Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12279020/
Помічник керівника
- Город проживания:
- Васильков
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Леоненко Анастасія Олексіївна
Дата народження: 26 травня 1996 року
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син, 4 роки.
Телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»).
Адреса: Київська обл. м. Васильків.
E-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
- З 2014 по лютий 2019 рік закінчила Національний авіаційний університет, спеціальність «Менеджмент соціальної роботи» рівень - магістр.
- З 01.09.2011 року по 27.06.2014 рік закінчила Васильківський коледж Національного авіаційного університету, спеціальність: «соціальна робота», червоний диплом молодшого спеціаліста.
Досвід роботи:
З 08.11.2022 – по сьогодні – «ТОВ Агенція СМО Україна» - посада ассистент керівника.
- документальний супровід: підготовка, узгодження та відстеження договорів, організація підпису документів і контроль їхнього зберігання, робота з проєктною та супровідною документацією, організація та відстеження платежів.
- адміністративна підтримка: ведення внутрішньої звітності про виконання завдань, організація зустрічей, перемовин та комунікацій, контроль виконання доручень керівника, відправка отримання листів, підготовка презентаційних матеріалів.
- планування ділових побачень і поїздок керівника;
- організація корпоративних заходів, бронювання квитків/готелів у відрядження.
- ведення звітності про виконану роботу.
З 02.09.2024 підвищення до фахівця з проектів.
- Робота в 1С;
- Комунікація з клієнтами (на англ.мові), а саме: інформування, звітування, клієнту;
- Формування звітів, аналітична робота;
- Своєчасна обробка замовлень на відправлення за назначеним проектом;
- Узгодження термінів доставки з клієнтом, повернення матеріалів з клінічних баз, оброблення запиту клієнта на знищення матеріалів;
- Облік та переоблік матеріалів, перемаркування та переміщення матеріалів;
- Здійснення контролю за рівнем запасів клієнтської упаковки та логерів;
- Формування документів в 1С;
- Внесення даних в 1С.
З 14.05.2019 по 2021 рік - «ТОВ Поліклініка сімейної медицини - 2» - посада адміністратор.
- Зустріч і супровід пацієнтів;
- ведення запису пацієнтів та здійснення дзвінків;
- консультація по послугами клініки та їх вартості;
- розрахунок пацієнтів, контроль грошових коштів;
- ведення касової дисципліни;
- вирішення в оперативному режимі питань, що виникають;
- виконання доручень керівника.
З 19.02.2018 по 28.02.2019 - «Доктор Оптика» - посада оптик-консультант.
- Підбір окулярів і лінз відповідно до рецепта.
- Оформлення замовлення на окуляри.
- Продаж сонцезахисних окулярів, контактних лінз та аксесуарів.
- Робота з 1С і касою.
- Оформлення документів та облік товару.
З 01.12.2016 по 16.02.2018 - ТОВ «Іст Брокер ЮЕЙ» - посада головний офіс-менеджер за сумісництвом фахівець з персоналу.
- Приймання телефонних дзвінків і відвідувачів у приймальні офісу.
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
- Забезпечення життєдіяльності роботи офісу (замовлення канцтоварів, води, чай, кава).
- Реєстрація та облік вхідної та вихідної документації.
- Виконання окремих службових доручень директора.
- Пошук персоналу для заповнення вакантних місць і створення кадрового резерву.
- Відповідальність за ведення кадрового документообігу.
- Робота зі спеціалізованими ресурсами з підбору персоналу, також соціальні мережі.
З 05.06.2016 по 28.11.2016 - ТОВ «Пан Логістик» - посада менеджер з продажу.
- Пошук і залучення нових клієнтів;
- Ведення бази існуючих клієнтів і підтримання «відносин» з ними;
- Продаж логістичних послуг;
- Інформування клієнтів про всі зміни в асортименті, збільшення і зниження цін, акції зі стимулювання попиту, час приходу продукції на склад;
- Остаточне узгодження з клієнтом умов, що стосуються цін, дат відвантаження і способів доставки продукції;
- Складання щомісячного плану продажів;
- Аналіз обсягів і підсумкова звітність за виконаними продажами.
З 08.09.2016 переведена на посаду помічника юриста.
- Пошук юридичної інформації за тематикою, вказаною юристом.
- Участь у розробці проектів юридичних документів (договорів, запитів, претензій, позовів, скарг).
- Облік і систематизація юридичної документації.
З 25.04.2015 по 01.06.2016 - ПрАТ «Нова Лінія» - посада промоутер.
- Складання плану та графіку проведення презентацій.
- Замовлення відповідного обладнання, рекламних матеріалів (плакатів, зразків, рекламних буклетів, тощо), необхідних для організації презентацій.
- Проведення презентації, безпосередня участь у проведенні промоушн-акцій.
- Аналіз результатів проведених презентацій.
- Складання звітів про виконану роботу.
З 30.05. 2014 по 15. 10. 2014 - Desheli - Call Center - посада головний брокер.
- Ведення телефонних продажів.
- Надання всієї потрібної інформації клієнту за тарифами, послугами, процедурами та акціями компанії.
- Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача у відповідні відділи.
- Введення в базу даних отриманої інформації в 1С;
- Подання загальних відомостей про товари та їхні властивості;
- Введення значущих для продажу критеріїв оцінки товарів.
Додаткова інформація:
Навички роботи: впевнений користувач MC Office, Excel, робота в програмах «Potamus», 1С, Доктор Елікс.
Знання мов: українська - рідна, російська - вільно, англійська – рівень B1, зараз в процесі навчання на рівень B2.
Особисті якості: аналітичне мислення, вміння швидко приймати рішення, швидка здатність до навчання, відповідальність, цілеспрямованість, прагнення до професійного зростання.
Дата народження: 26 травня 1996 року
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син, 4 роки.
Телефон: [
Адреса: Київська обл. м. Васильків.
E-mail: [
Освіта:
- З 2014 по лютий 2019 рік закінчила Національний авіаційний університет, спеціальність «Менеджмент соціальної роботи» рівень - магістр.
- З 01.09.2011 року по 27.06.2014 рік закінчила Васильківський коледж Національного авіаційного університету, спеціальність: «соціальна робота», червоний диплом молодшого спеціаліста.
Досвід роботи:
З 08.11.2022 – по сьогодні – «ТОВ Агенція СМО Україна» - посада ассистент керівника.
- документальний супровід: підготовка, узгодження та відстеження договорів, організація підпису документів і контроль їхнього зберігання, робота з проєктною та супровідною документацією, організація та відстеження платежів.
- адміністративна підтримка: ведення внутрішньої звітності про виконання завдань, організація зустрічей, перемовин та комунікацій, контроль виконання доручень керівника, відправка отримання листів, підготовка презентаційних матеріалів.
- планування ділових побачень і поїздок керівника;
- організація корпоративних заходів, бронювання квитків/готелів у відрядження.
- ведення звітності про виконану роботу.
З 02.09.2024 підвищення до фахівця з проектів.
- Робота в 1С;
- Комунікація з клієнтами (на англ.мові), а саме: інформування, звітування, клієнту;
- Формування звітів, аналітична робота;
- Своєчасна обробка замовлень на відправлення за назначеним проектом;
- Узгодження термінів доставки з клієнтом, повернення матеріалів з клінічних баз, оброблення запиту клієнта на знищення матеріалів;
- Облік та переоблік матеріалів, перемаркування та переміщення матеріалів;
- Здійснення контролю за рівнем запасів клієнтської упаковки та логерів;
- Формування документів в 1С;
- Внесення даних в 1С.
З 14.05.2019 по 2021 рік - «ТОВ Поліклініка сімейної медицини - 2» - посада адміністратор.
- Зустріч і супровід пацієнтів;
- ведення запису пацієнтів та здійснення дзвінків;
- консультація по послугами клініки та їх вартості;
- розрахунок пацієнтів, контроль грошових коштів;
- ведення касової дисципліни;
- вирішення в оперативному режимі питань, що виникають;
- виконання доручень керівника.
З 19.02.2018 по 28.02.2019 - «Доктор Оптика» - посада оптик-консультант.
- Підбір окулярів і лінз відповідно до рецепта.
- Оформлення замовлення на окуляри.
- Продаж сонцезахисних окулярів, контактних лінз та аксесуарів.
- Робота з 1С і касою.
- Оформлення документів та облік товару.
З 01.12.2016 по 16.02.2018 - ТОВ «Іст Брокер ЮЕЙ» - посада головний офіс-менеджер за сумісництвом фахівець з персоналу.
- Приймання телефонних дзвінків і відвідувачів у приймальні офісу.
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
- Забезпечення життєдіяльності роботи офісу (замовлення канцтоварів, води, чай, кава).
- Реєстрація та облік вхідної та вихідної документації.
- Виконання окремих службових доручень директора.
- Пошук персоналу для заповнення вакантних місць і створення кадрового резерву.
- Відповідальність за ведення кадрового документообігу.
- Робота зі спеціалізованими ресурсами з підбору персоналу, також соціальні мережі.
З 05.06.2016 по 28.11.2016 - ТОВ «Пан Логістик» - посада менеджер з продажу.
- Пошук і залучення нових клієнтів;
- Ведення бази існуючих клієнтів і підтримання «відносин» з ними;
- Продаж логістичних послуг;
- Інформування клієнтів про всі зміни в асортименті, збільшення і зниження цін, акції зі стимулювання попиту, час приходу продукції на склад;
- Остаточне узгодження з клієнтом умов, що стосуються цін, дат відвантаження і способів доставки продукції;
- Складання щомісячного плану продажів;
- Аналіз обсягів і підсумкова звітність за виконаними продажами.
З 08.09.2016 переведена на посаду помічника юриста.
- Пошук юридичної інформації за тематикою, вказаною юристом.
- Участь у розробці проектів юридичних документів (договорів, запитів, претензій, позовів, скарг).
- Облік і систематизація юридичної документації.
З 25.04.2015 по 01.06.2016 - ПрАТ «Нова Лінія» - посада промоутер.
- Складання плану та графіку проведення презентацій.
- Замовлення відповідного обладнання, рекламних матеріалів (плакатів, зразків, рекламних буклетів, тощо), необхідних для організації презентацій.
- Проведення презентації, безпосередня участь у проведенні промоушн-акцій.
- Аналіз результатів проведених презентацій.
- Складання звітів про виконану роботу.
З 30.05. 2014 по 15. 10. 2014 - Desheli - Call Center - посада головний брокер.
- Ведення телефонних продажів.
- Надання всієї потрібної інформації клієнту за тарифами, послугами, процедурами та акціями компанії.
- Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача у відповідні відділи.
- Введення в базу даних отриманої інформації в 1С;
- Подання загальних відомостей про товари та їхні властивості;
- Введення значущих для продажу критеріїв оцінки товарів.
Додаткова інформація:
Навички роботи: впевнений користувач MC Office, Excel, робота в програмах «Potamus», 1С, Доктор Елікс.
Знання мов: українська - рідна, російська - вільно, англійська – рівень B1, зараз в процесі навчання на рівень B2.
Особисті якості: аналітичне мислення, вміння швидко приймати рішення, швидка здатність до навчання, відповідальність, цілеспрямованість, прагнення до професійного зростання.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
Киев -
Адміністратор рецепції
40000 грн, Киев, Удаленно -
Оператор ПК, 1С, секретар, діловод, офіс-менеджер, адміністратор офісу
22000 грн, Киев -
Адміністратор рецепції
Киев -
Відповідальний секретар, випусковий редактор, координатор
Киев -
Помічник керівника
Киев