Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12059542/

Оператор call-центру

Рассматривает должности:
Оператор call-центру, Direct менеджер, Менеджер з продажу, Адміністратор, Збирач, Продукт-менеджер, Оператор служби підтримки, Менеджер роботи з клієнтами, Соціолог, Сервіс-менеджер
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Біляченко Олена Іванівна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 22.04.2000
МЕТА:
Заміщення вакантної посади Оператор call-центра.
ОСВІТА:
2017-2021 рр. – Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту, кафедра туризму, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр.
2022-2023 рр. - Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет, професійна кваліфікація соціальний працівник, педагог соціальний, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
І. 01.03.2018 – 30.05.2019 рр. – фахівець по роботі з клієнтами ТОВ «Телеконтакт Житомир»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
• Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
• Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
• Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
Досягнення:
Розвиток вмінь якісно та ефективно спілкуватися з різними типами клієнтів. Співпраця з колегами для досягнення загальних цілей і підвищення ефективності роботи відділу. Підтримка високого рівня точності та уваги до деталей при обробці клієнтських запитань.
ІІ. 25.09.2019 – 28.12.2022 рр. – Старший оператор інформаційно комунікаційних мереж
ТОВ «Мода з доставкою»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
• Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
• Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
• Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
• Робота з електронною поштою, чатами, а також соціальними мережами.
• Заповнення та обробка заявок в системі клієнтського обліку.
• Ведення журналу взаємодії з клієнтами.
• Займалася пошуком кандидатів на роботу, відбором і записом на співбесіди.
Вирішення конфліктів та скарг:
• Обробка та реєстрація скарг та конфліктів з боку клієнтів.
• Вирішення проблем в межах власних повноважень або направлення справи вищим рівням управління.
Досягнення:
Поліпшення навичок якісного та ефективного взаємодії з різними видами клієнтів. Успішне завершення додаткових тренінгів або курсів для підвищення кваліфікації та розвитку навичок обслуговування клієнтів. Співпраця з іншими відділами для вирішення складних питань клієнтів та покращення загального досвіду обслуговування.
III. 20.03.2024 – 29.11.2024 рр. – фахівець із соціальної роботи БО «БФ «БГВ»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Соціальна допомога:
• Первинна оцінка потреб.
• Надання консультацій щодо прав, пільг та соціальних послуг.
• Організація допомоги в отриманні житла, медичних послуг, працевлаштування або освіти.
Психологічна підтримка:
• Надання психологічної допомоги клієнтам, які опинилися в складних життєвих обставинах.
• Організація підтримувальних груп чи індивідуальних консультацій.
Адміністративна робота:
• Ведення документації, зокрема складання звітів, облік клієнтів, заповнення анкет та актів.
• Підготовка рекомендацій для органів влади або інших установ.
Профілактика та просвітництво:
• Проведення інформаційних кампаній щодо соціальних проблем.
• Організація тренінгів, лекцій, семінарів.
Взаємодія з іншими організаціями:
• Співпраця з державними та недержавними установами, медичними закладами, поліцією, школами.
• Координація діяльності благодійних організацій, фондів.
Досягнення:
Забезпечувала соціальну підтримку клієнтів, успішно вирішуючи їхні проблеми.
Розробляла та проводила тренінги з соціальної адаптації.
Вела ефективну документацію та звітність, покращуючи робочі процеси.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Особисті якості.
Комунікабельність, вміння швидко налагоджувати контакти, цілеспрямованість, позитивний настрій, організованість, соціальна відповідальність.
ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ
Психологія, творчість, саморозвиток

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: