Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Світлана

Бухгалтер

Возраст:
61 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бухгалтер

Філіппова Світлана Іванівна, м. Одеса
Контакти: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
12.02.1964 р.н.
Освіта: Вища економічна: Одеський інститут
народного господарства ( Одеський державний
економічний університет) 1985 - 1991рр.
спеціальність: «Бухгалтерський облік та Аудит
господарської діяльності»

Про себе: Відповідальна, чесна, неконфліктна, стресостійка,
ініціативна, працюю на досягнення результату, уміння працювати з
керівниками, підлеглими та з контролюючими установами.

Письмова та усна українська мова, англійська та німецька (зі
словником), російська.
Володіння ПК та спеціальними програмами:
1С-7.7; 1С-бух-8.3; 1С-УТП; BAS-БухПроф, Корп; Електронний кабінет
платника, Інтернет-банкінг; Банк-Клієнт, Mедок; ПРРО, Microsoft Word,
таблиці Microsoft Excel

Досвід роботи Бухгалтера:
ТОВ на загальній системі оподаткування з ПДВ, на єдиному податку, ЗЕД
(імпорт, експорт), оптова та роздрібна торгівля акцизними товарами
(алкоголь), ПРРО, касові апарати; СПД - ФОП - загальна система з ПДВ,
єдиний податок 2, 3 групи, реєстрація ЕЦП, відкриття та закриття ФОП;
державні організації; неприбуткові організації. Ведення бухгалтерського,
податкового, управлінського обліків в повному обсязі: формування облікової
політики підприємств та внесення змін; документи по банку, відкриття
гривневих та валютних рахунків в банках, купівля, продаж валюти, робота з
банками по підготовці документів для отримання овердрафту; прибуткові,
видаткові, податкові накладні, акти звірок з постачальниками та покупцями,
складання договорів з покупцями, нарахування заробітної плати, лікарняних,
відпускних, списання ПММ за подорожніми листами, ТТН, АВР, кадровий
облік та ведення кадрової документації. Підготовка та подання
бухгалтерської, податкової та статистичної звітності; аналіз фінансових
показників роботи підприємства. Успішний досвід роботи з контролюючими
установами. Успішний досвід роботи по розблокуванню податкових
накладних. Аудит підприємств та відновлення бухгалтерського обліку.
1
2
1991 --- 2000 рік:
Виробниче управління житлово-комунального,
готельного господарства та РБУ м.Роздільна
Посада: старший економіст Функціональні обов'язки:
складання фінансових планів, складання кошторисно-нормативної
документації, складання калькуляцій собівартості наданих послуг,
погодження цін на надання житлово-комунальних, готельних та інших
послуг і робіт з Обласним фінансовим управлінням, укладання договорів,
складання штатних розписів, посадових інструкцій, перевірка правильності
нарахування заробітної плати, відрахувань до фондів, контроль правильного
списання ПММ за подорожніми листами, ведення деяких ділянок
бухгалтерського обліку, архівація бухгалтерських документів, аналіз
фінансово-господарської діяльності управління, складання та здавання звітів
до фінуправління, статистики, податкової.

2001 --2004 рік:
Роздільнянська района лікарня
Посада: заступник головного бухгалтера Функціональні обов'язки:
ведення ділянок бухгалтерського та податкового обліку, ПДВ,
нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, списання ПММ за
подорожніми листами, проведення та оформлення інвентаризацій ТМЦ,
контроль роботи мед.статистів, архівація бухгалтерських документів.
Складання балансу та здавання звітів (фінансове управління, казначейство,
податкова, фонди, статистика), складання кошторисної документації по
загальному та спеціальному фондам, робота з казначейством,
фінуправлінням, податковою.

2004-2006
Роздільнянська автомобільна школа
Товариства сприяння обороні України
Головний бухгалтер: Функціональні обов'язки: ведення бухгалтерського та
податкового обліку в повному обсязі, нарахування з/плати, відпускних,
лікарняних, відрахувань до фондів; складання двух балансів: бюджетного та
розрахункового, здавання звітів у податкову, фонди, статистику, складання
та затвердження штатних розписів, посадових інструкцій, списання ПММ за
подорожніми листами, проведення та оформлення інвентаризацій ТМЦ, ОЗ,
ведення кадрової документації та звітності.
2004 --- 2006 рік:
ТОВ «Інтерпром» м.Одеса
виробництво, оптова торгівля.
Головний бухгалтер: Функціональні обов'язки: ведення всіх ділянок
бухгалтерського обліку, податковий облік, нарахування з/плати, відпускних,
лікарняних, списання ПММ за подорожніми листами, проведення та
оформлення інвентаризацій ТМЦ, складання та здавання балансу та всіх
звітів (податкова, фонди, статистика), робота з податковою по зустрічним
3
звіркам, робота з банками, підготовка документів для отримання овердрафту;
облік та контроль взаєморозрахунків з контрагентами відповідно до
договірних зобов'язань, ведення кадрової документації, аналіз фінансових
показників роботи підприємства, мінімізація податків, робота з органами
контролю.

2006 – 2010 рік:
Обласне Контрольно-ревізійне управління в Одеській області
Головний ревізор КРУ в Одеській області.
Посадові обов'язки : Проведення ревізій фінансово-господарської
діяльності в бюджетних організаціях, установах, Фондах. Проведення
зустрічних перевірок у суб'єктів підприємницької діяльності. Проведення
ревізій щодо тендерних процедур в бюджетних організаціях, установах,
Фондах, при здійсненні державних закупівель.
2011 --- 2015 рр:
ПП Торговий Дім «Азбука Здоров'я», » м.Одеса
ПП «Центр Алфєй», ПП «Салон Соулу:
ЗЕД (імпорт), виробництво, оптова та роздрібна торгівля, СПА- салон, кафе
здорового харчування, інші послуги.
Головний бухгалтер: Функціональні обов'язки:
Контроль та ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків
у повному обсязі, складання балансу та складання всіх звітів (податкова,
фонди, статистика), нарахування з/плати, відпускних, лікарняних,
відрахувань до фондів, облік та контроль взаєморозрахунків з контрагентами
відповідно до договірних зобов'язань, робота з банками, складання платіжок
на купівлю та продаж валюти, касса - роздріб через РРО, проведення та
оформлення інвентаризацій ТМЦ, ведення кадрової документації, аналіз
фінансових показників роботи підприємств для засновників, мінімізація
податків, робота з контролюючими органами.

2016 -2021 року:
ТОВ «ПРЕСТИЖ-ГРУП» » м.Одеса:
Оптова та роздрібна торгівля акцизними товарами, ЗЕД (Експорт за
договором комісії, Імпорт).
Головний бухгалтер: Функціональні обов'язки:
Ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліків у повному
обсязі, складання балансу та складання всіх звітів (податкова, фонди,
статистика), ПДВ, нарахування з/плати, відпускних, лікарняних, відрахувань
до фондів, облік та контроль взаєморозрахунків з контрагентами, відповідно
до договірних зобов'язань, складання платіжок на купівлю та продаж валюти,
касса, роздрібна торгівля алкоголю через РРО, робота з банками, списання
ПММ за подорожніми листами, виписка ТТН, проведення та оформлення
інвентаризацій ТМЦ на СВЗ, ведення кадрової документації, аналіз
фінансових показників роботи підприємства для засновників, робота з
контролюючими установами.
4

2018 — 2022 року
єдиний бухгалтер ФОП - 3 група з ПДВ, із найманими працівниками»
м.Одеса: оптова торгівля, транспортні послуги.
Функціональні обов'язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку
в повному обсязі, банк, нарахування та перерахування з/плати та податків,
списання ПММ за подорожніми листами, ТТН, АВР, прибуткові, видаткові,
податкові накладні, проведення та оформлення інвентаризацій ТМЦ, ведення
кадрової документації, складання та здача звітів до податкової та фондів,
відкриття та закриття ФОП.

2022 р - 2023 р
Провідний фахівець відділу фінансів та бухгалтерського обліку
в бюджетній організації » м.Одеса
Функціональні обов'язки: списання ПММ за подорожніми листами, ТТН,
надходження, введення в експлуатацію, списання ОЗ, запасів, АВР,
проведення та оформлення інвентаризацій ТМЦ, формування первинної
документації по М/О - 9, 10, 11, 12, 13, 14; підсумок меморіальних ордерів в
кінці місяця, та перенос кореспонденції субрахунків до книги «Журнал-
головна»
2020 - січень 2025
єдиний бухгалтер ФОП – на загальній системі з ПДВ,
із найманими працівниками » м.Одеса
Функціональні обов'язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку в
повному обсязі, банк, прибуткові, видаткові, податкові накладні,
розблокування податкових накладних, складання договорів з покупцями,
нарахування та перерахування з/плати та податків, списання ПММ за
подорожніми листами, ТТН, АВР, проведення та оформлення інвентаризацій
ТМЦ, ведення кадрової документації, складання та здача звітів до податкової
та фондів, відкриття та закриття ФОП.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: