Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Крістіна

Стажер з маркетингу

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Погорєлова Крістіна Олександрівна

М. Київ
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

24.09.2005р – закінчила Могилів-Подільський ліцей з економічним та юридичним
профілем.
01.09.2005р – 30.09.2011р. Київський національний університет імені Т. Шевченка
- Факультет філософії. – Відділення “ Політології ”.
Додатково:
16.02.2008р – Участь в Міжнародній науковій конференції “Дні наук” (отримання
грамоти за найкращу наукову доповідь).
09.02.2009 – 09.03.2009р. - Проходила політологічну практику в Комітеті
Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної
діяльності.
01.02.2011- 15.03.2011р – Проходження педагогічної практики у Військовому
інституті КНУ імені Тараса Шевченка. Кафедра військової політології.

Додаткова освіта:

15.09.2012 - 21.11.2012р. - Перша школа рекрутинга в Україні (FSR.in.UA).
Наявність сертифікату.
Стажування:
08.10.2012 – 10.11.2012р. - Стажування в міжнародній автомобільній компанії
Sixt Rent Car (www.sixt.ua).
Обов’язки: Формування кадрового резерву; визначення вимог до
кваліфікаційних та особистих якостей кандидата; створення оголошень про появу
вакансій; пошук кадрів на відповідні вакансії; аналіз резюме; проведення
телефонних та особистих інтерв’ю; презентація кандидата.
Рекомендації: Остапович Ольга Сергіївна, компанія SIXT Rent a car, HR менеджер.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

01.04.2011- 01.06.2011р – Продавець-консультант, Дочірнє підприємство «Адідас-
Україна».
● Консультування покупців, допомога у виборі товару;
● Інформування клієнтів магазину про спеціальні пропозиції та акції
магазину;
● Підготовка, викладка товару;
● Підготовка та забезпечення порядку в торговому залі протягом дня;
● Виконання планів продаж;
● Пакування придбаного товару;
● Допомога касиру в розрахунках;
● Інформування клієнта про бонусну систему магазину;
● Участь в інвентаризації товару.

04.03.2014 – 21.11.2014р – Адміністратор, ТОВ «Академія сучасної освіти А+»
● Зустріч відвідувачів навчального закладу;
● Консультування з питань, що стосуються послуг, які надаються
Академією;
● Прийняття телефонних дзвінків;
● Керування робочим графіком персоналу рецепції;
● Формування бази клієнтів та її розширення в процесі роботи;
● Робота з кур’єрськими службами;
● Формування розкладів педагогів;
● Контроль оплати, клієнтів закладу, по додатковим гурткам для дітей;
● Забезпечення порядку в зоні зустрічі гостей;
● Формування пропусків для гостей школи;
● Вирішення поточний організаційних та адміністративних питань;

17.08.2017 – 31.10.2024р – Менеджер з адміністративної діяльності, ТОВ
«Києво-Могилянська бізнес школа»
● Відкриття офісу, підготовка до робочого дня;
● Зустріч гостей та партнерів бізнес школи;
● Прийняття, обробка та розподіл дзвінків;
● Надання первинної консультації;
● Робота з кореспонденцією;
● Співпраця з кур’єрськими службами;
● Контроль за термінами договорів та їх пролонгація, щодо співпраці з
кур’єрськими службами, постачальниками Бізнес школи;
● Ведення ділового листування;
● Замовлення візитівок;
● Замовлення ж\д та авіа квитків;
● Бронювання готелів;
● Співпраця з страховими компаніями;
● Оформлення віз для колег та учасників бізнес школи;
● Замовлення та координація транспортних послуг;
● Робота в системі 1С, оплата рахунків, введення нових товарів,
ціноутворення, продаж через систему, формування звіту з продажів;
● Організація зустрічей та нарад;
● Бронювання переговорних кімнат та підтримка їх чистоти протягом
дня;
● Взаємодія з книгарнями, наповнення книжкової полиці та постійне її
оновлення;
● Закупка мерча для бізнес школи (блокноти, ручки, термочашки,
термопляшки, одяг, шопер), поповнення й інвентаризація вказаних речей
, внесення їх в систему 1С, формування цін;
● Пошук партнерів з виробництва й пошиття одягу, канцелярії та
взаємодія з ними;
● Робота з терміналом, проведення оплат, формування звіту;
● Оформлення пропусків автомобілів;
● Проведення первинного підбору адміністративного персоналу
(розміщення оголошень, відбір резюме, телефонне інтерв’ю, проведення
першого етапу співбесіди, організація зустрічі з керівником);
● Допомога новим співробітникам в адаптації на робочому місці,
підтримка в організаційних питаннях;
● Формування робочих графіків для працівників ресепшену. Проведення
контрольних заходів по його дотриманню;
● Адміністративно-господарське забезпечення життєдіяльності офісу
(поповнення аптечки, закупки жіночих дрібничок, хімії, канцелярії,
оновлення аромадифузорів, догляд і закупка рослин в офіс,
замовлення води, цукерок для зовнішніх зустрічей, тощо). Пошук
майстрів різної категорії, ремонтних бригад.
● Взаємодія з різними підрозділами школи та допомога у вирішені
отриманих запитів від колег;
● Виконання доручень керівництва.

Рекомендації: Лупол Дарія Сергіївна, адміністративна директорка. Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Наявність рекомендованого листа.

Проходження курсів підвищення кваліфікації:

26-28 лютого 2018 року – Завершила навчання на програмі управлінського
напрямку: «Школа бренд-менеджменту». На явність сертифікату.

Березень – Травень 2018 року - Завершила навчання на програмі: «Школа
сервісу для менеджерів». На явність сертифікату.

4-6 березня 2019 року - Завершила навчання на програмі: «Емоційна
компетентність: складові продуктивної взаємодії» від Ураїнського Центру
Медіації ([открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)). На явність сертифікату.

1-3 липня 2021 року - Завершила навчання на програмі: «Менеджмент: основні
вміння управлінця». На явність сертифікату.

Лютий – Березень 2023 року - Завершила навчання на програмі: «Внутрішні
комунікації і корпоративна культура. Стратегічний рівень». На явність
сертифікату.

Володіння мовою:

Українська – рідна;
Англійська – Upper Intermediate (на стадії вивчення).

Особисті якості:

Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, пунктуальна, організована,
вмію працювати в колективі, але й свої погляди відстоюю активно та
аргументовано (у випадках наявності більшого досвіду чи знань у певному
запиті, ситуації). Чую і поважаю людей навколо, і готова завжди допомогти при
можливості. Легко навчаюсь із задоволенням вчусь новому. До стресових
ситуацій ставлюсь з розумінням, а інколи й з посмішкою, бо як на мене, немає в
світі невирішених проблем. Звичайно, якщо ти зацікавлений у їх вирішені!
Ціную людей, які прагнуть досягти чогось нового, не бояться викликів й не
стоять на місці. Шкідливих звичок не маю. Наявність водійських прав. У вільний
час обожнюю кататись на квадро циклах. Займаюсь балетом. А при гарному
настрої, можете помітити мене й на пробіжці.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: