- Файл
Людмила
Юрист
- Рассматривает должности:
- Юрист, Юрист-господарник
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12094987/?puid=146
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
керівника відділу по роботі з персоналом
На заміщення вакантної посади ЮРИСКОНСУЛЬТ (ЮРИСТ)
Адвокат Данилова Людмила Андріївна (свідоцтво на право заняття адвокатською діяльністю ПТ № 4042),
освіта – вища: економіко-правовий факультет Донецького національного університету,
юридичний факультет Київського університету ринкових відносин.
Досвід роботи юрисконсультом з 1995 року:
Фізична особа – підприємець з 2001 року по теперішній час – діяльність у сфері права (КВЕД 69.10) (єдиний юрист в групі компаній ТОВ, ФОП, ГО).
Надання юридичних послуг при повному юридичному супроводі роботи групи підприємств (товариства з обмеженою відповідальністю, приватним підприємствам, фізичним особам – підприємцям, які спеціалізуються на наданні послуг, в тому числі охорони майна, житлово – комунальних послуг, надання в оренду нежитлових приміщень, постачання продукції, надання послуг хімчистки та прання), виробництва продукції, продажу, постачання, послуг медичного центру тощо, що включає в себе:
• Корпоративні справи: підготовка правовстановлюючих документів для ТОВ, приватних підприємств, громадських організацій с статусом юр. осіб та без такого статусу (статути, положення, протоколи загальних зборів та рішень учасників), внесення змін до установчих документів юридичних осіб, документальне оформлення продажу часток статутного капіталу, супровід купівлі-продажу корпоративних прав, державна реєстрація створення юридичних осіб, державна реєстрація змін до статутних документів;
• Супроводження перетворення ПрАТ на ТОВ, робота з НКЦПФР;
• Підготовка внутрішньої документації для юридичних осіб: накази, порядки, положення, колективні договори тощо;
• Підготовка внутрішньої документації для приватного медичного закладу: положення, інформаційні згоди, інструкції, договори про конфіденційну інформацію та лікарську таємницю, правил, порядків роботи, протоколів роботи спеціалістів;
• Підготовка документації для приватного медичного закладу для отримання ліцензії щодо використання закладом наркотичних засобів, акредитації медичного закладу;
• Договірна робота: розробка типових та індивідуальних договорів, в тому числі договорів на надання інтелектуальних послуг, ліцензійних договорів на передання права використання прав власності на об’єкти інтелектуальної власності, правова експертиза різного роду договорів; договорів поставки, надання різного виду послуг та робіт; договорів оренди та суборенди; розгляд, складання протоколів розбіжностей;
• Підготовка довіреностей та договорів доручень;
• Робота з нотаріусами;
• Ділове листування (робота зі зверненнями та скаргами, в тому числі листування, скарги до ДПІ, іншими контролюючими установами та організаціями);
• Представництво юридичних осіб перед державними органами в тому числі з правоохоронними та контролюючими органами, в тому числі при перевірці юридичних осіб та ФОП, супровід перевірок;
• Перевірка на відповідність законодавству договорів, внутрішніх документів підприємства, забезпечення правильного застосування норм чинного законодавства працівниками підприємства;
• Претензійна робота: досудове врегулювання господарських спорів (підготовка вимог, претензій);
• Представництво інтересів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців підприємств в судах, в т.ч. апеляційної та касаційної інстанцій (господарські та цивільні суди): судові справи по господарських, цивільних, адміністративних, трудових спорах (судова практика): підготовка позовних заяв, заяв про видачу судового наказу, направлення документів до суду, підготовка процесуальних документів для участі у судових засіданнях;
• Супровід державних закупівель: оскарження рішень у Антимонопольному комітеті, оскарження рішень Антимонопольного комітету, аналіз тендерної документації учасників закупівель;
• Складання письмових консультацій, аналітичних довідок, правових висновків;
• Реєстрація друкованих ЗМІ;
• Мале підприємництво (реєстрація, форми, податки, консультації), супровід діяльності фізичних осіб-підприємців, супровід господарської діяльності фізичних осіб-підприємців;
• Знання та практичне застосування норм трудового права на експертному рівні;
• Знання та практичне застосування кадрового діловодства: приймання на роботу, звільнення, переведення, відпустки, матеріальна відповідальність, ведення та облік трудових книжок; правова оцінка наказів підприємства;
• Розроблення та впровадження посадових інструкцій, супровід діловодства компанії;
• Знання та практичне застосування норм цивільного, господарського, зобов’язального та трудового права.
Особисті якості: аналітичні навички, грамотна усна та письмова українська та російська мови, відповідальність, комунікабельність, акуратність, пунктуальність, можливість роботи у відрядженнях, вміння працювати на результат у команді та одноосібно.
Направлення цього резюме на відповідний электронный адрес є підтвердженням згоди на обробку моїх персональних даних. Очікуваний рівень доходу повна зайн – 40000 грн, часткова – 20000 грн.
Контакти: [
Похожие кандидаты
-
Начальник охорони, керівник служби безпеки
35000 грн, Киев, Днепр, Запорожье -
Вчитель історії, правознавства, громадянської освіти
Киев -
Юрист
Киев -
Керівник юридичної служби
60000 грн, Киев, Удаленно -
Помічник юриста, нотаріуса
Киев -
Юрист
25000 грн, Киев, Харьков