Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олена

Менеджер служби підтримки

Рассматривает должности:
Менеджер служби підтримки, Менеджер ЗЕД, Аналітик, Туристичний менеджер, Менеджер з продажу, Бухгалтер, Операційний менеджер, Рекрутер, Маркетолог
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОЛЕНА ОБОЛЕНЦЕВА
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Керівник відділу продажів туристичної агенції з 2006 року . Знання готельної бази, особливості
країн та візові вимоги для подорожуючих , орієнтування на індивідуальні потреби кожного клієнта
, знання всіх популярних напрямків: Європа , Азія, ОАЕ , Египет , Туреччина , Карибський басаейн ,
Черногорія , Хорватія , та всі інші напрямки . Зимовий та Літній відпочинок . Велика база власних
клієнтів , відвідувала рекламні тури щороку , по основним та новим напрямкам. Продаж як
пакетних турів так і прорахунок індивідуальних турів , майже всі клієнти стали постійними на
протязі 18 років . Візова підтримка . Повний спектр підтримка туристів 24/7.

Знання мов:
Украінська рідна
Англійська вільно
Норвезька В1/В2

Досвід
01.10.2023 – 30.01.2025

ПП Стар Дест керівник відділу продажів

19 КВІТНЯ 2022 – 31 ТРАВНЯ 2023
СТАРШИЙ КЕРІВНИК ПРОЦЕСІВ INFOSYS BRNO
SENIOR PROCESS EXECITIVE INFOSYS BRNO
Cisco Project
• В2В
• Технічна підпримка клієнтів у програмному забезпеченню.
Аналітичне виправлення помилок при користуванні користувачами програми CCW-R.
Обробка кейсів у Pega, створення кейсів Service Now.
• Customer Support via chart and email.
• QUOTING process. QA check
• Boooking process

• Ticket Based
Управління та обробка запитів в інструменті CCW-R
 Створення кейсів і виправлення помилок в них
 Робота зі складними питаннями та технічними запитами.
 Перша точкою ескалації для агентів служби підтримки.
 Щоденне письмове та усне ділове спілкування.
 Підтримка кінцевих користувачів по телефону, в чаті та електронною поштою.
– Service Now.
 Дослідження інформації та рішень недокументованих
технічні проблеми (наприклад, Google, форуми тощо).
 Турбота про імідж компанії.
 Технічна підтримка заявок
 Надання технічних рішень
 Управління та пріоритизація заявок в інструменті PEGA
 Використовуючи весь наявний досвід та інструменти з моєї попередньої посади

ДАТИ ВІД ЧЕРВЕНЬ 2006 – 24 ЛЮТОГО 2022
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ , START DEST TRAVEL
 Великий досвід обробки замовлень
 Індивідуальний підхід до кожного замовника як бюджетні тури так і ВІП клієнти
 Досвід роботи з групами та індивідуальними туристами
 Знання готельноі бази, особливості краін, особливості перетину кордону та візові правила
 Досвід роботи як з пакетними турами так і прорахунок індивідуальних турів
 Бронювання авіаквитків, автобусних та квитків на потяги , як в Украіні так і закордоном.
 Повний супровід клієнтів від підбору туру до повернення з подорожі
 Досвід роботи у стресових ситуаціях та вміння приймати рішення
 Досвід роботи з первинною бухалтерією
 Exel, Word, Power point, Photoshop, CRM

ТРАВЕНЬ 2002 – ЧЕРВЕНЬ 2006
ПОМІЧНИК ВИКОНАВЧОГО ДИРЕКТОРА,
UM AIR UKRAINE MEDITERIAN AIRLINES
 Обробляла нарахування заробітної плати та розподіляла зарплату між
співробітниками
 Планування подій, створення та ведення офісного календаря
 Ведення журналів роботи офісних співробітників

2
 Вітала відвідувачів, відповідала на всі запити та планування робочого часу
 Ефективно планувала майбутні проекти

1997 SEPTEMBER ЧЕРВЕНЬ 2002
МАГІСТР ЕКОНОМІКИ, КИЇВСЬКИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТИТУТ

2008 ВЕРЕСЕНЬ ЧЕРВЕНЬ 2011
МАГІСТР ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ГЕОДЕЗІЯ», НАЦІОНАЛЬНА АГРАРНА
АКАДЕМІЯ

НАВИЧКИ
 Обслуговування клієнтів  Гнучкість
 Тайм-менеджмент
 Управління новими проектами
 Вирішення проблем
 Укладання договорів
 Продаж (індивідуальний підхід) 90%
наших клієнтів є постійними клієнтами.
 Комплексний підхід від початку до
повернення (пошук туру, бронювання
квитків, готелю, страховка трансферу,
подача заявки на візу, якщо це
необхідно)
 Організація екскурсій для груп, а також
підтримка груп у їхньому турі
 надання інформації про культуру та
історію відвіданого району, а також
забезпечення задовільного надання
таких послуг, як проживання та
транспорт. (готелі, харчування, вид пляжу
і т.д.)
 Відповідальна
 Готовність до роботи в стресових
ситуаціях
 Бухгалтерський облік , звіти
 В2В, B2C
 Підтримка інструментів
 Комунікативні навички

 Бронювання

3
4

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: