 магазинів по Україні
-проводила інвентаризації по всім магазинам
-робила звірки з постачальниками
-нараховувала всім працівникам ЗП (вн.)
-рахунки, касові чеки, банківські виписки (вся первинна документація)
• Введення та обробка даних у програмі 1С
• Ведення обліку та фінансової звітності
• Підготовка документів та звітів за допомогою 1С
• Контроль за актуальністю інформації в базі даних
• Консультування співробітників з питань роботи з програмою
• Вирішення технічних питань та помилок у роботі з 1С
• Співпраця з програмістами для удосконалення програмного забезпечення
• Проведення інструктажу та навчання персоналу роботі з програмою Маю досвід роботи в бухгалтерії, деякий час, працювала в компанії з продажу та перевезення паливо мастильних матеріалів.
Також декілька років працювала помічником головного бухгалтера в ТОВ БЦ «ДЦ Україна» магазин “Watsons”
Останні місця роботи це:
1. Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С, товарознавець в ювелірному магазині
2. Власний інтернет магазин з продажу дитячого одягу, в грудні зачинила)
3. На даний момент працюю менеджером з продажу в інтернет магазині сувенірної продукції. Мене попередили, що дана робота тимчасова (сезонна) на період свят, максимум до 8 Березня. Тому продовжую пошук постійної та стабільної роботи.
Основні обовʼязки: приймати замовлення через Sitniks, обробка замовлень через сайти в Key Crm, телефонія, до продажі по скриптах. Створення ТТН в Key Crm
Готова до навчання, коли повністю вливаюсь в курс діла, впевнено виконую свої обов’язки. Завжди зацікавлена в результаті, швидко приймаю та обробляю замовлення.
Знания и навыки
- Інвентаризація
- 1С:Підприємство
- Користувач 1С
- MS Excel
- Клієнт-Банк
- 1С:Бухгалтерія
- Ведення CRM
- Наполегливість
- Користувач Бітрікс24
- Пунктуальність
- Здатність до навчання
- Організованість
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Оператор 1C, Операціоніст
15 000 грн
Удаленно
Полная занятость
- Оператор 1C, ЮД «Каштан», 7 лет
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер з первинної документації
Удаленно, Одесса -
Бухгалтер з первинної документації
Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
Удаленно, Кропивницкий , еще 2 города -
Бухгалтер з первинної документації
Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
25000 грн, Удаленно, Винница , еще 2 города