Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Роман

Експерт, керівник проєктів, організації, ГО, БФ, БО, філії (виїздний)

Рассматривает должности: Експерт, керівник проєктів, організації, ГО, БФ, БО, філії (виїздний), Координатор, Спеціаліст з впровадження, Бізнес-аналітик, Менеджер з розвитку, Регіональний менеджер, Менеджер організацій
Возраст: 47 лет
Город проживания: Ровно
Готов работать: Другие страны, Житомир, Ивано-Франковск, Киев, Луцк, Львов, Ровно, Тернополь, Удаленно, Хмельницкий
Рассматривает должности:
Експерт, керівник проєктів, організації, ГО, БФ, БО, філії (виїздний), Координатор, Спеціаліст з впровадження, Бізнес-аналітик, Менеджер з розвитку, Регіональний менеджер, Менеджер організацій
Возраст:
47 лет
Город проживания:
Ровно
Готов работать:
Другие страны, Житомир, Ивано-Франковск, Киев, Луцк, Львов, Ровно, Тернополь, Удаленно, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ: Роман СВИНАРЧУК​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​
Рівне, Україна • [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • +38 68 68 35 800

Досвід роботи​ ​ ​ ​ ​ ​ - 2023-2024 Підвищення кваліфікації у навчально-методичному
центрі «Школа освітніх інновацій» Національного університету
● 2024-2025 рр. «Острозька академія» (особиста, соціальна та навчальна
Керівник–представник регіональної філії охоронної компанії. компетентності, компетентність культурної обізнаності та
Директор готельно-ресторанного комплексу: приватної самовираження, мовна, грамотність, цифрова,
садиби, ресторану, кафе, апарт готелю. підприємницька, громадянська, математична та у науках,
Експерт з самоврядування в ГО "Захист держави" м.Рівне. технологіях та інженерії);
Експерт з комунікацій в A+S Consult LLC - комунікація зі - 2021-2024 був учасником та асистентом в тренінгах та
стейкхолдерами та місцевим самоврядуванням (в транспортній семінарах, щодо сталого розвитку громад та округів USAID;
галузі у місті Хмельницький та долучення до міжнародного проєкту - 2015-2024 ряд тренінгів Інституту політичної освіти (політична
по тимчасовому контракту - онлайн). освіта суспільства, розвиток місцевого самоврядування та
Засновник ТОВ “4Фемілі” (єдиний податок, 3-тя група без ПДВ) парламентаризму, європейська інтеграція України):
- комунікація, експерт, тренер, приватний бізнес. b2b, b2c, видавництво.
комунікація, державна служба, стратегія громад, соціальні
аспекти громад, комунальні питання та екологія, благоустрій,
● 2020 - 2024 рр. (3,5 роки)
нотаріальні дії, правовий статус самоврядування,
Староста в Острозькій міській раді, представник міського голови
впровадженням реформи децентралізації в Україні - USAID;
- Організовував комунікацію між місцевою владою та громадою, що
дозволило швидко реагувати на соціальні потреби мешканців.
- Реалізував проєкти, які підвищили залучення населення до процесу ● Участь у проєктах, волонтерство, професійні знання та
прийняття рішень. набутий досвід:
- був членом експертної ради спілки старост України;
● 1999-2018 рр. (18,5 роки) - входив в спілку асоціації зони ризику навколо ХАЕС;
Начальник видавничого відділу, відділу зв'язків з - є членом робочої групи щодо розробки стратегії та сталого
громадськістю та редакції, експерт з комунікації ​ розвитку громади;
в НаУ«Острозька академія» - був головою постійної комісії з правових питань місцевого
- комунікація, PR, редактор, адміністрування, виробничий процес; ПКД; самоврядування депутатської діяльності та етики, депутатом
бухгалтерський облік; організаційна, проєктна, навчально-семінарська районної ради VII скликання;
та виставково-презентаційна діяльність; технічний редактор та - помічник депутата Рівненської обл. ради VIII скликання;
коректор; дотримання норм закону. - видав понад 2000 видавничих та медійних проєктів; член оргкомітету
фестивалів м.Нетішин (2018, 2019), співзасновник "Молодіжного
