Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

Операційний менеджер (логістика)

Рассматривает должности:
Операційний менеджер (логістика), Менеджер з продажу, Керівник логістичного відділу
Возраст:
31 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ботушан Оксана Леонідівна
Контактний телефон : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
email [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження 27.03.1994 р. м. Одеса.
Освіта:
Одеський Національний Морський Університет 2011-2017 спеціальність економіка підприємства.
(Факультет економіка управління)

Знання мов :
Українська, російська – вільно,
Англійська– intermediate.

Основні якості:
• ініціативність, комунікабельність, пунктуальність, посидючість
• швидко навчаюсь та сприймаю нову інформацію, швидко обробляю та систематизую робочі процеси
• вмію швидко працювати з великим обсягом роботи
• відповідальність та цілеспрямованість
• люблю працювати з документами
• легко знаходжу спільну мову з людьми
• вмію працювати в колективі

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

1. Операційний менеджер (Імпортний відділ).
Компанія UM GROUP SP zoo з 01.09.2023- 15.01.2025

Обов’язки:
- спілкування з польськими компаніями підрядниками (англ. мова), спілкування з клієнтами
- спілкування з судноплавними лініями: отримання релізів, виставлення та контроль рахунків ПРР, демередж тощо.
- спілкування з польськими терміналами портів– Гданськ та Гдині.
- робота в польских портових системах, Navis, Mainsail, GCTexpress, DCT
- перевірка коммерційних документів
- планування та контроль перевантажень вантажу з контейнерів у вантажні авто
- збір документації для митного оформлення та експедирування
- контроль оформлення документації в порту
- Збір комерційних документів для відкриття Т1 для випуску вантажів у контейнерах з порту.
- інформування клієнтів на всіх етапах прямування вантажу до моменту випуску вантажних авто з польських складів.
- складання звітів
- робота в 1с.

2. Операційний менеджер (Імпортний відділ).
Компанія ТОВ «Діамантекс» + Маерск Україна з 14.07.2022- 20.08.2023
Залізничний Сервіс Гданьск-Славкув- Клевань.
Обов’язки :
- спілкування з польськими агентами (англ.), спілкування з клієнтами,
- прийняття заявок від клієнтів на доставку контейнерів з порту Гданьк до м. Клевань.
- перевірка комерційних документів
- перевірка суднозаходів та вивантаження контейнерів.
- складання плану завантаження на потяг Гданськ-Славкув
- передача документів польським агентам для відкриття Т1
- перевірка завантаження контейнерів на потяг на терміналі DCT
- складання плану завантаження на потяг Славкув-Клевань
- звірка щодо фактичного завантаження контейнерів
- інформування клієнтів на всіх етапах прямування потягів до кордону з Україною
- складання звітів
- робота в 1с.

3. Операційний менеджер (Імпортний відділ).
Компанія ТОВ «АЙСІЕС» з 14.07.2021- 27.05.2022

Обов’язки:
- Візування документів у базах ТІС портал, ІСПС, ЧРП портал.
- робота в 1с (виставлення рахунків, внесення угод, коносаментів та звітів)
- спілкування з судноплавними лініями: одержання розпоряджень, виставлення та контроль рахунків ПРР, демередж тощо.
- збір документації для митного оформлення та експедирування
- контроль оформлення документації у порту
- спілкування з клієнтами
- контроль взаєморозрахунків з перевізниками та клієнтами
- складання звітів

4. Операційний менеджер (Імпортний відділ).
Компанія ТОВ «МАДЛ» з 27.07.2020- 02.07.2021

Обязанности:
- заключення угод з судноплавними лініями та портами
- візування документів у базах ТІС портал, ІСПС, ЧРП портал.
- робота в 1с (виставлення рахунків, внесення угод, коносаментів та звітів)
- спілкування з судноплавними лініями: одержання розпоряджень, виставлення та контроль рахунків ПРР, демередж тощо.
-збір документації для митного оформлення та експедирування
-контроль оформлення документації у порту
-спілкування з клієнтами
-контроль взаєморозрахунків з перевізниками та клієнтами
-складання звітів

5. Операційний менеджер (Імпортний відділ).
Компанія «Graincom Shipping» з 15.04.2019 – 22.07.2020

Обов'язки:
- робота з морською документацією
- спілкування з китайськими агентами
- контроль доставки вантажу клієнтів на китайський склад у Гуанчжоу
- складання та звіряння плану завантаження вантажу в контейнери з Китаю
- спілкування з судноплавними лініями: одержання розпоряджень, виставлення та контроль рахунків ПРР, демередж тощо.
- збір документації для митного оформлення та експедирування
- контроль оформлення документації у порту
- Спілкування з клієнтами на всіх етапах прямування вантажу. Від завантаження в Китаї до доставки в Україну
- контроль постачання вантажів клієнту
- прорахунки ставок для клієнтів
- контроль взаєморозрахунків з перевізниками та клієнтами
- складання звітів

6. Офіс менеджер розрахункового відділу компанії «Apply»
З 23.03.2018- 29.03.2019
Обов'язки:
- робота в програмах Microsoft Word, Excel, AutoCAD, CorelDraw, Corel Designer, Easy Ceiling
- робота з офісною технікою
- спілкування з клієнтами
- Оформлення замовлень
- Побудова макетів
- звіряння дебіторської заборгованості
- робота із внутрішньою базою даних

7. Бухгалетер з первинної документації ФОП Проскуряков А.А
З 01.02.2017 - 01.11.2017
Обов'язки:
- робота в 1с 8.2, Microsoft Word, Exel
- робота з вхідною кореспонденцією
- Обробка замовлень
- формування реалізації товарів та послуг
- ведення реєстру первинної документації щодо реалізації товарів
- Акти звірок постачальників
- надходження товарів та послуг
- ціноутворення
- довідник номенклатури
- робота з офісною технікою

8. Проходила практику як помічника інспектора «ЕМ ЕС СІ КРУЇНГ СЕРВІСЕС»
01.06.2015 по 31.08.2015 г
Обов'язки:
- Укладання контрактів
- збирання пакету документів моряків для підготовки до рейсу
- робота із внутрішньою базою даних
- робота в 1С
- робота з вхідною кореспонденцією
- аналіз історії працевлаштування кадрів
- робота з офісною технікою

Своїм досягненням за час проходження практики вважаю те, що виконувала роботу оперативно та чітко, за що отримала максимально високий бал на практиці.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: