Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Медичний реєстратор

Рассматривает должности:
Медичний реєстратор, Діловод, Організатор, Начальник відділу кадрів, Адміністратор, Спеціаліст з інформаційних технологій, Інспектор з контролю, Спеціаліст з персоналу, Офіс-менеджер, Завідувач
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Лелик – Пороткова Ольга Василівна
Дата народження – 12.03 1989 р., вік – 35 років
Сімейний стан – заміжня, маю доньок 11 (одинадцяти) та 2 (двох) років
Адреса- м. Київ, вул. Комбінатна 25 – А, кв. 78
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2014 р. – 2007 р. Київський національний механіко-металургійний технікум.
2007р. – 2011 р. Київський інститут економіки та менеджменту.
2020р. – пройшла курс навчання від НПУ ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «Ділова англійська мова», де прослухала курс «Діловодство , кадрове діловодство, архівна справа, та ділова англійська мова», про що отримала свідоцтво.

Досвід роботи:
З 2007 р. по 04.11.2019 р. – Державна енергетична компанія (секретар керівника та фахівець відділу діловодства та контролю.)
З 2021 р. по 2022 р. – Асоціація українських банків
З 2022 р. по 2023 р. – Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (Головний фахівець Відділу документального забезпечення)
Приймання та реєстрація вхідної та вихідної документації;
Приймання та реєстрація електронної пошти;
Складання фінансового плану та кошторису витрат для потреб відділу;
Складання плану – графіку закупівель товарів, робіт, послуг, здійснення контролю за виконанням договорів;
Забезпечення збереження , ведення обліку проходження документів і контроль терміну їх виконання;
Здійснення контролю за строками виконання документів та їх правильним оформленням;
Оформлення наказів і посвідчень на службові відрядження працівників апарату управління;
Реєстрація документів працівників, які прибувають у відрядження на підприємство;
Прийняття участі у плануванні, організації і вдосконаленні діяльності роботи канцелярії;
Приймання участі в розробці нормативної та методичної документації з метою вдосконалення організації діловодства;
Введення електронного документообороту на підприємстві та робота в ньому (LSDOK);
Співпраця з «Укрпоштою» та іншими організаціями (відправка/отримання листів), закупівля конвертів та марок для потреб організації, ведення обліку та списання матеріальних цінностей відділу;
Заключення договорів;
Досконале володіння оргтехнікою, ПК, в тому числі міні АТС;
Досконале володіння державною мовою.
Особисті якості – ініціативність, організованість, пунктуальність, відповідальність, обізнаність, дипломатичність, працездатність, охайність.
Віддам перевагу роботі на неповний робочий день/тиждень або гібридний графік роботи.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: