Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12093886/

Начальник, заступник начальника відділення банку

Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кравець Ірина Вячеславівна

Адреса:
м. Харків, Холодногірський район.

Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber,Telegram)

e-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключові вміння та навички:
• досвід пошуку та залучення клієнтів - 25 років, загальний досвід у банківській справі-29 рокiв;
• знання технологій продажів;
• вміння організовувати та проводити переговори, презентації, формувати та підтримувати
довірчі партнерські стосунки з клієнтами, в тому числі з клієнтами сегменту VIP;
• досвід керування підрозділами від 6 до 110 чол. -20 років;
• досвід формування ефективної команди, вміння очолити та повести команду,
працювати в команді, сформувати та підтримувати позитивний соціально - психологічний
та емоційний клімат в колективі при демократичному стилі управління,
• вміння організовувати процеси та контролювати їх виконання;
• орієнтованість на досягнення результату, виконання поставлених завдань ;
• внутрішня самодисципліна та самовідповідальність, вміння працювати автономно,
прагнення постійно навчатися новому, організаторські здібності,
комунікабельність, цілеспрямованість,наполегливість, відповідальність у діяльності,
твердість, послідовність, здатність виважено та реально оцінювати ситуацію,
оперативно реагувати на зміни.
Маю досвід віддаленої роботи, роботи у відрядженнях
Досвід роботи

12.2022 - по теперешній час
Посада

Функціонал

АТ "ПУМБ"

Провідний фахівець-ротаційний контролер відділу супроводження касово-операційної діяльності ВІДДІЛЕННЯ ПУМБ "РЦ ПІВНІЧНО_СХІДНИЙ"

Контроль роботи відділень з операційно-касової роботи банку (постійні відрядження,зміна локації кожні 2 тижні)
08.2019 - 11.2022
Посада:
Функціонал

Досягнення
Відділення №10 у м. Харків АТ «КБ "ГЛОБУС»

Заступник начальника Відділення
-організація роботи відділення банку по залученню та обслуговуванню клієнтів;
-забезпечення виконання плану продажів та показників KPI;
-досвід роботи системі CRM, B2 .

Організовала роботу по операційно-касовому обслуговуванню клієнтів фізичних та юридичних осіб, збільшила комісійні доходи по даному направленню на 15 % щомісячно. Забезпечила ефективне проходження тестування співробітниками відділення з питань фінансового моніторингу, технік продажів, комплаенс - контролю, банківських продуктів.
Штат-10 чел.
Досвід дістанційної роботи (березень-квітень 2022 р.)
01.2017 - 08.2018

Посада
Функціонал

Досягнення

Відділення №1 у м. Харків ПАТ «БАНК «ЮНІСОН»

Начальник відділення
Організація і контроль роботи відділення, в т. ч.:
• - пошук клієнтів та укладання договорів по прийому платежів;
• - пошук клієнтів, підготовка та проведення переговорів, укладання договорів на здійснення інкасації;
• - загальний контроль роботи інкасаторської служби відділення (5 бригад).

Організовала роботу колективу під час знаходження банку під контролем тимчасової адміністрації для ефективного виконання завдань власників Банку, які намагалися повернути банк на ринок , Укладено 10 договорів на послуги інкасації, обсяг комісійних доходів від прийому платежів збільшено в 10 разів, обсяг комісійних доходів від укладання нових договорів інкасації збільшився на 25% , забезпечувала збільшення фінансового результату від 15% щомісячно .
(15.08.18 ФГВФО прийнято рішення про ліквідацію банку).
Штат-16 чол.
05.2014 –04.2016
Посада

Функціонал

Досягнення

• Харківське регіональне відділення АТ «Брокбізнесбанк».
• в. о. керуючого - заступник керуючого Харківським регіональним відділенням
• -проведення переговорів з клієнтами по своєчасному погашенню кредитної заборгованості, робота по стягненню простроченої заборгованості за кредитами фізичних та юридичних осіб, проведення переговорів з контрагентами банку по поверненню майна банка,;
• -організація і контроль адміністративно-господарчої діяльності регіонального відділення та мережі підлеглих відділень.

Организовала роботу колективу, який вже було повідомлено про звільнення по ліквідації пдприємства, для ефективного та повного виконання обсяг робіт, пов’язаних з процедурами тимчасової адміністрації та процесу ліквідації банку у м.Харкові. Власними силами повністю повернула майно банку, яке утримувалось контрагентами банку .
Штат-110 чол.
02.2013- 05.2014
Посада

