Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юрий

Заступник директора з персоналу

Возраст:
54 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Прізвище, ім’я та по батькові: Черкашин Юрій Миколайович
Дата народження: 23.07.1971 р.
Сімейне положення: одружений.
Громадянство: України.
Місто мешкання: Одеська область, Одеський район, с. Великий Дальник, вул. Шевченко буд. 53А
Контактна інформація:
мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Цілі: застосування свого професійного досвіду, навиків та знань на посаді керівника з управління персоналом.
Основні функції та завдання, які мною, як керівником відпрацьовувались по управління персоналом:
Функція „визначення потреби організації в персоналі”:
- планування якісної потреби у персоналі;
- вибір методів розрахунку і планування кількісної потреби в персоналі.
Функція „забезпечення персоналом”:
- одержання й аналіз маркетингової (в області персоналу) інформації;
- розробка і використання інструментарію забезпечення потреби в персоналі;
- добір персоналу, його ділова оцінка.
Функція „використання персоналу”:
- визначення змісту і результатів праці на робочих місцях;
- виробнича соціалізація;
- введення персоналу, його адаптація в трудовій діяльності;
- упорядкування робочих місць;
- забезпечення безпеки праці;
- вивільнення персоналу.
Функція „розвиток персоналу”:
- планування і реалізація кар´єри та службових переміщень;
- організація і проведення навчання.
Досвід роботи:
- з березня 2000 року по липень 2017 року працював у ЗС України на посадах пов’язаних з управлінням персоналу (17 років).
- старший помічник начальника штабу з кадрів і стройової частини полку – 1 рік;
- офіцер відділу підбору та розстановки кадрів управління кадрів Південного оперативного командування – 5 років;
- старший офіцер відділу підбору та розстановки кадрів (центру) управління особового складу Південного оперативного командування – 15 років;

- начальник відділу комплектування офіцерами – заступник начальника управління персоналу оперативного командування «Південь» (кількість штату 25000 чол.) - 4 роки;
- з серпня 2017 року по вересень 2024 року працював на посадах пов’язаних з кадровою роботою (7 років).
- провідний інженер (з кадрів) 4993 військового представництва МО України (кількість штату – 50 чол.);
- заступник директора з управління персоналом закладу (кількість штату – 893,75 ставок);
- заступник Генерального директора з управління персоналом закладу (кількість штату – 1370,00 ставок);
Посадові обов’язки:
- організація управління формуванням, використанням та розвитком персоналу закладу на основі максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;
- керування роботою з формування кадрової політики, визначення її основних напрямів відповідно до стратегії розвитку підприємства та заходів з її реалізації.
- приймання участі у розробленні бізнес-планів підприємства із забезпечення його трудовими ресурсами.
- організація проведення досліджень, розроблення та реалізація комплексу планів та програм щодо роботи з персоналом з метою залучення та закріплення у закладі працівників потрібних спеціальностей та кваліфікації на основі застосування наукових методів прогнозування та планування потреби в кадрах, з урахуванням забезпечення збалансованості розвитку виробничої та соціальної сфери, раціонального використання кадрового потенціалу з урахуванням перспектив його розвитку та розширення самостійності в сучасних економічних умовах;
- проведення роботи з формування та підготовки резерву кадрів для висування на керівні посади, щодо планування кар'єри, створення системи безперервної підготовки персоналу;
- організація та координація розроблення комплексу заходів з підвищення мотивації праці працівників усіх категорій на основі реалізації гнучкої політики матеріального стимулювання, покращення умов праці, підвищення її змістовності та престижності, раціоналізації структур та штатів, зміцнення дисципліни праці;
- визначення напрямів роботи з управління соціальними процесами у закладі, створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі, стимулювання й розвитку форм участі працівників в управлінні, створення соціальних гарантій, умов для ствердження здорового способу життя;
- забезпечення організації та координації проведення досліджень із створення нормативно-методичної бази управління персоналом, вивчення та узагальнення передового досвіду з питань нормування та організації праці, оцінки персоналу, професійного добору та професійної орієнтації, впровадження методичних та нормативних розробок у практику;
- контролювання додержання норм трудового законодавства у роботі з персоналом;
- консультування керівників підрозділів з усіх питань, які пов'язані з персоналом;
забезпечення періодичної підготовки та своєчасне подання аналітичних матеріалів щодо соціальних та кадрових питань у закладі;
- складання прогнози розвитку персоналу, виявлення проблем, що виникають та готування можливих варіантів їх рішень;
- постійне вдосконалення процесів управління персоналом на основі впровадження соціально-економічних та соціально-психологічних методів управління, передових технологій кадрової роботи, створення та ведення банку даних персоналу, стандартизації та уніфікації кадрової документації, застосування засобів обчислювальної техніки, комунікацій та зв'язку;
- здійснення методичного керівництва та координації діяльності структурних підрозділів підприємства, які забезпечують управління персоналом;
- організація і проведення необхідного обліку та складання звітності;
- забезпечення дотримання правил безпеки, збереження документації та архівних документів;
- створення належних виробничих умов, забезпечення додержання працівниками служби роботи з персоналом правил внутрішнього трудового розпорядку, професійних, трудових і соціально-економічних прав та гарантій, пільг та компенсацій, визначених Колективним договором закладу;
- забезпечення належних умови для досягнення підлеглими працівниками належного професійного рівня, включаючи організацію професійного навчання та забезпечення своєчасного підвищення їх кваліфікації.
- організація та ведення кадрового діловодства (прийом, переміщення, звільнення, графік відпусток, запити, архівні довідки та інше);
- організація та проведення атестування, складання характеризуючих матеріалів на персонал, планів підвищення кваліфікації;
- забезпечення та ведення військового обліку, бронювання;
- забезпечення та ведення особових справ, форм П-2, трудових книжок;
- складання проектів наказів різного профілю:
- приймання участі в розробці та відпрацювання штатів, змін до штатів, штатних розписів;
- організація забезпечення складання графіків роботи (змінності), табелів обліку робочого часу;
- робота з НСЗУ в програмі HELSI, в програмі “Медичні кадри України”;
- складання статистичних звітів;
- розробка положення, посадових інструкцій та інших документів з кадрових питань.
Досягнення:
- укомплектування працівниками закладів та організацій різних направлень;
- налагодження роботи HR - департаменту «з нуля»;
- згуртування колективів та мінімізація плинності кадрів;
- співпраця з розробки кадрової концепції та методичних посібників по кадровій роботі;
Освіта: 1990-1994 рр., Харківське вище військове танкове училище спеціальність: інженер, маю диплом спеціаліста.
Додаткова освіта: липень 2013 р. пройшов курси перепідготовки за спеціальністю - «Менеджмент організацій» (сертифікат ОБСЕ №7538).
Спеціальні знання та навики:
липень 2013 р. пройшов курси перепідготовки за спеціальністю - «Менеджмент організацій» (сертифікат ОБСЕ №7538)., ПК- MS Office, Інтернет - як користувач; російська і українська мови вільно, англійська – базовий (зі словником) .
Професійні навички: добре володію ПК (Word, Excel).
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, організаторські здібності, вмію працювати в команді.

25.09.2024 р. __________
(особиста підпис)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: