Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Менеджер з тендерних закупівель

Рассматривает должности:
Менеджер з тендерних закупівель, Менеджер складського обліку, Діловод, Менеджер з закупівель, Аналітик, Оператор 1С, Логіст
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

ПІБ: Уницька Ольга Сергіївна

Дата народження: 24.09.1998р.
Адреса: м. Житомир, проспект Незалежності 174, кв. 21
Телефон, e-mail:: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: одружена
Тип зайнятості: дистанційна робота

Освіта:
Вища (бакалавр), спеціальність: облік та оподаткування
Вища (магістр), спеціальність: агрономія

Професійні навички:
 володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача (Microsoft Word, Excel, 1С, BAF, Potamus,
NAV, частково - Медок);
 аналіз інформації, складання статистичних даних;
 подавання тендерів державних та комерційних на Prozorro та Prozorro Market, SmartTender, як
допорогові закупівлі так і відкриті торги та укладання договорів з клієнтами;
 робота з клієнтами та постачальниками (укладання договорів, виписка видаткових накладних, ттн,
довіреності, акти взаєморозрахунків);
 робота з постачальниками: запити цін, контроль резервів, прорахунок вартості та аналіз ринку;
 знання законодавства та процедур у сфері тендерів; аналіз ринку та пошук нових можливостей для участі
у тендерах;
 підготовка тендерних пропозицій та документації для участі у тендерах; координація та контроль
дотримання термінів та вимог тендерних процедур;
 збір документів та їх оформлення на суд (позов та клопотання);
 робота з електоронними документами – формотування, накладення підписів,
печатки.
 ведення кадрового діловодства (пошук працівників, прийом на роботу, накази, переведення, звільнення);
 робота в Instagram (створення публікацій, спілкування з клієнтами)
 документообіг в системі у процесах переміщенння товару; створення оптимальних логістичних маршрутів
до клієнтів; підсортування на складі, контролю залишків та строків

Досвід роботи:
1. ТОВ «ВКФ»ВВ»
Менеджер з продажу – тендерні процедури (14 травня 2019 року – 11 липня 2020 року)
- оптовий продаж канцелярських товарів;
- прийом і обробка клієнтських замовлень;
- оперативна підготовка документів;
- приймання участі в тендерах (створення прорахунку та визначення прохідної ціни (пропозиція,
специфікація), надання необхідних документів, які вимагаються замовником, подання повного пакету
тендерної документації за усіма вимогами);
- оскарження тендерних рішень;
- вивантаження та реєстрація податкових накладних (через Медок).
2. ТОВ «Діва-Агролан»
Економіст-діловод (14 липня 2020 року – 5 лютого 2021 року)
- робота з клієнтами та постачальниками (укладання договорів, виписка видаткових накладних, ттн,
довіреності, акти взаєморозрахунків);
- ведення кадрового діловодства;
- збір документів та їх оформлення на суд (позов та клопотання);
- ведення діловодства
- прийом працівників на роботу, звільненення

3. Міжнародні стажування
Менеджер (5 лютого 2021 року – 2 червня 2023 року)
- робота в Instagram - створення публікацій, спілкування з клієнтами;
- робота у фоторедакторі;
- швидка відповідь клієнту та консультація щодо вакансій;
- підбір вакансії у країнах Європи;
- отримання завдатку до вакансії (тобто її продаж), збір документів та відправлення клієнта закордон.

4. ТОВ «Епіцентр К»
Фахівець з тендерних продажів – тендерні процедури (12 червня 2023 року – 30 червня 2024 року)
- оперативна підготовка документів;
- робота з постачальниками щодо альтернативного товару або аналогічного, пошук найнижчих цін, замовлення
товару
- приймання участі в тендерах, надання необхідних документів, які вимагаються замовником, подання повного
пакету тендерної документації за усіма вимогами);
- ведення переговорів та листування з організаторами торгів;
- моніторинг тендерних майданчиків;
- розробка стратегії перемоги в тендерах;
- оформлення, погодження, підписання та контроль договорів
- пошук помилок конкурентів задля перемоги та усунення їх –
дискваліфікація; оскарження тендерних рішень;

5. ТОВ “Брокард-Україна”
Логіст, аналітик товарних запасів (1 липня 2024 року — по цей час)
- прийом заявок на товар від магазинів та оптових мереж
- формотування заявок по торгових марках та передача їх на склад до збирання
- контроль збирання товару та перевірка його по системі.
- заведення накладних від постачальників у систему
- створення рахунків, накладних, ТТН (робота з електоронними документами)
- організація доставки товару до клієнта;
- створення оптимальних логістичних маршрутів до клієнтів
- підсортування на складі, контролю залишків та строків

Особисті дані:
відповідальна, уважна, комунікабельна, дисциплінована, працюю на результат, швидко освоюю нову інформацію,
навчаюсь та готова до роботи.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: