- Файл
Руслана
Офіс-менеджер, обліковець
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, обліковець, Менеджер торгового залу
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Кременец
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12339134/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Координація роботи офісу та підтримка організаційних процесів.
Забезпечення ефективного функціонування офісного обладнання.
Управління розподілом вхідних та вихідних документів. Ведення звітності та
Особисті дані облік відпрацьованого часу співробітників, ведення графіку відпусків,
лікарняних. Організація та ведення архіву документації. Забезпечення
Руслана Шушкевич закупівель та запасів офісного обладнання. Ведення Каси, і всіх супутніх
документів, робота з касою РРО. Робота з програмою 1С8 (друк, коригування,
[
фізичних так і юридичних осіб, переміщення ведення рух товарів і тд.
оформлення різних груп мототехніки). Здача інкасації + оформлення всієї
м. Кременець, Кременецький
супутньої документації. Комунікація з клієнтами. Уміня працювати у пошті
р-н, Тернопільська область
зокрема в Microsoft Outlook і ще з декількома. Освоїла такі програми як:
47000 Кременець
Microsoft Word, Microsoft Excel.
20 травня 1989 р.
Освіта
Жіночий
Бакалавр вер 2008 - черв 2011
Українське Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса
Шевченка, м.Кременець
Навички Досвід роботи
Microsoft Word
Офіс-менеджер жовт 2018 - січ 2025
Microsoft Excel ПП БУДПОСТАЧ
1С8
Координація роботи офісу та підтримка організаційних процесів
Організація документообігу Забезпечення ефективного функціонування офісного обладнання
Управління розподілом вхідних та вихідних документів
Касова дисципліна Ведення звітності та облік відпрацьованого часу співробітників, ведення
графіку відпусків, лікарняних
Ведення звітності Організація та ведення архіву документації
Забезпечення закупівель та запасів офісного обладнання
Уміння працювати в команді
Ведення Каси, і всіх супутніх документів, робота з касою РРО
Навички спілкування Робота з програмою 1С8 (друк, коригування, накладних; завіс коштів на
рахунки, заведення нових контрагентів як фізичних так і юридичних осіб,
Базові комп'ютерні навички переміщення ведення рух товарів і тд. оформлення різних груп
мототехніки)
Клієнтоорієнтованість Здача інкасації + оформлення всієї супутньої документації
Комунікація з клієнтами
Організаційні навички
Уміня працювати у пошті зокрема в Microsoft Outlook і ще з декількома
Адміністративна підтримка Освоїла такі програми як: Microsoft Word, Microsoft Excel
Лідерські здібності
Мова
Українська
Англійська
Хобі
Читання книжок
Малювання
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, менеджер, продавець
Кременец -
Офіс-менеджер
Кременец -
Офіс-менеджер
Кременец -
Офіс-менеджер
Кременец -
Менеджер по роботі з клієнтами
Кременец