Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12279020/

Помічник керівника

Город проживания:
Васильков
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Леоненко Анастасія Олексіївна
Дата народження: 26 травня 1996 року

Сімейний стан: заміжня.
Діти: син, 4 роки.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Адреса: Київська обл. м. Васильків.
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

- З 2014 по лютий 2019 рік закінчила Національний авіаційний університет, спеціальність «Менеджмент соціальної роботи» рівень - магістр.
- З 01.09.2011 року по 27.06.2014 рік закінчила Васильківський коледж Національного авіаційного університету, спеціальність: «соціальна робота», червоний диплом молодшого спеціаліста.

Досвід роботи:

З 08.11.2022 – по сьогодні – «ТОВ Агенція СМО Україна» - посада ассистент керівника.
- документальний супровід: підготовка, узгодження та відстеження договорів, організація підпису документів і контроль їхнього зберігання, робота з проєктною та супровідною документацією, організація та відстеження платежів.
- адміністративна підтримка: ведення внутрішньої звітності про виконання завдань, організація зустрічей, перемовин та комунікацій, контроль виконання доручень керівника, відправка отримання листів, підготовка презентаційних матеріалів.
- планування ділових побачень і поїздок керівника;
- організація корпоративних заходів, бронювання квитків/готелів у відрядження.
- ведення звітності про виконану роботу.

З 02.09.2024 підвищення до фахівця з проектів.

- Робота в 1С;
- Комунікація з клієнтами (на англ.мові), а саме: інформування, звітування, клієнту;
- Формування звітів, аналітична робота;
- Своєчасна обробка замовлень на відправлення за назначеним проектом;
- Узгодження термінів доставки з клієнтом, повернення матеріалів з клінічних баз, оброблення запиту клієнта на знищення матеріалів;
- Облік та переоблік матеріалів, перемаркування та переміщення матеріалів;
- Здійснення контролю за рівнем запасів клієнтської упаковки та логерів;
- Формування документів в 1С;
- Внесення даних в 1С.

З 14.05.2019 по 2021 рік - «ТОВ Поліклініка сімейної медицини - 2» - посада адміністратор.

- Зустріч і супровід пацієнтів;
- ведення запису пацієнтів та здійснення дзвінків;
- консультація по послугами клініки та їх вартості;
- розрахунок пацієнтів, контроль грошових коштів;
- ведення касової дисципліни;
- вирішення в оперативному режимі питань, що виникають;
- виконання доручень керівника.

З 19.02.2018 по 28.02.2019 - «Доктор Оптика» - посада оптик-консультант.

- Підбір окулярів і лінз відповідно до рецепта.
- Оформлення замовлення на окуляри.
- Продаж сонцезахисних окулярів, контактних лінз та аксесуарів.
- Робота з 1С і касою.
- Оформлення документів та облік товару.
З 01.12.2016 по 16.02.2018 - ТОВ «Іст Брокер ЮЕЙ» - посада головний офіс-менеджер за сумісництвом фахівець з персоналу.

- Приймання телефонних дзвінків і відвідувачів у приймальні офісу.
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
- Забезпечення життєдіяльності роботи офісу (замовлення канцтоварів, води, чай, кава).
- Реєстрація та облік вхідної та вихідної документації.
- Виконання окремих службових доручень директора.
- Пошук персоналу для заповнення вакантних місць і створення кадрового резерву.
- Відповідальність за ведення кадрового документообігу.
- Робота зі спеціалізованими ресурсами з підбору персоналу, також соціальні мережі.

З 05.06.2016 по 28.11.2016 - ТОВ «Пан Логістик» - посада менеджер з продажу.
- Пошук і залучення нових клієнтів;
- Ведення бази існуючих клієнтів і підтримання «відносин» з ними;
- Продаж логістичних послуг;
- Інформування клієнтів про всі зміни в асортименті, збільшення і зниження цін, акції зі стимулювання попиту, час приходу продукції на склад;
- Остаточне узгодження з клієнтом умов, що стосуються цін, дат відвантаження і способів доставки продукції;
- Складання щомісячного плану продажів;
- Аналіз обсягів і підсумкова звітність за виконаними продажами.

З 08.09.2016 переведена на посаду помічника юриста.
- Пошук юридичної інформації за тематикою, вказаною юристом.
- Участь у розробці проектів юридичних документів (договорів, запитів, претензій, позовів, скарг).
- Облік і систематизація юридичної документації.

З 25.04.2015 по 01.06.2016 - ПрАТ «Нова Лінія» - посада промоутер.
- Складання плану та графіку проведення презентацій.
- Замовлення відповідного обладнання, рекламних матеріалів (плакатів, зразків, рекламних буклетів, тощо), необхідних для організації презентацій.
- Проведення презентації, безпосередня участь у проведенні промоушн-акцій.
- Аналіз результатів проведених презентацій.
- Складання звітів про виконану роботу.

З 30.05. 2014 по 15. 10. 2014 - Desheli - Call Center - посада головний брокер.
- Ведення телефонних продажів.
- Надання всієї потрібної інформації клієнту за тарифами, послугами, процедурами та акціями компанії.
- Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача у відповідні відділи.
- Введення в базу даних отриманої інформації в 1С;
- Подання загальних відомостей про товари та їхні властивості;
- Введення значущих для продажу критеріїв оцінки товарів.

Додаткова інформація:

Навички роботи: впевнений користувач MC Office, Excel, робота в програмах «Potamus», 1С, Доктор Елікс.
Знання мов: українська - рідна, російська - вільно, англійська – рівень B1, зараз в процесі навчання на рівень B2.
Особисті якості: аналітичне мислення, вміння швидко приймати рішення, швидка здатність до навчання, відповідальність, цілеспрямованість, прагнення до професійного зростання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: