Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

Бухгалтер

Возраст:
43 года
Город проживания:
Кропивницкий
Готов работать:
Кропивницкий, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Карчевська Марина Олександрівна

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
Skype: marinka1282
е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ключові навички:
Організація фінансово-господарської діяльності:
Ведення первинного бухгалтерського обліку ЮО та ФОП (на ЄП та ЗС)
Контроль за доходами та витратами підприємства,
Контроль дебіторської заборгованості
Контроль з нарахуванням та сплатою податків, аудит електронного кабінету
Проведення інвентаризацій
Фінансова та податкова звітність
Компютерні компетенції:
1С Підприємство 7.7,8.2, 8.3, BAS, КУП, M.E.doc, Вчасно Каса
Програмний комплекс Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Професійний досвід:
Аутсорсингова бухгалтерська компания
Бухгалтер з первинної документації01.2018- поточний час
• Проведення в базах клієнтів документів ФОП і ТОВ на загальній та спрощеній системі оподаткування (галузі – оптова та роздрібна торгівля, будівництво, виробництво; транспортні компанії, ЗЕД)
• Облік безготівкових грошових розрахунків, робота з Клієнт-банком, формування платіжних доручень;
• Оформлення авансових звітів;
• Облік ПММ, подорожні листи;
• Внесення прибуткових та видаткових накладних, ВМД, формування рахунків;
• Облік основних засобів, МНМА, МШП та нематеріальних активів;
• Контроль стану розрахунків з постачальниками та замовниками, акти звірок;
• Виписка та реєстрація ПН покупцям, внесення вхідних податкових накладних;
• Формування калькуляцій та виробничих звітів;
• Формування звітності.

ТОВ «Торгівельно-дистрибуційна компанія»
Бухгалтер з розрахунків03.2022- 09.2022
• Облік ПММ, формування подорожних листів авто компанії;
• Звірка з постачальниками;
• Внесення прибуткових накладних та актів отриманих послуг;
• Формування роздрібних податкових накладних;
• Формування маркетингових актів, контроль продаж
Інтернет-магазин автозапчастин
Контент-менеджер12.2017- 03.2018
• Створення карток товарів ;
• Складення описів товарів ;
• Обробка фото та заливка товарів на сайт компанії

ТОВ «Аптекар-Групп»
Бухгалтер09.2016 –10.2017
• Оприбуткування та видача готівкових грошових коштів;
• Видача грошових коштів під звіт, проведення авансових звітів;
• Облік безготівкових грошових розрахунків, робота з Клієнт-банком, формування платіжних доручень
• Облік ПДВ, формування та реєстрація податкових накладних;
• Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід;
• Ведення кадрового обліку, формування табелів обліку робочого часу;
• Розрахунок заробітної плати;
• Внесення прибуткових та видаткових накладних, прийом заявок;
• Контроль наявності товарних залишків, АВС-аналіз товарів;
• Контроль стану розрахунків з постачальниками, формування платіжного календаря;
• Формування звітності.

ТОВ «Екостайл»
Менеджер зі збуту 03.2016-09.2016
- Проведення переговорів з клієнтами;
- Підготовка договорів;
- Формування рахунків та актів виконаних робіт;
- Проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами;
- Робота з дебіторською заборгованістю.

ТОВ «Аптекар-Груп»
Економіст по управлінню запасами/Інженер 1С07.2015 – 03.2016
• Оцінка рівня потреб торгівельних точок аптечної мережі;
• Аналіз діяльності торгівельних точок, фінансових показників роботи організації;
• Проведення інвентаризацій;
• Перевірка і оцінка роботи фармацевтів та провізорів з питань дотримання касової дисципліни;
• Встановлення системи 1С Роздріб на торгівельних точках, підключення торгівельного обладнання
• Проведення тренінгів та навчання персоналу в програмах 1С Роздріб, 1 С УТП8.2 та з РРО;
• Внесення прибуткових та видаткових накладних, прийом заявок;
• Формування податкових накладних та їх реєстрація в ЄРПН;
• Адміністративна робота (прийом та реєстрація вхідної кореспонденції, прийом дзвінків, проведення звірок з контрагентами, видача довідок і відповіді на запити контролюючих органів, заказ канцтоварів)
Обласне управління «Кіровоградекоресурси» Державного підприємства з питань поводження з відходами
Головний спеціаліст08.2014 – 06.2015
- Проведення переговорів з клієнтами;
- Підготовка документів та укладення договорів;
- Ведення первинного бухгалтерського обліку філіалу (акти виконаних робіт, податкові накладні, банківські виписки, платіжні доручення, акти звірок);
- Організація та координація поточної роботи з діловими партнерами
- Представлення інтересів організації в органах державної влади, інших підприємствах та організаціях;
- Контроль своєчасного виконання розпоряджень керівництва;
- Забезпечення повноцінного документообігу;
- Організація ділових поїздок та проведення зустрічей;

Кіровоградський коледж статистики Національної академії статистики, обліку та аудиту
Викладач інформаційних та економічних дисциплін 09.2008 – 07.2014
з суміщенням посади завідувача кабінету ЕОМ
- Викладання навчальних дисциплін інформаційного та економічного напрямів: «Інформатика», «Інформатика та комп'ютерна техніка», «Інформаційні системи та технології у бухгалтерському обліку», «Інформаційні системи та технології у фінансових організаціях», «Вступ до спеціальності (бухгалтерський облік)», « Бухгалтерська звітність підприємства»;
- викладання на професійних курсах від Кіровоградського міського центру зайнятості навчальних тренінгів «Користувач 1С Бухгалтерський облік 8.2» та «Основи бухгалтерського обліку»;
- ведення звітності про навчальний процес та контроль рівня знань студентів та слухачів;
- ремонт та обслуговування персональних комп'ютерів кабінетів інформатики;
- Встановлення та налаштування операційних систем та драйверів пристроїв;
- робота з офісною технікою (принтер, сканер, факс);
- налаштування та контроль роботи локальної мережі навчального закладу;
- створення та постійне наповнення контентом сайту коледжу;
- адміністратор єдиної державної електронної бази з питань освіти;
- збір статистичних даних та формування звітів щодо роботи коледжу в єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- участь в організації рекламних проектів коледжу;
- Розробка рекламних плакатів та листівок.

Кіровоградський національний технічний університет
Асистент кафедри автоматизації09.2003 – 05.2011
ииробничих процесів
- Проведення практичних та лабораторних занять із навчальних дисциплін «Теорія автоматичного управління», «Методи оптимізації»;
Освіта:
• Магістр систем управління 1998-2003
• Кіровоградський національний технічний університет
• молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку2010-2012
• Кіровоградський коледж статистики Національної академії статистики, обліку та аудиту
Додаткова освіта, курси, тренінги:
«Бухгалтерський облік на підставі П(С)БО» («Інститут сучасних професій, 2008).
«Фінансовий менеджмент» (Києво-Могилянська академія, онлайн-курс, квітень – травень 2015)

Особисті якості
Цілеспрямована, тактовна, дисциплінована, здатна до самоосвіти та самовдосконалення, з аналітичним складом розуму, комунікабельна, стресостійка, відповідальна, не конфліктна, не порушую норм внутрішнього розпорядку, пунктуальна, доброзичлива.
Володію досконало українською та російською мовами, англійську на рівні листування з технічним напрямком. У вільний час займаюся додатковою освітою з економічних та комп'ютерних питань.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: