- Файл
Олена
Менеджер служби підтримки
- Рассматривает должности:
- Менеджер служби підтримки, Менеджер ЗЕД, Аналітик, Туристичний менеджер, Менеджер з продажу, Бухгалтер, Операційний менеджер, Рекрутер, Маркетолог
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12309869/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
[
Електронна пошта [
Керівник відділу продажів туристичної агенції з 2006 року . Знання готельної бази, особливості
країн та візові вимоги для подорожуючих , орієнтування на індивідуальні потреби кожного клієнта
, знання всіх популярних напрямків: Європа , Азія, ОАЕ , Египет , Туреччина , Карибський басаейн ,
Черногорія , Хорватія , та всі інші напрямки . Зимовий та Літній відпочинок . Велика база власних
клієнтів , відвідувала рекламні тури щороку , по основним та новим напрямкам. Продаж як
пакетних турів так і прорахунок індивідуальних турів , майже всі клієнти стали постійними на
протязі 18 років . Візова підтримка . Повний спектр підтримка туристів 24/7.
Знання мов:
Украінська рідна
Англійська вільно
Норвезька В1/В2
Досвід
01.10.2023 – 30.01.2025
ПП Стар Дест керівник відділу продажів
19 КВІТНЯ 2022 – 31 ТРАВНЯ 2023
СТАРШИЙ КЕРІВНИК ПРОЦЕСІВ INFOSYS BRNO
SENIOR PROCESS EXECITIVE INFOSYS BRNO
Cisco Project
• В2В
• Технічна підпримка клієнтів у програмному забезпеченню.
Аналітичне виправлення помилок при користуванні користувачами програми CCW-R.
Обробка кейсів у Pega, створення кейсів Service Now.
• Customer Support via chart and email.
• QUOTING process. QA check
• Boooking process
• Ticket Based
Управління та обробка запитів в інструменті CCW-R
Створення кейсів і виправлення помилок в них
Робота зі складними питаннями та технічними запитами.
Перша точкою ескалації для агентів служби підтримки.
Щоденне письмове та усне ділове спілкування.
Підтримка кінцевих користувачів по телефону, в чаті та електронною поштою.
– Service Now.
Дослідження інформації та рішень недокументованих
технічні проблеми (наприклад, Google, форуми тощо).
Турбота про імідж компанії.
Технічна підтримка заявок
Надання технічних рішень
Управління та пріоритизація заявок в інструменті PEGA
Використовуючи весь наявний досвід та інструменти з моєї попередньої посади
ДАТИ ВІД ЧЕРВЕНЬ 2006 – 24 ЛЮТОГО 2022
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ , START DEST TRAVEL
Великий досвід обробки замовлень
Індивідуальний підхід до кожного замовника як бюджетні тури так і ВІП клієнти
Досвід роботи з групами та індивідуальними туристами
Знання готельноі бази, особливості краін, особливості перетину кордону та візові правила
Досвід роботи як з пакетними турами так і прорахунок індивідуальних турів
Бронювання авіаквитків, автобусних та квитків на потяги , як в Украіні так і закордоном.
Повний супровід клієнтів від підбору туру до повернення з подорожі
Досвід роботи у стресових ситуаціях та вміння приймати рішення
Досвід роботи з первинною бухалтерією
Exel, Word, Power point, Photoshop, CRM
ТРАВЕНЬ 2002 – ЧЕРВЕНЬ 2006
ПОМІЧНИК ВИКОНАВЧОГО ДИРЕКТОРА,
UM AIR UKRAINE MEDITERIAN AIRLINES
Обробляла нарахування заробітної плати та розподіляла зарплату між
співробітниками
Планування подій, створення та ведення офісного календаря
Ведення журналів роботи офісних співробітників
2
Вітала відвідувачів, відповідала на всі запити та планування робочого часу
Ефективно планувала майбутні проекти
1997 SEPTEMBER ЧЕРВЕНЬ 2002
МАГІСТР ЕКОНОМІКИ, КИЇВСЬКИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТИТУТ
2008 ВЕРЕСЕНЬ ЧЕРВЕНЬ 2011
МАГІСТР ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ГЕОДЕЗІЯ», НАЦІОНАЛЬНА АГРАРНА
АКАДЕМІЯ
НАВИЧКИ
Обслуговування клієнтів Гнучкість
Тайм-менеджмент
Управління новими проектами
Вирішення проблем
Укладання договорів
Продаж (індивідуальний підхід) 90%
наших клієнтів є постійними клієнтами.
Комплексний підхід від початку до
повернення (пошук туру, бронювання
квитків, готелю, страховка трансферу,
подача заявки на візу, якщо це
необхідно)
Організація екскурсій для груп, а також
підтримка груп у їхньому турі
надання інформації про культуру та
історію відвіданого району, а також
забезпечення задовільного надання
таких послуг, як проживання та
транспорт. (готелі, харчування, вид пляжу
і т.д.)
Відповідальна
Готовність до роботи в стресових
ситуаціях
Бухгалтерський облік , звіти
В2В, B2C
Підтримка інструментів
Комунікативні навички
Бронювання
3
4
Похожие кандидаты
-
Support manager
Удаленно -
Інженер (технічна підтримка)
25000 грн, Удаленно, Днепр -
Менеджер служби підтримки
Удаленно -
Support manager
30000 грн, Удаленно -
Customer support representative
Удаленно -
Фахівець підтримки користувачів
30000 грн, Удаленно