Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Антоніна

Финансовый аналитик

Возраст:
37 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Денисенко Антоніна Владимирівна

Вік: 37 років (29.10.1987)
Україна, м. Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Кваліфікація
Понад 15 років досвіду успішного ведення бухгалтерської діяльності на підприємствах різного рівня. Знання законів ринку, правил товарообігу та ціноутворення. Знання спеціальних програм, складання звітів, проведення інвентаризацій у великих компаніях. Структуризація внутрішнього документообігу. Робота із кошторисною документацією. Вміння обробляти великі обсяги інформації в найкоротші терміни. Високий рівень самоорганізації, своєчасне подання звітів та проходження перевірок.

ДОСВІД рОБОТИ
02.10.2021 – 30.04.2024

01.01.2018 – 01.10.2021

06. 2016 р.– 2017 р.

06. 2012 р. – 06. 2015 р.

Директор
ТОВ «НЛ Київ Трейд»
Міжнародна косметична компанія
Штат співробітників понад 3000 осіб
• створення та розробка схем діяльності компанії на території України
• розвиток дилерської мережі у регіонах з командою фахівців
• розвиток продажів у компанії
• управління комерційною службою організації (продаж, закупівля, логістика)
• контроль та управління фінансовою службою (запровадження бухгалтерського обліку, звітність підприємства)
• довгострокове та короткострокове планування прибутку
• запровадження переговорів та укладання договорів із ключовими партнерами
• великий досвід спілкування з контролюючими органами, проходження перевірок багатьох структур
• участь у формуванні цінової політики компанії

Головний бухгалтер
ТОВ «НЛ Київ Трейд»
Міжнародна косметична компанія
Штат співробітників понад 3000 осіб

• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку
• робота з первинною документацією з усіх ведення переговорів та документації з контрагентами (договори, взаєморозрахунки та ін.)
• введення банківської ділянки
• кадровий облік та облік заробітної плати
• великий досвід спілкування з контролюючими органами, проходження перевірок
• грамотне формування звітів для подання до контролюючих органів, а також на запити керівництва.

Головний бухгалтер
ТОВ «Торгово Будівельна Компанія +», м. Київ
Будівництво, перевезення.
Штат компанії: 28 осіб
Основні обов'язки та результати діяльності:
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку
• робота з первинною документацією з усіх напрямків, ведення переговорів та документації з контрагентами (договори, взаєморозрахунки та ін.)
• проведення банківських операцій
• кадровий облік та облік заробітної плати
• великий досвід спілкування з контролюючими органами, проходження перевірок
• грамотне формування звітів для подання до контролюючих органів, а також на запити керівництва.

СТАРШИЙ БУХГАЛТЕР
СП «Оптіма-Фарм, ЛТД», м. Київ
Фармацевтична компанія
Штат компанії: понад 2000 осіб
Основні обов'язки та результати діяльності:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії
• введення та облік (амортизація) ОЗ, ПНМА, ТМЦ, ПММ
• контроль та проведення інвентаризацій ОЗ, ТМЦ, ПММ та ін.
• робота з первинною документацією в усіх напрямках (закупівлі, продажі, послуги та ін.)
• ведення переговорів та документації з контрагентами (договори, взаєморозрахунки та ін.)
• великий досвід спілкування з контролюючими органами, проходження перевірок
• упорядкування та подальше ведення внутрішнього документообігу компанії, підтримання його в ідеальному стані
• грамотне формування звітів для подання до контролюючих органів, а також на запити керівництва.
Мотив пошуку нової вакансії:
збільшення рівня професіоналізму та матеріального доходу

2010 – 2012 р.

СТАРШИЙ БУХГАЛТЕР
ФОП Деревенец В.М., м. Запорожжія
Мережа маркетів, роздрібна торгівля
Штат компанії: понад 90 осіб
Основні обов'язки:
проведение инвентаризаций товаров в супермаркетах организации
• проверка и сдача товарных отчетов сети супермаркетов
• учет и распределение ответственности за недостачи
• работа с актами сверок с контрагентами и поставщиками
• восстановление бухгалтерского учета предприятия
• уменьшение внутреннего документооборота
• аналитические исследования (мониторинг цен в разных сферах по необходимости)
• закупки, сопровождение продаж
Причина увольнения:
переезд в Киев

2009 – 2010 р.

БУХГАЛТЕР
ТПГ «Рейнфорд», м. Запоріжжя
Мережа супермаркетів, роздрібна торгівля
Штат компанії: понад 1000 осіб
Основні обов'язки:
• робота з первинною документацією
• регулярна повна інвентаризація оптового складу
• проведення інвентаризацій ТМЦ, ОС
• перевірка товарних звітів магазинів
• облік взаєморозрахунків із покупцями та постачальниками
• успішний досвід взаємодії з контролюючими органами (проходження перевірок)
Причина звільнення:
завершення роботи компанії

2006 –2009 р.

МЕнЕДЖЕР, іНЖЕНЕР-ПОМІТНИК
ТОВ «Монтажно-налагоджувальне управління-34», м. Запоріжжя
Монтажно-демонтажні роботи на заводах, виробництвах, реконструкції
Штат компанії: понад 500 осіб
Основні обов'язки:
• ведення первинної документації
• продаж та консультування клієнтів
• проведення перевірок обґрунтованості вартості будівельно-монтажних робіт та інших витрат за проектно-кошторисною та ін. документаціями, дефектними відомостями, підготовка висновків
• підготовка, погодження та укладання договорів підряду на будівельно-монтажні роботи, економічний аналіз ефективності договорів
• внесення коригувань, оформлення рекомендацій та висновків щодо кошторисної документації
• розрахунок норм витрат матеріалів (паливних гранул) на підприємстві
• проведення додаткової перевірки кошторисної документації на підставі актів підрядників, а також на пусконалагоджувальні роботи, на наявність правильно оформлених обґрунтувань (проект, відомість обсягів робіт, тех.рішення, ППР узгоджений Замовником та проектувальником, акт на умови виробництва та ін.)
• аналіз вартості обладнання для визначення індексів перерахунку вартості будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, обладнання та матеріалів, що встановлюються до базового рівня цін.

Освіта

2002 – 2004 р.

2006 – 2012 р.

Секретар керівника
ЗНВКБО № 63 м.Запоріжжя

Класичний приватний університет, м. Запоріжжя,
Економічний факультет
Спеціалізація: бухгалтерський облік, фінанси

2014 р.

Семинар от КЦ «Бизнес-Гарант»,
Тематика: бухгалтерский учет и аудит (ОС, инвентаризация, ТМЦ и др.)

2022 р.

ДОДАТКОВА
ІНФОРМАЦІЯ

ОСОБИСТІ ДаНІ

Курс Фінансовий директор
Навчальний центр «Курсор» м.Київ

• Володіння ПК лише на рівні просунутого користувача.
Володіння MS Office, JD Edwards, MeDoc, АртЗвіт, FREDO звіт, 1С, Bas, "Діло", "Project", DirectX, Кошторис XXI
•Італійська мова – базові знання А1
•Німецька мова – базові знання А1
•Водійське посвідчення категорії В

Народилась 29 жовтня 1987року в м.Запоріжжя. Своя професійну діяльність розаочинала в Запоріжжя. В 2012 році переїхала до міста Київа. Маю двох дітей донька 17 років та син 5 років. Захоплююсь читанням, настільними іграми та подорожами і туризмом.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: