- PRO
Anastasia
Support manager, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Support manager, Сервіс-менеджер, Менеджер з підтримки клієнтів, Менеджер роботи з клієнтами
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 30 лет
- Город проживания:
- Кривой Рог
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11925724/
Опыт работы
Support manager
с 09.2021 по 04.2025
(3 года 7 месяцев)
Boni Brands, Дистанційно (IT)
Коротко про роль:
Досвідчений Support Manager з фокусом на маркетплейси (Amazon, Kaufland, Bol, eBay тощо). Забезпечую безперебійне функціонування клієнтської підтримки, оперативне вирішення скарг, управління поверненнями та тісну комунікацію з логістикою й внутрішніми командами. Володію аналітичним мисленням, високою організованістю та здатністю знаходити рішення в складних ситуаціях.
---
Основні обов’язки:
🔹 Клієнтська підтримка на маркетплейсах:
- Обробка тікетів та звернень клієнтів через Amazon, Kaufland, Bol, eBay.
- Надання консультацій щодо продуктів, умов доставки, гарантій.
- Своєчасне реагування на запити, з акцентом на якість і швидкість обслуговування.
🔹 Робота з рекламаціями та скаргами:
- Аналіз ситуацій, виявлення причин незадоволення клієнтів.
- Розробка рішень, що підвищують лояльність та знижують повернення.
- Взаємодія з іншими відділами для усунення першопричин.
🔹 Повернення товарів та відшкодування:
- Організація процесу повернення згідно з політиками маркетплейсів.
- Оформлення компенсацій і контроль коректності фінансових операцій.
- Збереження балансу між інтересами клієнта та компанії.
🔹 Логістика і доставка:
- Вирішення питань щодо втрачених або пошкоджених відправлень.
- Співпраця з транспортними компаніями (DPD, DHL тощо).
- Контроль та організація повторних доставок.
🔹 Координація з внутрішніми відділами:
- Співпраця з відділом складу, закупівель, маркетингу та IT.
- Забезпечення актуальності інформації щодо товарних залишків, цін, контенту.
- Ініціатива у вдосконаленні процесів комунікації всередині команди.
---
Ключові навички:
- Відмінна письмова комунікація (у т.ч. з використанням AI/ChatGPT)
- Стресостійкість, клієнтоорієнтованість, рішучість у вирішенні конфліктів
- Досвід роботи з CRM-системами ( Bitrix, plenty, freshdesk, Odoo, Amo, ЮТЛ ваві) та інструментами автоматизації
- Уміння працювати в умовах багатозадачності та стислих термінів
- Самоорганізованість, аналітичне мислення, командна взаємодія
---
Чому я?
Я — людина, яка забезпечує сервіс на рівні очікувань європейських клієнтів, навіть без ідеального знання іноземних мов, ефективно використовуючи сучасні технології (ChatGPT та інші). Моя гнучкість, відповідальність та клієнтоорієнтований підхід — те, що дозволяє підтримувати якість, репутацію і результат.
Образование
Криворізький Національний Університет
Інженер механік, Кривий Ріг
Высшее, с 2014 по 2017 (3 года)
Знания и навыки
- Комунікабельність
- Стресостійкість
- Робота в команді
- Ділове листування
- Технічна підтримка користувачів
- Терплячість
- Організованість
- Самостійне прийняття рішень
- Самоосвіта
- Дисциплінованість
- Самостійність
- Самоконтроль
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Про мене:Працювала на німецьку компанію з клієнтами по всій Європі — зосереджуючись переважно на німецькомовних та франкомовних ринках. Незважаючи на те, що не володію вільно німецькою чи французькою мовами, я успішно виконую свої завдання завдяки гнучкості, аналітичному мисленню та вмінню ефективно використовувати сучасні AI-інструменти — зокрема ChatGPT — для перекладу, ведення комунікацій та розв'язання клієнтських запитів.Маю відмінні навички роботи з текстами, логікою, аналізом ситуацій та дбайливим ставленням до клієнта. Швидко адаптуюсь до нових систем і завдань, самоорганізована, відповідальна та ініціативна.
Моя мета:Приєднатися до міжнародної компанії, де я зможу використовувати свої навички, AI-інструменти та клієнтоорієнтований підхід для ефективної підтримки клієнтів — навіть без знання мови.
Для зв'язку використовуйте телеграм : https://t.me/AnastasiiaKucher
Похожие кандидаты
-
Customer support representative
Удаленно -
Customer support manager
Удаленно, Киев -
Менеджер служби підтримки
Удаленно -
Менеджер онлайн-підтримки
6000 грн, Удаленно -
Moderation manager, менеджер (В2В), Customer support representative
Удаленно -
Head of Content Strategist
Удаленно, Киев