Функціонал

Досягнення
Харківське регіональне відділення АТ «Брокбізнесбанк».
заступник керуючого Харківським регіональним відділенням–начальник управління індивідуального бізнесу.
організація та контроль роботи регіонального відділення та підлеглих відділень, в т.ч.:
- пошук потенційних клієнтів фізичних та юридичних осіб, підготовка та проведення переговорів щодо співробітництва, супроводження подальшої роботи з клієнтами шляхом ведення щонедільної звітності у розрізі клієнтів;
- постановка та контроль виконання планових завдань співробітниками підрозділів, організація та контроль виконання особистих планів, планів відділень;
- пошук, проведення переговорів, організація обслуговування VIP клієнтів, ведення звітності для VIP клієнтів;
- організація та проведення навчання персоналу технікам продажу банківських продуктів, ефективному процесу продажу продуктів та послуг, впровадження нових роздрібних продуктів, проведення семінарів, нарад, організація та участь в атестаціях працівників,
- ротація персоналу регіонального відділення та підлеглих відділень, підбор персоналу, проведення співбесід з претендентами.
Після одночасного звільнення всього керівництва філії та 30% співробітників,
забезпечила безперебійну роботу філії та відділень, пошук, відбір, прийом і навчання нових співробітників, утримання 80% бази клієнтів, в цей же час залучила на обслуговування організацію (штат -1000 чол., ФОП - 500 тис. дол. США) за рахунок успішного проведення переговорів, розробила і впровадила заходи зі співробітництва з цією організацією, збільшила кількість VIP- клієнтів на 25%, збільшила обсяги депозитного та кредитного портфелів - на 30%. Регулярно організовувала і проводила навчання персоналу технікам продажів, розробляла тести по продуктам, проводила тестування, оцінювала результати.
Штат-110 чол.
11.2008 - 02.2013
Посада

Функціонал

Досягнення:

Харківська філія АТ «Брокбізнесбанк».
начальник відділу по роботі з VIP-клієнтами управління індивідуального бізнесу; начальник відділу обслуговування фізичних осіб
пошук потенційних клієнтів, підготовка та проведення переговорів, обслуговування VIP клієнтів, ведення звітності для VIP клієнтів.

Відпрацювла та вдосконалила систему роботи з VIP- клієнтами в частині персонального менеджмента, очолила відділ по роботі з VIP- клієнтами, подібрала та навчила 3-х персональних менеджерів, забезпечила надання максимально можливого обсягу послуг, в т.ч. небанківського направлення, проводила постійні дослідження потреб Клієнтів щодо обсягів надаваємих послуг, надавала консультації послуг клієнтам по ефективному управлінню активами. Регулярно організовувала і проводила навчання персоналу технікам продажів, розробляла тести по продуктам, проводила тестування, оцінювала результати.
Штат-45 чол.
12.2002 - 11.2008
Посада

Функціонал

Досягнення:

Харківська філія ТОВ «УКРПРОМБАНК»
начальник управління індивідуального бізнесу, начальник відділу індивідуального бізнесу
організація роботи по залученню і обслуговуванню фізичних та юридичних осіб по напрямках бізнесу, пошук потенційних клієнтів, підготовка та проведення переговорів, вивчення конкурентного середовища, підготовка та впровадження заходів, спрямованих на виконання планових завдань.

Активно брала участь в побудуванні регіонального підрозділу (філії) банку в м. Харкові "з нуля" (ще до присвоєння філії МФО), розробила та впровадила систему роботи по залученню та супроводженню клієнтів, розрахувала та обґрунтувала планові показники для максимально скорішого виходу філії на рівень беззбитковості, побудувала систему звітності та регулярного контролю виконання планових показників.
Найняла та навчила 15 штатних працівників, прописала інструкції та положення, розробила систему мотивації та зарплат.
Побудувала роботу філії по напрямках індивідуального бізнесу, розробила та впровадила тарифи банківських операцій та послуг, приймала участь в формуванні та розвитку регіональної мережі відділень (до 15 відділень у місті та області) та банкоматів у м. Харкові. Через виконання встановлених планових показників в частині індивідуального бізнесу забезпечила вихід на рівень беззбитковості філії через 6 місяців після відкриття підрозділу. Регулярно організовувала і проводила навчання персоналу технікам продажів, розробляла тести по продуктам, проводила тестування, оцінювала результати.
Штат-от 15 до 80 чол.
08.1996 - 12.2002
Посада

Функціонал

Досягнення:

Харківська філія (дирекція) АППБ «Аваль».
начальник відділу платіжних карт, провідний економіст відділу пластикових карт, економіст облікового відділу валютних операцій, економіст відділу поточних рахунків
пошук клієнтів, підготовка та проведення переговорів, залучення та обслуговування юридичних та фізичних осіб

організувала роботу відділу платіжних карт після звільнення всього попереднього штату, забезпечила ефективну роботу відділу з новим штатом працівників, залучено на обслуговування зарплатні проекти 2 крупні фірм з іноземним капіталом штатом 300 чол. та 2000 чол.,більш 20 фірм з штатом до 30 чол. , встановлено 10 банкоматів, 20 торгівельних POS-терміналів у м.Харкові та області. Регулярно організовувала і проводила навчання персоналу технікам продажів.
Штат-6 чол.

Період та назва навчального закладу:
1991-1996
Харківська державна академія залізничного транспорту
Спеціальність:
Облік і аудит

Додаткова інформація:
Дата народження:

12.07.1974
Сімейний стан:
Заміжня, син 2006 р.н.
Іноземна мова:
Англійська - базовий рівень (пишу, читаю, перекладаю
зі словником, побутовий розмовний)
Водійські права:
Соціальні мережі:
Категорії В
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: