- Файл
Світлана
Фахівець з документообігу
- Возраст:
- 60 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12153967/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 13.07. 1965
Місце проживання: м. Львів
Моб.телефон: [
E-mail: svitlana.kozynec@gmail,com
Пенсіонер за втратою годувальника
Освіта:
2006 р. - НУ «Львівська політехніка», факультет «Економіка і підприємництво», диплом магістра.
2005 р. - НУ «Львівська політехніка», факультет «Економіка і підприємництво», диплом бакалавра.
Додаткова освіта:
2000 р. – Львівський обласний навчальний центр Державного комітету статистики України, спеціальність «Бухгалтерський облік».
1996 р. – Український освітній центр менеджменту та підприємництва, спеціальність «Оператор і користувач комп’ютерів».
Досвід роботи:
березень 2024 р-н.ч – не працюю
березень 2019р-березень 2024р – приватні компанії м .Львів, фахівець з документообігу
жовтень 2004 р. – березень 2013 р. – ТОВ «Корпорація Колійні ремонтні технології», м. Львів, директор, віце-президент з регіонального розвитку.
березень 2004р.-жовтень 2004р. – ТзОВ «НВП «Колійні ремонтні технології», м. Львів, заступник директора;
лютий 2002р.- березень 2004 р.- приватні компанії м. Львів, заступник директора;
червень 2000р– лютий 2002р. – приватні компанії м. Львів, секретар-референт;
Професійний досвід:
Віце-президент з регіонального розвитку:
Пошук нових ринків збуту та ведення переговорів з потенційними партнерами з метою подальшої співпраці.
Організація участі підприємства у виставках, в тому числі міжнародних.
Створення дочірніх підприємств (філій) в інших регіонах України та по-за ії межами
Директор, заступник директора:
Забезпечення стабільної, безперебійної роботи підприємства.
Організація й контроль роботи та ефективної взаємодіі всіх структурних підрозділів підприємства.
Взаємодія з організаціями-розробниками технічної документації, органами сертифікації з метою забезпечення відповідності продукції вимогам технічної документації та задоволення потреб замовників і споживачів
Підбір кадрів.
Організація та контроль ведення документації.
Контроль виконання договорів та контрактів із закупівлі сировини та постачання виготовленої продукції.
Пошук нових ринків збуту та ведення переговорів з потенційними партнерами під час заключення контрактів.
Секретар-референт:
робота з документами (діловодство); листування; прийом і розподіл дзвінків, участь в організації різноманітних масових заходів;
підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
робота з оргтехнікою, міні АТС;
облік робочого часу співробітників;
оформлення відряджень співробітників;
забезпечення життєдіяльності офісу.
Фахівець з документообігу:
реєстрація, обробка вхідної/вихідної документації;
контроль забезпечення документального супроводу всіх господарських операцій підприємства;
відправка документів та контроль їх повернення;
систематизація зберігання та забезпечення легкого пошуку документів;
Професійні навички:
вміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Word)
вміння працювати з офісною технікою
досвід щодо організації та контролю діяльності підрозділів підприємства;
досвід проведення сертифікації продукції в системі УкрСЕПРО,
досвід розробки та впровадження систем управління якістю ISO9001:2001, TUV;
досвід діловодства, листування;
знання мов: українська – вільно, англійська – зі словником.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до дрібниць, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність до навчання і сприйняття інформації, аналізаторські здібності, необхідні для знаходження шляхів вирішення проблем.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: вдова інваліда війни
Можливість відряджень: так
Шкідливих звичок немає.
Другие резюме этого кандидата
Львов
Козинець Світлана Анатоліївна Дата народження: 13.07. 1965 Місце проживання: м. Львів Моб.телефон: E-mail: svitlana.kozynec@gmail,com Пенсіонер за втратою годувальника Освіта: 2006 р. - НУ «Львівська...
Похожие кандидаты
-
Діловод, викладач, помічник юриста
Львов -
Секретар, діловод, помічник керівника
Львов, Рудное, Зимна Вода -
Діловод
Львов -
Адміністратор
18000 грн, Львов -
Діловод
15000 грн, Львов -
Діловод
35000 грн, Львов