● 2014-2021 рр. (8,5 роки) етнофестивалю “Новомалинська Любава", заступник голови
Викладач-практик кафедри журналістики в НаУОА оргкомітету;
Предмети: менеджмент та маркетинг в журналістиці, віртуальна - співпрацював та маю контракти USAID, Chemonics International, DG
редакція та презентації; видання газет і журналів; видавнича справа; East, InterNews UA, UNICEF, “Рокада”, “100% життя”, “Екоклуб”, “Стара
дизайн, макетування і редагування; основи міжнародної Волинь”, “Сварог”, “ІнСорс” та ін. щодо соціально-економічних
журналістики; телерадіо справа, основи виробничого процесу та проєктів в громаді.
технічні засоби.
● За 20 років ведення справ маю інженерно-технічні навички,
● 2001-2020 рр. (18,5 роки) інформаційно-аналітичні уміння, критичне мислення,
Керівник, менеджер, директор ФОП Свинарчук Р.В. креативність, цифрову грамотність, проєктну та роботу з
- B2b, b2c, операційна діяльність, комерційний менеджер. базами даних, уміння комунікації та налагодження зв’язків,
- Керував діяльністю з відновлення, транспортування та реалізації співпрацю з громадами, маю технічні навички, редактора,
страхових та після дорожньо-транспортних пригод авто. власник СТО. журналістської роботи, лідерські навички, цікавість та
Організація роботи з персоналом та контрагентами, підрядниками:
безперервне навчання та пізнання новизни.
ведення переговорів, робота з договорами, технічні завдання,
виконання зобов'язань та врегулювання виробничих процесів.
- Видавництво, керував інформаційно-технічним сервіс-центром, ● Комп'ютерні навички: вільно володію комп’ютерною
видавничо-поліграфічною, рекламною справою. технікою та оргтехнікою, маю навички з професійними
- Проєктні та стратегічні рішення та інформаційні послуги. редакторами графіки та тексту, баз даних, програмування (MS
Office: Word, Excel, Powerpoint, Publisher, Access; Adobe:
Освіта​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ Photoshop, InDesign, Illustrator, Premier, Reader pro; CorelDraw:
Draw, Paint; Google apps; MS Windows; 1C; Bitrix та ін.)
● НаУ «Острозька академія», м.Острог
магістр журналістики ​​ ​ 2014-2015 н.р. ● Знання мов:​
магістр державного управління / державна служба ​ українська – рідна, ​
(світова та європейська інтеграція) ​ 2005-2006 н.р. англійська – добре (середній рівень, навчаюсь до рівня B2),​
спеціаліст з фінансів​ ​ ​ 2002-2003 н.р. польська – розмовна, російська – вільно
бакалавр економіки та підприємництва​ 2000-2002 н.р.
● Державний університет водного господарства, м.Рівне Додаткова інформація​ ​ ​ ​ ​
управління та менеджмент ​ ​ 1998-2000 н.р.
автомобілі й автомобільне господарство​ 1995-1998 н.р. ● Особисті якості: швидко сприймаю інформацію та навчаюсь,
● Нетішинське професійне училище, м.Нетішин наполегливий, маю власну думку та позицію, але вмію працювати в
телерадіомеханік​ ​ ​ 1995-1996 н.р. команді та великому колективі, готовий допомагати,
цілеспрямований, відповідальний, маю аналітичні здібності,
розвинені проектно-інженерні уміння.
Вміння та навички​ ​ ​ ​ ​ ● Водійські права: маю, категорії В, С, C1.
Обмеження: вроджена близорукість та астигматизм, виключений з
● Проходження тренінгів, навчання. Професійні сертифікати: реєстру військового обліку, судимість відсутня;
-​ 2025 “Дизайн мислення. Проєкти для згуртованості громади” ● Готовий до переїзду за місцем роботи маю право виїзду за кордон.
- IREX Хобі: подорожі, технології, активне соціальне життя.
- 2024 Тренінг для тренерів: Впровадження систем фінансових
та не фінансових стимулів у закладах охорони здоров'я, Надаю згоду на обробку моїх персональних даних керівниками та спеціалістами
при професійному підборі на вакантні посади
USAID;
CV: Roman SVYNARCHUK​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​
Rivne, Ukraine • [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • +38 68 68 35 800

Career summary​ ​ ​ ​ ​ ​ entrepreneurial competencies, civic competencies, mathematical
competencies and competencies in science, technology and
● 2024-2025 engineering);
Head representative of a regional branch of a security company. - 2021-2024 Participated and assisted in training and seminars on
Director of the hotel and restaurant complex: private residence, sustainable development of communities and districts - USAID.
restaurant, apart hotel - 2015-2024 a series of trainings of the Institute of Political
Expert on self-government at the NGO “Protection of the State” Education (political education of society, development of local
Communications Expert / A+S Consult LLC (temporary contract - online) self-government and parliamentarism, European integration of
- communication with stakeholders in the transport industry in the city of Ukraine): communication, civil service, community strategy, social
Khmelnytskyi and involvement in an international contract project. aspects of communities, municipal issues and ecology,
Founder “4FAMILY” LLC (single tax, 3rd group 5% without VAT) landscaping, notarial acts, legal status of self-government,
- communication, expert, trainer, private business, b2b, b2c, publishing implementation of decentralization reform in Ukraine - USAID;

● 2020-2024 (3,5 years) ● Participation in projects, volunteering, professional knowledge
Starosta (the Ostroh City Council), municipal representative and experience:
- Organized communication between the local authorities and the - Member of the expert council of the Union of Starosta’s of Ukraine;
community, which allowed them to respond quickly to the social needs
- Member of the association of the risk zone around KhNPP;
of residents.
- Implemented projects that increased public involvement in
- Member of the working group on strategy development and
decision-making. sustainable community development;
- Chairman of the Standing Committee on Legal Issues of Local
● 1999-2018 (18,5 years) Self-Government, Deputy Activity and Ethics, deputy of District
Head of the Publishing, Public Relations and Editorial Council of the VII convocation;
Department, Communications Expert of NU Ostroh Academy - Assistant to the deputy of the Rivne Regional Council of the VIII
- communication, PR, editor, administration, production process; design and convocation;
development; accounting; organizational, project, training, seminar and - Socially active, engaged in social activities. Participated on the
exhibition and presentation activities; technical editor and proofreading; local level in Presidential and Governmental election processes;
compliance with the law. - Published more than 2000 publishing and media projects;
- Member of the organizing committee of Netishyn festivals (2018, 2019),
● 2014-2021 (8 years) co-founder of the Youth Ethnic-Festival "Novomalynska Liubava", deputy
Practitioner at the Department of Journalism at the NUOA head of the organizing committee;
Subjects: management and marketing in journalism, virtual editing and - Collaborated with and have contracts with USAID, Chemonics International,
presentations; newspaper and magazine publishing; publishing; design, DG East, InterNews UA, UNICEF, Rokada, 100% Life, Ecoclub, Stara Volyn,
layout and editing; basics of international journalism; television and radio Svarog, InSource, and others on socio-economic projects in the community;
business, basics of production process and technical means.
● Over 20 years of business experience, I have engineering and
● 2001-2020 (18.5 years) technical skills, information and analytical skills, critical
Director, manager- individual entrepreneur Svynarchuk R.V. thinking, creativity, digital literacy, experience in project
- B2b, b2c, operations, commercial manager, managed the activities of management and database work, communication and
restoration, transportation and sale of insurance and after road accidents networking skills, and community engagement. I also have
cars. Service station owner. Organization of work with staff and technical skills, editorial and journalistic experience, leadership
contractors, contractors: negotiations, work with contracts, terms of skills, curiosity, and a desire for continuous learning and
reference, fulfillment of obligations and regulation of production
experience.
processes.
- Communications, PR, publisher, managed the information and technical
service center, publishing, printing and advertising. ● Computer skills: fluent in computers and office and
- Project and strategic solutions and information services professional equipment, have skills with professional graphics
and text editors, data base, programming (MS Office: Word,
Education​​ ​ ​ ​ ​ ​ Excel, Powerpoint, Publisher, Access; Adobe: Photoshop,
InDesign, Illustrator, Premier, Reader pro; CorelDraw: Draw, Paint;
● National University of Ostroh Academy Google apps; MS Windows; 1C; Bitrix and more…).
Master of Journalism​ ​ ​ 2014-2015
Master of Public Administration / Civil Service ● Knowledge of languages:​
(Global and European Integration)​ ​ 2005-2006 Ukrainian - native, ​
Specialist of Finance ​ ​ ​ 2002-2003 English - average (I am studying up to B2 level),​
Bachelor of economics and entrepreneurship ​ 2000-2002 Polish - conversational, russian - fluently
● State University of Water Management
Studying at Management and Marketing​ 1998-2000 Additional Information​ ​ ​ ​ ​
Studied Automobile Management ​ ​ 1995-1998
● Netishyn Vocational School TV and Radio​ 1995-1996 ● Personal qualities: I quickly perceive information and learn,
persistent, have my own opinion and position, but I can work in
​ ​ ​ ​ ​ a team and a large team, ready to help, purposeful, responsible,
have analytical skills, developed design and engineering skills.
● Training and education. Professional certificates: ● Driving license: I have a driver's license, categories B, C, C1.
-​ 2025 “Design Thinking: Projects for Community Cohesion” – IREX Limitations: congenital myopia and astigmatism, excluded from
- 2024 Training for trainers "Implementation of financial and the military registration register, no criminal record.
non-financial incentive systems in healthcare facilities" - USAID. ● Ready to relocate to the place of work, I have the right to go
- 2023-2024 Advanced training at the educational and outside the country.
methodological center “School of Educational Innovations” Hobbies: Travel, technologies, Social activities.
NU Ostroh Academy (personal, social and academic
competencies, cultural awareness and expression competencies, I agree to the processing of my personal data by managers and specialists ​
in the course of professional selection for vacant position
language competencies, literacy, digital competencies,
COVER LETTER: Roman SVYNARCHUK​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​
Rivne, Ukraine • [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • +38 68 68 35 800

Good and peaceful day to you! Доброго і мирного Вам дня!

I hope we will have a chance to talk to you in person. Маю надію, що ми поспілкуємось наживо.

Having considerable experience and acquired skills in my previous Маючи значний досвід та надбані навички в попередній
activities, I am eager to realize my potential in this field, work діяльності, з великою наснагою і бажанням хочу
in a multidisciplinary project team and share my knowledge. реалізувати себе в даному напрямку, працювати в
мультидисциплінарній проектній команді та поділитися
I currently work in projects as a self-government and набутими знаннями.
communications expert.
Наразі працюю в проєктах експертом зі самоврядування та
In particular, the position of starosta allowed me to implement комунікацій.
and implement significant communication skills and
knowledge of technology in working with the community, Особливо посада старости дала реалізувати та впровадити
self-government bodies, government agencies, and значні комунікативні навички та знання технологій в роботі
representative offices in a politically sensitive context. I have з громадою, органами самоврядування, державними
experience and knowledge of human resources management, установами, а також представництвами в політично
municipal management, administrative services and their делікатному контексті. Маю досвід та знання управління
digitalization, and expert methodologies. I have also gained персоналом, муніципального управління, надання
experience in communicating with people with disabilities, адміністративних послуг та їх цифровізацією, надання
different age groups, belonging to different religious експертних методологій. Також набув досвіду спілкування з
communities, national origin, veteran status, IDP status, etc. людьми з інклюзією, з обмеженими можливостями,
різновіковою категорією, з приналежністю до різних
Working in an educational institution, where I had the opportunity релігійних громад, національного походження, статусу
to gain experience as a manager not only of the production ветерана(-ки), ВПО та ін.
area, but also constant presentations and representative
meetings gave me a special understanding of how to seek the Робота в освітньому закладі, де мав змогу набути досвід
implementation of projects, and there were at least a hundred будучи керівником не лише виробничого напряму, а й
of them a year, I developed the skill of a crisis manager. постійні презентації та представницькі зустрічі дали
Especially the work as a teacher, which gave me excellent особливе розуміння як шукати реалізацію проектів, а їх
analytical skills and the need to always be in search of було не менше ніж сотня на рік, виробився навик
innovations, self-education and learning, resulting in…

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: