Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олена

Менеджер по роботі з клієнтами

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністративний помічник
Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Осадча Олена Володимирівна
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
Графік роботи: повний день
Бажана заробітна плата: 28 000 грн.

Дата народження: 20.05.1990
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса проживання: м. Київ
вул. Машинобудівна 21а, кв.178
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
Закінчена вища освіта.
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Юридичний факультет, спеціальність «Правознавство».
• В червні (30.06.2013р.) отримала диплом Бакалавра із спеціалізації «Цивільне та земельне право».
• В липні (13.07.2015) отримала диплом Магістра із спеціалізації «Теорія та філософія права».

Досвід роботи
З 26.03.2024р. до 19.05.2025р. - працювала фахівцем консультаційного сектору Проєктного офісу в АТ "Банк "Український Капітал".
Обов’язки:
- Консультація клієнтів по продуктам банку в телефонному режимі та через чат-бот;
- Реєстрація звернень в програмі CRM;
- Формування заяв щодо зміни даних у справі клієнта;
- Опрацювання клієнтських заявок для реєстрації в мобільному додатку;
- Моніторинг фінансових операцій;
- Реєстрація клієнтів в програмі Клієнт Банк

З 02.11.2021р. до 16.02.2024р. працювала фахівцем контактного центру департаменту маркетингу в ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК»:
Обов’язки:
- Опрацювання вхідних та вихідних дзвінків;
- Реєстрація звернень в СРМ системі
- Опрацювання запитів від інших підрозділів банку.
- Опрацювання запитів клієнтів отриманих через чат-бот;

З 20.07.2021р. до 20.10.2021р. працювала фахівцем з інформування клієнтів в компанії «Дата Груп».
Обов’язки:
- Консультація клієнтів в телефонному режимі;
- Опрацювання клієнтських заявок на відкриття банківських продуктів
- Реєстрація звернень в програмі CRM;

З 17.12.2018р. до 19.07.2021р. - працювала спеціалістом відділу контактного центу та альтернативних каналів продажів департаменту підтримки та кординації мережі, головного управління роздрібного бізнесу АТ «Правекс банк».
Обов’язки:
- Опрацювання вхідних та вихідних дзвінків;
- Опрацювання клієнтських листів;
- Робота з програмою CRM;
Професійні навички
• З березня 2024 року по серпень 2024 року навчалася в онлайн школі англійської мови "Study Less"
• Знання пакету програм MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
• Знання іноземних мов: англійська – рівень Intermediate.

Додаткова інформація
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, дисциплінованість, доброзичливість, націленість на результат, стійке бажання професійного розвитку та кар’єрного росту.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: