- Файл
Юлия
Офіс-менеджер, помічник керівника
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, помічник керівника, Адміністратор, Логіст, Дієтолог
- Возраст:
- 48 лет
- Город проживания:
- Днепр
- Готов работать:
- Рахов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12062227/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Парфенюк Юля
46 рoки
Освіта: вища, ДНУ, юридичний факультет, денна форма навчання (1996-2001)
Бажана зарплатня від 22000 грн
Професійний досвід:
-професійне виконання задач та вимог керівника, консультації з правових та інших
питань щодо діяльності підприємства;
- діловодство, складання заяв, приказів, інших документів державною мовою;
-пошук та підбір персоналу , проведення співбесід
- договірна робота;
-робота з установчими документами;
-кадрове діловодство:
-консультації керівника та співробітників з правових питань;
-Складання внутрішніх документів підприємства;
-Забезпечення життєдіяльності офісу
Попередні місця роботи:
19.99-02.03-ТОВ «МАСИВ 2000»
Основні посадові обов'язки:
•Консультації керівника з правових питань
• Аналіз та складання заяв, приказів, договорів
• Представлення інтересів підприємства у суді
03.03-01.06-КП «Южукргеологія»
Посадові обов'язки:
• Надання допомоги з правових питань.
• Трудові суперечки
• Кадрове діловодство
01.06-07.08-ВАТ «Металургавтоматика»
• Представлення інтересів підприємства у суді
•Пошук , підбір персоналу
• Складання різних правових документів, заяв, претензій.
• Участь у процесах щодо стягнення дебіторської заборгованості.
• Внесення змін до установчих документів.
01.12-04.18-ТОВ «Сучасне комфортне будівництво»
• Участь у укладанні договорів оренди землі
•Консультаціі керівника з правових питань і не тільки.
• Кадрове діловодство , пошук персоналу , проведення співбесід
•Виконувала обов язки помічника руководителя
•Забезпечення життєдіяльності офісу
• Консультування керівництва та працівників з правових питань
Вільно володію усною українською мовою, грамотно складаю українською будь-які документи (заяви, прикази,
звернення тощо).
09.20.18-01.08.2022 АТ Ощадбанк - головний юрисконсульт відділу стягнення проблемних активів
01.24-10.24 ПрАТ МХП м ясний мультікомплекс
-Кадрове діловодство(прийом , звільнення , відпустки, особові справи)
-Пошук , підбір персоналу
-Проведення співбесід
Додаткові відомості: робота в програмах 1С , К2, CRM системи , Ліга закон, наявність власного автомобіля.
Особисті якості: стресостойкість, комунікабельність, вміння працювати у режимі багатозадачності,
цілеспрямованість, відповідальність, порядність, терпіння до рутинної роботи , займаюся спортом - бігаю
марафони
Тел [
Другие резюме этого кандидата
Рахов
Парфенюк Юлія Юрист, Инспектор відділу кадрів, менеджер по персоналу Освіта: вища, ДНУ, юридичний факультет, денна форма навчання (1996-2001) Очікувана зарплатня 22000 грн Професійний досвід...
Рассматривает должности: Юрист, Помічник юриста
Рахов
Парфенюк Юля Юрист Освіта: вища, ДНУ, юридичний факультет, денна форма навчання (1996-2001) Бажана зарплатня від 25000 грн Стаж роботи 20 років за фахом Професійний досвід: - претензійно-позовна...
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника, працівник широко профілю, водій
30000 грн, Рахов, Тячев , еще 2 города -
Кредитний експерт
Рахов -
Наборщик текста
Рахов